Ja, dat is echt zo waar! Je merkt na/vanaf de maat 86 dat kinderen langer doordragen en er gewoon heel veel minder tweedehands (en wat ook nog eens leuk is) te vinden is.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:52 schreef oeke het volgende:
En dat herken ik ook, Mognonne, dat voor de echt kleine maatjes je meer mooie spulletjestweedehands kan vinden.
skinny (gewaxt) of chino, blouse, dun vestje & vlinderdasjequote:Op maandag 6 februari 2012 21:03 schreef ymme het volgende:
Ik ben op zoek naar een verjaardagsoutfit voor Mart.
Stoer maar toch ook lief.. maat 104 (broek 98).
En ik wil eens een keer wat heel anders dan een spijkerbroek met blouse.
Wie oh wie weet ik heel leuks (en niet schreeuwend duur).
Dit is inderdaad wel heel leuk!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:33 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
skinny (gewaxt) of chino, blouse, dun vestje & vlinderdasje
en anders zou ik voor zoiets gaan, niet onwijs over de top feestelijk.. maar ik vind t voor jongetjes onwijs stoer en leuk.
[ afbeelding ]
Skinny wel, maar die staan mart niet zo (heb dr één van levi's gehad).quote:Op maandag 6 februari 2012 21:40 schreef SacreCoeur het volgende:
waarom niet?
dan mag je zeker met een gewaxte skinny ook niet thuiskomen? dat zou zonde zijn.
maar dan kun je er een bruine rib onder doen oid, moet je de kleurtjes beetje aanpassen.
Dat dacht ik ook jaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:20 schreef Marrije het volgende:
Misschien dat de moeder van het kindje niet zo houdt van de door oma gebreide pakjes. Maar gelukkig wordt er iemand anders blij mee gemaakt.
Als ik moest kiezen alleen de eerste broek.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:06 schreef ymme het volgende:
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
Met dit shirt:
[ afbeelding ]
En dan wil ik er nog een vest overheen doen (en die los laten hangen zeg maar).
Maar welke kleur(en)..
Normaal kijk ik alleen naar spijkerbroeken en daar een shirt of trui op en klaar.
Simpel en makkelijk. Maar wil me eens in setjes etc gaan verdiepen.
Tips/ideen zijn welkom
Bedoel je mij hier nu mee?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:05 schreef SacreCoeur het volgende:
ik kan je moeilijk ongelijk geven nu
Nouja er zijn er zat 'modieus' maar daar kan t kind zich amper in bewegen. Dat vind ik nog zieligerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:04 schreef gebruikersnaam het volgende:
Soms hebben mensen echt geen smaak, als ik zie wat ze hun kinderen aantrekken
Volgens mij de foto van mijquote:
Daar ben ik dus wel van teruggekomen. Ik heb Noortje ooit een keer in een spijkerovergooier maat 56 gehesen, veel te stug.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nouja er zijn er zat 'modieus' maar daar kan t kind zich amper in bewegen. Dat vind ik nog zieliger
waarom nou weer op de foto van jou?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Volgens mij de foto van mij
Gelukkig maar dat smaken verschillen!
de mijne is ook smal; en het leukst zijn hier toch gewoon wat skinny-modellen... en Zara heeft ook meerdere andere modellen die wel smaller gesneden zijn, daar heb ik een chino van liggen, maar die past Evie nog niet; dus geen idee of het leuk staat nog...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:01 schreef Sandous het volgende:
Ik heb vandaag wat afgeshopt, fotos zo
Mn meisje is best smal, geen kont enzoen het elastiekje aan de binnenkant van broekjes staat meestal op zn kleins.
Wil nu broekjes voor haar halen, maar wat voor soorten broeken vallen mooi. Zijn chino's leuk of moet je wat vulling hebben. Wil online shoppen anders had ik wel wat afgepast
is dat ook de speciale small fit KD?quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:11 schreef Kleurdoos het volgende:
elin is dun en heeft 3 chino's 2 vallen er erg mooi, 1 van de Zara valt absoluut niet mooi, dan lijkt t net of ze een pamper aanheeft terwijl ze die niet meer draagt
Ik moet zo lachen om iedereen die vind dat ik een jongetjes collectie heb. Ik ben zelf namelijk redelijk overtuigd dat het een meisje wordt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:36 schreef twentemeisje het volgende:
Oe Oeke wat schrikken! Vallen met een zwangere buik is scary as hell! Gelukkig is het goed en heeft karma je een fijn kadootje in de schoot geworpen. En je collectie is jaloersmakend mooi! Als ik ooit een jommetje maak....
Die is leuk! Als je gaat bestellen, laat je het weten? ze hebben daar van die fijne kleurtjes hemdjes en sokjes en rompertjes! En die kan ik dan mooi beschilderen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:49 schreef wickie het volgende:
Oohhh Oeks wat een mooie dingetjes. Ik denk dat ik misschien bij spam ga bestellen. Twijfel over die dingetjes die ik had gepost.
Wat lief!quote:Ik kreeg vandaag een tas vol kleertjes van Miss![]()
vol met super leuke kleertjes. Dank Miss!!
foto? ik kan het vaak niet vinden bij de zeeman, alhoewel ik er net lekkere leggings heb gehaald voor Ko dankzij een tip van KD, waarvoor dank!quote:Oja en bij Zeeman hebben ze hele lieve babyvestjes, vandaag eentje gekocht.
wtfquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:40 schreef Meimeltje het volgende:
H&M is bij mij ineens snel!!Er zijn 3 aparte bestellingen onderweg
Dit is wel echt mn topbestelling! (dat ze dat als aparte levering doen):
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/C01 92137 09090 74 5610 3.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[],type[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]
Jack
Totaal incl. korting: 2,46
Verzendkosten: 0
Ik snap er soms ook echt niets meer van hoor, nu 3 losse bestellingen ineens en overal dezelfde codes weer vanaf. Geen extra verzendkosten erbijquote:
Fijn dat ze er al zijn. Er zitten een paar favorieten bij waar ik maar met moeite afscheid van kon nemen. Ik hoop dat ze je meisje(s) leuk staan. Show je eens een foto als het straks weer lekker weer is enzoquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:49 schreef wickie het volgende:
Oohhh Oeks wat een mooie dingetjes. Ik denk dat ik misschien bij dpam ga bestellen. Twijfel over die dingetjes die ik had gepost.
Ik kreeg vandaag een tas vol kleertjes van Miss![]()
vol met super leuke kleertjes. Dank Miss!!
Oja en bij Zeeman hebben ze hele lieve babyvestjes, vandaag eentje gekocht.
ooo onze tas was er ook vandaag hoor Miss, en ik heb nu al een favoriet; en zal deze week es kijken of ze het heeeeel misschien al past:quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Fijn dat ze er al zijn. Er zitten een paar favorieten bij waar ik maar met moeite afscheid van kon nemen. Ik hoop dat ze je meisje(s) leuk staan. Show je eens een foto als het straks weer lekker weer is enzo
Mette heeft vandaag al 2 broeken gepast en het roze H&M vestje aangehad. Want die vond ze mooooooi. Oja en toen kwam ze ook nog het Hema rokje met bolletjes tegen en die moest over de broek heen natuurlijkquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Fijn dat ze er al zijn. Er zitten een paar favorieten bij waar ik maar met moeite afscheid van kon nemen. Ik hoop dat ze je meisje(s) leuk staan. Show je eens een foto als het straks weer lekker weer is enzo
Fijn!quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ooo onze tas was er ook vandaag hoor Miss, en ik heb nu al een favoriet; en zal deze week es kijken of ze het heeeeel misschien al past:
een rood/witte gebreide trui...![]()
![]()
zo moooi!
Het roze vestjequote:Op woensdag 8 februari 2012 21:15 schreef wickie het volgende:
[..]
Mette heeft vandaag al 2 broeken gepast en het roze H&M vestje aangehad. Want die vond ze mooooooi. Oja en toen kwam ze ook nog het Hema rokje met bolletjes tegen en die moest over de broek heen natuurlijkik heb er foto's van gemaakt natuurlijk.
ga ik zeker doen, zodra Liene dingen aankrijgt ga ik foto's spammen, en die trui ga ik deze week al ff proberenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Fijn!
Ik heb geprobeerd het zo te verdelen als ik dacht dat jullie smaak was. Hoop dat dat een beetje gelukt is. Ik heb bij jou, met pijn in mijn hart, een heel leuk spijkerbroeken met soort van galgjes gedaan. Ik vond dat zoo mooi, maar het kwam hier nog maar net over de billen en dat vond ik toch echt niet meer kunnen! Graag foto's!
nou ik heb even gekeken maar hier niks van dat hoorquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:42 schreef SacreCoeur het volgende:
doet H&M bij jullie ook zo vreemd? ik heb wat dingen erin en ipv dat ik 30 euro moet betalen gaat 'ie opeens naar 6 incl.?
hier nu 104/110 dat is pas vervelend, veel leuke merken slaan 110 over, ik snap niet
Ik had het ook de afgelopen dagen, een 'bug' in het systeem.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:42 schreef SacreCoeur het volgende:
doet H&M bij jullie ook zo vreemd? ik heb wat dingen erin en ipv dat ik 30 euro moet betalen gaat 'ie opeens naar 6 incl.?
hier nu 104/110 dat is pas vervelend, veel leuke merken slaan 110 over, ik snap niet
Jep, ik weet het, ik heb nu ook zo'n pak voor haar. Voor de winter heb ik een beige, een met bloemen en die gestreepte. Voor mij is het iets minder handig, maar voor haar fijn comfortabel met kruipen/lopen/op de grond spelen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Juud, dat streeppak heeft Puck ook. Leuk ding maar irritant met verschonen
leuk!! Evie dr paddenstoeljasje is ook 23 mois, en die past ze nog wel... (Evie is >90 cm en ongeveer 13 kg).quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:43 schreef Gerberaatje het volgende:
Die maten bij Dpam qua jasjes hè.. Ik heb dat superschattige rode wollen jasje gezien, eventueel voor volgende winter... maar dat is maat 23 mnd. En bij de sizes guide staat voor kindjes met een lengte van 86 cm... maar dat is de muppet nu al ongeveer...
Gaat hem dan niet worden voor volgende winter hè? Of gaat iemand me vertellen dat de jassen heel groot vallen?
Gaat om deze
[ afbeelding ]
JE mag best met mijn Paypal bestellen hoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:56 schreef Kleurdoos het volgende:
hmzz, als iemand bij Zara gaat bestellen, kan ie mij dan ff een gil geven? Ik wil daar een jasje,shirt en broekje bestellen, maar heb momenteel geen paypal (wissel van rekening -paypal (duurt lang)
welke wil je?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:56 schreef Kleurdoos het volgende:
hmzz, als iemand bij Zara gaat bestellen, kan ie mij dan ff een gil geven? Ik wil daar een jasje,shirt en broekje bestellen, maar heb momenteel geen paypal (wissel van rekening -paypal (duurt lang)
wauw mazzel!quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:28 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik had het ook de afgelopen dagen, een 'bug' in het systeem.
Ik kon bijv iets van 14,95 bestellen, met 50% korting eraf en 5 euro kortingscode, bleef er 2,47 over.... en dan gaf ie niet aan dat ik voor minimaal 7,- euro iets moest bestellen.
Dus ehm, ik heb ingeslagen. Iedere keer als mijn bestelling was verzonden, kon ik het weer zo doen.
Dus nu zijn er 5 pakketjes onderweg naar waar ik woon.
Nog een paar dingen meer als dat ik gisteavond heb gepost, maar ik ben gekke henkie niet en ga natuurlijk niet hier exact posten wat mijn bestellingen waren.
quote:
Ja prachtig spul!quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:01 schreef Cathmar het volgende:
DML, wat een mooie spullen bij Boden. Ik ga vanavond even op mijn gemak kijken (en even omrekenen naar euro).
Uhm morgenavond is een optie en anders na het weekend aangezien we Puck's verjaardag vieren dit weekend en druk druk druk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:05 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb al eve snel gespiekt, en ik zou wel graag een paar mooie dingetjes mee willen bestellen! Inderdaad, cht maar een paar, gewoon omdat ze zo leuk zijn.
Wanneer wil je bestellen?
Ik ook niet!quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:57 schreef Sorbootje het volgende:
Stelletje koopzieke wijven. Daar doe ik niet aan mee hoor...
ik ben verliefd op die met die appels... heerlijk warm lijkt me voor Evie...quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb tot nu toe alleen een broek besteld bij boden. Die is 18-24 months en Puck past hem ook echt pas tegen die tijd zoals ik het nu zie.
En waarom hebben ze die reversible zip trough hoodies alleen voor meisjes potdomme? Die zijn leuk![]()
die onderste is alleen een aanrader als ze kont heeftquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]6-9mnd
[ afbeelding ]
6-9 mnd
[ afbeelding ]
3-4 jaar
ik twijfel een beetje over die jas.. ik vind m zo leuk maar is ie wel babydingeskwijlenvlek?
Hier maar een paar dingen.. meer niet dan wel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:05 schreef Raissa het volgende:
Weet iemand of de voorjaarscollectie ook al in de winkel hangt bij H&M?
Moet je inderdaad niet doen.Wolf heeft momenteel een winterjasje van Dpam maat 3 ans= maat 94quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:43 schreef Gerberaatje het volgende:
Die maten bij Dpam qua jasjes hè.. Ik heb dat superschattige rode wollen jasje gezien, eventueel voor volgende winter... maar dat is maat 23 mnd. En bij de sizes guide staat voor kindjes met een lengte van 86 cm... maar dat is de muppet nu al ongeveer...
Ow, die zijn beide echtquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
oo deze is leuk!
http://www.boden.co.uk/en(...)Teddy-Zip-Throu.html
en deze ook:
http://www.boden.co.uk/en(...)ey-Lined-Anorak.html
lees overal dat je echt een maat groter moet bestellen?
Zou ik dan zelfs voor Liene de 1,5/2 y kunnen bestellen voor de zomer? ze wordt in aug pas 1?
iemand ervaring mee?
dat heb ik dus ook al bij r joggingharem van de zara! verdorie. in de lengte heeft ze die maat gewoon wel nodigquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:46 schreef SacreCoeur het volgende:
dan maatje kleiner bestellen, hij valt echt huge.. komt omdat t koortje niet goed aan te trekken is.
Whaaaat issie nu in de sale??? Heb hem dinsdag gekocht voor Carnaval!quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:35 schreef Cathmar het volgende:
Na lang azen eindelijk de prinsessenjurk in mijn dochters maat in de sale. Even wat kortingscodes er tegenaan gegooid. Ideaal.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/D90_0092_022R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.4]&set=key[width],value[3466]&set=key[height],value[4052]&set=key[x],value[247]&set=key[y],value[326]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
moet je 's ochtends heeeel vroeg bij de sale kijkenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:53 schreef Reilain het volgende:
whaaaaaaaaaaat pff ik volle mep!
Moet zeggen dat ik hem op de site ook zo snel niet kon vinden??
die heb ik ook voor Liene, en ook skibs (sjaal/slabs) want de mijne spuugt nogal wat somsquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:01 schreef Kleurdoos het volgende:
hier in de winkel hangt ie sowieso voor 7 euro
veel van de site (sale items) zijn momenteel goedkoper in de winkel!
ik vond deze dingen altijd zo raar.. tot ik een kwijlzakje kreegkan zo meedoen aan een wet t-shirt contest
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01 96966 72002 44 0911 3.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
en nu zijn ze niet leverbaar oid dus ga ik ze zelf maar maken![]()
heerhugowaard (middenwaard)quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:28 schreef Meimeltje het volgende:
Welk durp is da?
Hier 1 van de 3 bestelde H&M pakketjes binnen, gelukkig geen extra kosten erbij gekomen
ook in grotere maten, 110 bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:31 schreef Kleurdoos het volgende:
jep helblauw en felroze en een jumpsuit met mini kitty's enzo
Leuk!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:37 schreef Kleurdoos het volgende:
elin heeft ze allemaal in 104
ik kan iig kijken voor jullie, moet toch morgen heen
lostornenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:43 schreef becky27 het volgende:
oeh dat Boden is tof!! Die!!
[ afbeelding ]
Alleen dat golvende rode randje vind ik niet leuk.
nou, ik weet dat de action! rly!ze laatst nog hadquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:46 schreef becky27 het volgende:
Eigenlijk ben ik op zoek naar een meisjesbeachshort maat 92. Iemand een idee of dat een onmogelijke opgave is??
De Action als in de 'cheap ass hebbedingetjes' winkel?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nou, ik weet dat de action! rly!ze laatst nog had
juhp.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:49 schreef becky27 het volgende:
[..]
De Action als in de 'cheap ass hebbedingetjes' winkel?
ik loop de afgelopen weken bijna in niets anders, maar dan wel helemaal, geen padsquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:31 schreef SacreCoeur het volgende:
eentje voor ies & voor mij
ik hou ervan
[ afbeelding ]
oh die is tof!!quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:32 schreef Kleurdoos het volgende:
becky, tientje?
http://www.jippiejajee.nl(...)broek-beachwear.html
die is het geworden, 11 euro incl verzendkosten!quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:32 schreef Kleurdoos het volgende:
becky, tientje?
http://www.jippiejajee.nl(...)broek-beachwear.html
vindikleukquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:32 schreef becky27 het volgende:
[..]
die is het geworden, 11 euro incl verzendkosten!
Die bloementrui-jas vind ik eigenlijk leuker dan de appeltrui-jas. Maar ik zou toch echt voor de peren gaanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
oo DML ik kan echt niet kiezen tussen de perenjas en de appeltrui-jas... keuzes keuzes....
(of beide nemen...uhhhh).
Liene krijgt een jasje van Lindex, die is vandaag eindelijk binnen op de site.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:32 schreef MeNicole2 het volgende:
Je moet geen dingen in je mandje gooienje moest wat anders doen
![]()
Maar hoe oud is ze nou?
Wat een klein poppetje is het dan nog! Maar ik zou dan voor de zomer maat 80 nemen. Als ze zo blijft groeien als nu dan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:34 schreef twentemeisje het volgende:
[..]ik weet het Nicole, het was stom dat ik er geen foto van maakte
.
Ze wordt 12 maart 1. Dus is ze in september anderhalf... ik vrees dat het te groot is deze zomer.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:42 schreef MamaPurk het volgende:
Zeker een mini, wij zijn afgelopen week bij CB geweest Sarah is nu 75cm bij 11kg!! maar ja nu ze loopt zal de gewichtstoename wel minder hard gaan.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:46 schreef MamaPurk het volgende:
Nou wij zijn nog nooit met haar bij de McDonalds geweest hoorGewoon lekker koken groeien ze goed van! En je moet niet zo snel willen, peuterkledeing is minder leuk want dat kunnen ze langer aan en dan heb je dus minder vaak nieuw nodig... Nou ja je hebt zoveel nodig als je zelf vind natuurlijk
(ik ga werken!)
geen problemen mee, als je die melding krijgt gewoon andere combinatie proberen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:14 schreef Sandous het volgende:
h&m pakt geen kortingcodes meer :/
Heb 35 euro, en heb alle kortingen geprobeerd, maar krijg deze melding:
De waarde van de artikelen in je shoppingbag voldoet niet aan de voorwaarden van deze kortingscode, of de code is ongeldig. Lees de voorwaarden en controleer of je de code juist hebt ingevoerd.
-edit - ik las verkeerd, elin is maar 3kg zwaarder dan sarahquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:44 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Ik denk dat Sarah dan ongeveer twee kilo zwaarder is dan Saartje
. Wat een verschil! Ik vermoed dat Saartje rond de negen kilo zit (vorige keer 8,2). En ik wil zo graag naar de peuterkleding <3. Misschien moet ik haar eens meenemen naar de McDonalds ofzo...
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:04 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
elin een kilo zwaarder dan Saartje
Ik schrok alquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:04 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
-edit - ik las verkeerd, elin is maar 3kg zwaarder dan sarah
ik wou net vragenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
shoppen voor babynichtjenou maar hopen dat die breezermoeder t leuk vindt
Die reacties op facebookquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
shoppen voor babynichtjenou maar hopen dat die breezermoeder t leuk vindt
Dat dusquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:00 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die reacties op facebook![]()
Maar het is goedgekeurd las ik!
dierenprintjes zijn dan ook heel stoer, somsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:24 schreef Kleurdoos het volgende:
Al zou ze best met jou kunnen gaan shoppen SC, aangezien ze nogal van de dierenprintjes is (helaas dan wel in combinatie met Ajaxsjaal o.i.d.)
yep, allebei in 92/98 gedaan. Ben erg benieuwd!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:38 schreef Meimeltje het volgende:
PjBen je voor 92/98 gegaan? Hier zou ik voor een jas ook voor die maat gaan. T-shirt viel idd ook nog ruim.
Oke prima hoor! Mijn appie verkoopt geen dikke winterslaapzakken maar die van jou dus wel?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:59 schreef Kleurdoos het volgende:
nou eigenlijk ben ik al goedkoop uit als ik ze gewoon hier bij de appie koop, nieuw voor 6 eur pstk
Leuke printjes? Want dan wil ik er wel eentjequote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:05 schreef Kleurdoos het volgende:
jep, met afritsbare mouwen. pyama's zijn ook in de uitverkoop. 50%
Mijn lievelingsbroekje voor oudste was een jongensjeans van Feetje.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:40 schreef Jore het volgende:
*hulp!*
Ik zoek een mooie meisjesjeans, maat 80, niet te breed in de taille. Welke winkel of welk merk maakt mooie spijkerbroekjes? Ik vind niets
Goeie! Ze had vandaag een jongensjeans aan van Name-it toevallig, een oudje van d'r broer (met kale knietjes helaas). Mijn man vond het geweldig maar kennelijk zit ik zelf nog een beetje teveel in de genderkoker. Jongensjeans dus. *noteert*quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:42 schreef Vanyel het volgende:
Name it jongensjeans, ook heel mooi voor meisjes.
Ik vind juist die knietjes zo lief. Wij hebben nu onze eerste donkerblauwe jeans waar ze helemaal zelf knietjes en de gulp (ze kruipt zelden) heeft kaalgesletenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:49 schreef Jore het volgende:
[..]
Goeie! Ze had vandaag een jongensjeans aan van Name-it toevallig, een oudje van d'r broer (met kale knietjes helaas). Mijn man vond het geweldig maar kennelijk zit ik zelf nog een beetje teveel in de genderkoker. Jongensjeans dus. *noteert*
ik heb vooral WE en prenatal voor Evie, ook smal... en Babyfacequote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:40 schreef Jore het volgende:
*hulp!*
Ik zoek een mooie meisjesjeans, maat 80, niet te breed in de taille. Welke winkel of welk merk maakt mooie spijkerbroekjes? Ik vind niets
WE gaat pas vanaf 92 toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik heb vooral WE en prenatal voor Evie, ook smal... en Babyface
Over Hema gesproken....Hoe zit het daar met de Sale? Want ik heb geen hema in de buurt, dus als het echt de moeite waard is dan wil ik wel ff shoppen natuurlijk (doelt op shirtjes etc. met de blauwe stickers dacht ik vanaf 1 euro. )quote:
Elin is precies 14 kg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:46 schreef MamaPurk het volgende:
KD Elin maar 3 kilo zwaarder dan mijn Saartje
(dan is J 2 kilo zwaarder dan jou Elin
)
En TM ik snapte wel dat je dat van de mc niet zo bedoelde hoor![]()
Ik zie trouwens dus helemaal niet zoveel leuks bij Boden..
Ik wil wel dat het voorjaar begint, ik wil zo graag voorjaarskleertjes shoppenMaar ik zag de nieuwe kleuren bij H&M en ik denk dat het voor Saar daar lastig word als die pasteltintjes, ben bang dat het haar niet staat, maar eerst maar eens naar een winkel om even te checken voor ik wat ga bestellen..
Ja die zag ik ook, heb al wat geziewn wat ik MOET hebben voor Sarah.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Elin is precies 14 kg.
En pastels heb ik ook niets mee voor mijn bleekscheet, maar mij viel juist de hoeveelheid marinekleuren op in de nieuwe collectie. En die staan haar
Ja...heb 6 dingetjes voor 30 euro's incl. verzenden!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:12 schreef Sandous het volgende:
Dpam 70% zeg je![]()
Schopt man weg van de laptop, kijken moet
ja! die had ik op mn wensenlijstje staan voor mn grote <3 ik vind dat spijkerspul zo leuk <3quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:14 schreef SacreCoeur het volgende:
en ik ga toch deze maar bestellen.. vind m toch wel onwijs gaaf
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/F01_0481_090R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.15]&set=key[width],value[3411]&set=key[height],value[3988]&set=key[x],value[187]&set=key[y],value[576]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Hahaha dan zit Dutchie er wel naastquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:10 schreef mignonne het volgende:
ik wil geeeeelen mosterd
![]()
![]()
die vind ik mooi voor mn mini en dutchie zegt dat ze hip worden, en als dutchie t zegt dan is t waar
meh, ik denk wel dat Dutchie fashion-up-to-date isquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Hahaha dan zit Dutchie er wel naastStaat niet in mijn draaiboek als trend voor aankomende lente en zomer
Het is de Trend van winter 2011 staat hier, maar staat niet bij de lente en zomerspullen. Wel felgeel overigens.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
meh, ik denk wel dat Dutchie fashion-up-to-date is
Okay.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Het is de Trend van winter 2011 staat hier, maar staat niet bij de lente en zomerspullen. Wel felgeel overigens.
Hahah irritated much?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:32 schreef mignonne het volgende:
[..]
Okay.
dan zal dat wat op de modebeurzen happening is wel niet zo zijn, als t niet in t draaiboek staat.
nee ik ben helemaal niet irritatedquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Hahah irritated much?
Ik zeg alleen wat ik onder mijn neus geschoven krijg via de opleiding hoor, dat komt van alle winkels zelf dus dat zijn de collecties voor aankomende zomer / lente
Hey die heeft Niels ook gehad, heel leuk broekje inderdaad en met heel veel te combineren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:18 schreef Vanyel het volgende:
Dit is onze favoriete broek voor Dot, de Name it Ian, maar dat is echt geen meisjemeisjesbroek. En volgens mij zit ie niet meer in de collectie.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |