Ja dat is misschien wel leuk om te volgen. Dit was mijn eerste seizoen dat ik het intensief gevolgd heb en ook wat NCAA dus ken wel wat spelers.quote:Op maandag 6 februari 2012 04:02 schreef PirE het volgende:
[..]
Combine is best leuk om te kijken als je de spelers een beetje kent en dan heb je nog de draft en de Peyton-saga.
Nu dusquote:
Haha die greep zijn kans!quote:Op maandag 6 februari 2012 04:05 schreef Greenpeas het volgende:
Random journalist die de trophy aanraakte
Nog niet zo geniaal als die random Amsterdammer met de kampioensschaal vorig jaarquote:Op maandag 6 februari 2012 04:05 schreef Greenpeas het volgende:
Random journalist die de trophy aanraakte
quote:Op maandag 6 februari 2012 04:07 schreef Guard het volgende:
Afrika binnekort weer een lading Patriots shirts rijker
Dat weet ik nog ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 04:07 schreef Guard het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2012 04:07 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
one million shirts " Patriots World Champs 2012 " naar Africa
De aanvoerder betaald de spelers hun salaris nietquote:Op maandag 6 februari 2012 04:08 schreef Szura het volgende:
Waarom krijgt de aanvoerder die trophy niet
quote:
quote:
Precies op tijd, na 5 jaar zijn ze wel toe aan vervangingquote:Op maandag 6 februari 2012 04:07 schreef Guard het volgende:
Is altijd zo. Ik vind American Football geweldig, maar het uitreiken van de trophy's aan de team owners is mij al jaren een mysterie. Gewoon prijsuitreiking overslaan en gaan slapen.quote:Op maandag 6 februari 2012 04:08 schreef Szura het volgende:
Waarom krijgt de aanvoerder die trophy niet
ja beter de fik erinquote:
Daar falen ze altijd in. Teveel oude mannen.quote:Op maandag 6 februari 2012 04:14 schreef Pro_Shifty het volgende:
wat ik wel raar vind is dat ze er zown groot spectacul van maken maar dat het uitreiken van de beker niets voorstelt.
PirEke, goed binnengelopen vannacht of niet?quote:Op maandag 6 februari 2012 04:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Daar falen ze altijd in. Teveel oude mannen.
Weinig penalties ook. Dat scheelt ook tijd.quote:Op maandag 6 februari 2012 04:13 schreef PirE het volgende:
Best vroeg afgelopen eigenlijk, ik ben College gewend en die duren meestal tot 06:00.
Ik klaag niet, had ook wat op de Pats gegooid als cover. Het kijkt wat prettiger als je weet dat je wint ongeacht de uitslag maar achteraf voelt het dan weer als weggegooid geldquote:Op maandag 6 februari 2012 04:17 schreef Boe-man het volgende:
[..]
PirEke, goed binnengelopen vannacht of niet?
Joopie Munsterman heeft de verkeerde sport gekozen, dat is duidelijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 04:08 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
De aanvoerder betaald de spelers hun salaris niet
Bekend probleem jaquote:Op maandag 6 februari 2012 04:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik klaag niet, had ook wat op de Pats gegooid als cover. Het kijkt wat prettiger als je weet dat je wint ongeacht de uitslag maar achteraf voelt het dan weer als weggegooid geld. Maar dat is een luxeprobleem.
15 uur NL tijd dus. Voor Wembley bedoel je toch?quote:Op maandag 6 februari 2012 10:23 schreef Guard het volgende:
Kaartjes Patriots -Rams vandaag toch om 02.00 pm in de verkoop
quote:Op maandag 6 februari 2012 10:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
15 uur NL tijd dus. Voor Wembley bedoel je toch?
Je kunt hem wel donwloaden bij nieuwsgroepen en torrentsquote:Op maandag 6 februari 2012 11:26 schreef trigt013 het volgende:
Kan ik hem helemaal ergens terugkijken?
IIk had tot vanochtend nog nooit van M.I.A. gehoord. Die middelvinger heeft dus geholpen om haar naamsbekendheid te vergrotenquote:Op maandag 6 februari 2012 11:47 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Nou, dat was prettig wakker worden![]()
De excuses van NBC zijn er al![]()
NBC: sorry voor M.I.A.'s middelvinger
Het mooie is dat je het ook meteen weer kan vergeten, al blijft deze SB actie waarschijnlijk tot je dood in je hoofd zitten (en het bijbehoordende verlies ook ).quote:Op maandag 6 februari 2012 11:53 schreef PirE het volgende:
[..]
IIk had tot vanochtend nog nooit van M.I.A. gehoord. Die middelvinger heeft dus geholpen om haar naamsbekendheid te vergroten.
Het feit dat ik niks heb met de teams zal er wel voor zorgen dat deze niet hoog zal komen in mijn games to remember lijstje, als hij er uberhaupt inkomtquote:Op maandag 6 februari 2012 12:11 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Het mooie is dat je het ook meteen weer kan vergeten, al blijft deze SB actie waarschijnlijk tot je dood in je hoofd zitten (en het bijbehoordende verlies ook ).
Eens. Ik vond Eli voor dit seizoen erg overschat. Na dit seizoen is hij toegetreden tot de top 5.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:28 schreef rgras het volgende:
Met alle respect, Brady blijft nog steeds de betere QB. Eli is daarentegen wel op veel lijstjes flink gestegen dit seizoen.
Het was zo'n beetje het einde van de wedstrijd, dan wil je de bal in het spel houden als je op een paar yard staat tot het laatste moment. Zodra er een touchdown is geweest stopt de klok _en_ moet je de bal naar de tegenstander spelen, en hadden de Patriots nog een paar beste kansen om terug te komen met een touchdown en de SB alsnog te winnen. Kwestie van tijd rekken en op het laatste moment een TD maken of een FG.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat was precies het doel van die gozer die geen td wilde?
Pats stond meer dan een fg achter.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:29 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Het was zo'n beetje het einde van de wedstrijd, dan wil je de bal in het spel houden als je op een paar yard staat tot het laatste moment. Zodra er een touchdown is geweest stopt de klok _en_ moet je de bal naar de tegenstander spelen, en hadden de Patriots nog een paar beste kansen om terug te komen met een touchdown en de SB alsnog te winnen. Kwestie van tijd rekken en op het laatste moment een TD maken of een FG.
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Pats stond meer dan een fg achter.
Voor de kneel gaan betekent ook zelf minder tijd om te scoren. Had het high risk gevonden, vraag me af of dat van de coaching af kwam
Een FG was genoeg geweest.quote:INDIANAPOLIS -- A gamble by the desperate New England Patriots led to New York Giants running back Ahmad Bradshaw to go 6 yards untouched for a 21-17 lead with 57 seconds to play in Super Bowl XLVI. It turned out to be the game-winning touchdown.
Coach Bill Belichick's decision to trade a touchdown for time on the clock surprised Bradshaw, who didn't expect to have such an easy path to the end zone and heard quarterback Eli Manning yelling at him to stop short of the goal line.
The Giants would have rather run more time off the clock and let kicker Lawrence Tynes finish it off with a field goal to win by a single point. Tynes was warming up on the sideline when Bradshaw got the handoff.
"I thought I heard Eli yelling at me to fall down," Bradshaw said. "I tried, but I couldn't do it."
Bradshaw spun around at the 1-yard line and tried to stop, but wound up falling backward into the end zone. At that moment, Manning wished he'd anticipated the Patriots' decision in the huddle.
"I had the feeling they might do that," said Manning, voted the game's MVP. "I should have got to them and told them not to score. When I got the snap I saw their defensive line ease up. I was telling to Ahmad not to score, not to score."
Die "kenners" zaten ook allemaal te geilen op de Packers en Saints.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:50 schreef rgras het volgende:
Sterker nog, 99% van de 'kenners' is het er over eens dat Brady in de all-time top 5 staat. Eli komt daar (nog) langer niet in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |