Welker had zijn dag nietquote:Op maandag 6 februari 2012 03:57 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Pats hadden meoten scoren in het 4e kwart. Minstens nog een TD. De kans hadden ze. De Giants D was minder sterk dan ik gevreesd had, ze hadden een kans.
Joh ik kijk voor het eerst en word zo moe van dat Brady-geleuter dat ik na een halve wedstrijd besloten had dat de Giants wel mochten winnen.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:57 schreef Zokunen het volgende:
Jammer voor Brady, breek je een paar records en dan verlies je zo...
Oh, dus het is jouw schuldquote:Op maandag 6 februari 2012 03:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Joh ik kijk voor het eerst en word zo moe van dat Brady-geleuter dat ik na een halve wedstrijd besloten had dat de Giants wel mochten winnen.
En Rex Ryan en zijn liedeskindje Mark Sanchez eruit stootten? Volgend jaar gewoon Peyton met de Redskinsquote:Op maandag 6 februari 2012 03:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Nou Peyton op naar de Jets en ook een 2de ring pakken
truequote:Op maandag 6 februari 2012 03:59 schreef Guard het volgende:
KutOffseason
The long wait for september has begun....
Ik kijk het ook vrijwel nooit. denk dat de laatste superbowl die ik keek #40 wasquote:Op maandag 6 februari 2012 03:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Joh ik kijk voor het eerst en word zo moe van dat Brady-geleuter dat ik na een halve wedstrijd besloten had dat de Giants wel mochten winnen.
Ik ging net ook vanquote:Op maandag 6 februari 2012 03:59 schreef Guard het volgende:
KutOffseason
We hebben de draft nogquote:Op maandag 6 februari 2012 03:59 schreef Guard het volgende:
KutOffseason
Combine is best leuk om te kijken als je de spelers een beetje kent en dan heb je nog de draft en de Peyton-saga.quote:Op maandag 6 februari 2012 04:00 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik ging net ook van![]()
over de finale naar
kut offseason
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |