Whaaaat issie nu in de sale??? Heb hem dinsdag gekocht voor Carnaval!quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:35 schreef Cathmar het volgende:
Na lang azen eindelijk de prinsessenjurk in mijn dochters maat in de sale. Even wat kortingscodes er tegenaan gegooid. Ideaal.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/D90_0092_022R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.4]&set=key[width],value[3466]&set=key[height],value[4052]&set=key[x],value[247]&set=key[y],value[326]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
moet je 's ochtends heeeel vroeg bij de sale kijkenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:53 schreef Reilain het volgende:
whaaaaaaaaaaat pff ik volle mep!
Moet zeggen dat ik hem op de site ook zo snel niet kon vinden??
die heb ik ook voor Liene, en ook skibs (sjaal/slabs) want de mijne spuugt nogal wat somsquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:01 schreef Kleurdoos het volgende:
hier in de winkel hangt ie sowieso voor 7 euro
veel van de site (sale items) zijn momenteel goedkoper in de winkel!
ik vond deze dingen altijd zo raar.. tot ik een kwijlzakje kreegkan zo meedoen aan een wet t-shirt contest
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01 96966 72002 44 0911 3.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
en nu zijn ze niet leverbaar oid dus ga ik ze zelf maar maken![]()
heerhugowaard (middenwaard)quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:28 schreef Meimeltje het volgende:
Welk durp is da?
Hier 1 van de 3 bestelde H&M pakketjes binnen, gelukkig geen extra kosten erbij gekomen
ook in grotere maten, 110 bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:31 schreef Kleurdoos het volgende:
jep helblauw en felroze en een jumpsuit met mini kitty's enzo
Leuk!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:37 schreef Kleurdoos het volgende:
elin heeft ze allemaal in 104
ik kan iig kijken voor jullie, moet toch morgen heen
lostornenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:43 schreef becky27 het volgende:
oeh dat Boden is tof!! Die!!
[ afbeelding ]
Alleen dat golvende rode randje vind ik niet leuk.
nou, ik weet dat de action! rly!ze laatst nog hadquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:46 schreef becky27 het volgende:
Eigenlijk ben ik op zoek naar een meisjesbeachshort maat 92. Iemand een idee of dat een onmogelijke opgave is??
De Action als in de 'cheap ass hebbedingetjes' winkel?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nou, ik weet dat de action! rly!ze laatst nog had
juhp.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:49 schreef becky27 het volgende:
[..]
De Action als in de 'cheap ass hebbedingetjes' winkel?
ik loop de afgelopen weken bijna in niets anders, maar dan wel helemaal, geen padsquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:31 schreef SacreCoeur het volgende:
eentje voor ies & voor mij
ik hou ervan
[ afbeelding ]
oh die is tof!!quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:32 schreef Kleurdoos het volgende:
becky, tientje?
http://www.jippiejajee.nl(...)broek-beachwear.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |