Klopt, honkbal is geen zware sport , maar je moet als " ster" wel elke dag een wedstrijd spelen voor publiek, wat tickets verkoopt, wat geld oplevert, waar je wat van terug wilt zien.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:01 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Klopt maar je hebt zoveel spelers die je daar kan inbrengen, qua lichamelijke inspanningen waar je lichaam dus niet kapot aan gaat word er denk ik alsnog meer van voetballers gevraagd.
Niet respectloos bedoeld maar ik denk dat die honkballers in een week minder km maken en zweten dan een voetballer.
Gewoon incomplete catch dan.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:02 schreef Quisho het volgende:
[..]
En is er ook een term oor als hij een catch mist?
Niet overdrijven, het is eigenlijk een diepe puntquote:
Elke, maar voornamelijk voor de receivers is het gevaarlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:04 schreef mrstylo het volgende:
Welke positie in de NFL is zo gevaarlijk, dat ze later beschadigde hersens hebben?
Ze hadden ademnood.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:05 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Ademde hij net zuurstof uit een fles in? Waarom?
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 6 februari 2012 03:05 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Wat denk je? Zuurstof is wel redelijk belangrijk bij lichamelijke inspanningen... Snellere recuperatiequote:Op maandag 6 februari 2012 03:05 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Hij had zo een masker op waar hij duidelijk iets in ademde, mischien zie jij dat dagelijks bij iedere sport. Ik heb het nog nooit gezien dus daarom vraag is wat het is?quote:
Stikstofquote:Op maandag 6 februari 2012 03:06 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Hij had zo een masker op waar hij duidelijk iets in ademde, mischien zie jij dat dagelijks bij iedere sport. Ik heb het nog nooit gezien dus daarom vraag is wat het is?
Zuurstof. Om te ademen sherlock.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:06 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Hij had zo een masker op waar hij duidelijk iets in ademde, mischien zie jij dat dagelijks bij iedere sport. Ik heb het nog nooit gezien dus daarom vraag is wat het is?
Bij wielrennen brengen ze zuurstof op een andere manier.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:06 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Zou het mogen, met zo'n tank op je rug de berg opfietsen...quote:Op maandag 6 februari 2012 03:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij wielrennen brengen ze zuurstof op een andere manier.
Zuurstofrijk bloed is doping, dus ik denk een gastank ookquote:Op maandag 6 februari 2012 03:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Zou het mogen, met zo'n tank op je rug de berg opfietsen...
Het was meer een doping grapje.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Zou het mogen, met zo'n tank op je rug de berg opfietsen...
Proostquote:Op maandag 6 februari 2012 03:09 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
ah man, Ik ben niet meer zo nuchter meer
Niet als het op dezelfde positie is, dan wordt het toch lastigquote:Op maandag 6 februari 2012 03:11 schreef Quisho het volgende:
Twee injuries vallen nog wel mee voor een NFL game toch?
Nope. over and outquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |