Ik had het ook de afgelopen dagen, een 'bug' in het systeem.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:42 schreef SacreCoeur het volgende:
doet H&M bij jullie ook zo vreemd? ik heb wat dingen erin en ipv dat ik 30 euro moet betalen gaat 'ie opeens naar 6 incl.?
hier nu 104/110 dat is pas vervelend, veel leuke merken slaan 110 over, ik snap niet
Jep, ik weet het, ik heb nu ook zo'n pak voor haar. Voor de winter heb ik een beige, een met bloemen en die gestreepte. Voor mij is het iets minder handig, maar voor haar fijn comfortabel met kruipen/lopen/op de grond spelen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Juud, dat streeppak heeft Puck ook. Leuk ding maar irritant met verschonen
leuk!! Evie dr paddenstoeljasje is ook 23 mois, en die past ze nog wel... (Evie is >90 cm en ongeveer 13 kg).quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:43 schreef Gerberaatje het volgende:
Die maten bij Dpam qua jasjes hè.. Ik heb dat superschattige rode wollen jasje gezien, eventueel voor volgende winter... maar dat is maat 23 mnd. En bij de sizes guide staat voor kindjes met een lengte van 86 cm... maar dat is de muppet nu al ongeveer...
Gaat hem dan niet worden voor volgende winter hè? Of gaat iemand me vertellen dat de jassen heel groot vallen?
Gaat om deze
[ afbeelding ]
JE mag best met mijn Paypal bestellen hoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:56 schreef Kleurdoos het volgende:
hmzz, als iemand bij Zara gaat bestellen, kan ie mij dan ff een gil geven? Ik wil daar een jasje,shirt en broekje bestellen, maar heb momenteel geen paypal (wissel van rekening -paypal (duurt lang)
welke wil je?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:56 schreef Kleurdoos het volgende:
hmzz, als iemand bij Zara gaat bestellen, kan ie mij dan ff een gil geven? Ik wil daar een jasje,shirt en broekje bestellen, maar heb momenteel geen paypal (wissel van rekening -paypal (duurt lang)
wauw mazzel!quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:28 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik had het ook de afgelopen dagen, een 'bug' in het systeem.
Ik kon bijv iets van 14,95 bestellen, met 50% korting eraf en 5 euro kortingscode, bleef er 2,47 over.... en dan gaf ie niet aan dat ik voor minimaal 7,- euro iets moest bestellen.
Dus ehm, ik heb ingeslagen. Iedere keer als mijn bestelling was verzonden, kon ik het weer zo doen.
Dus nu zijn er 5 pakketjes onderweg naar waar ik woon.
Nog een paar dingen meer als dat ik gisteavond heb gepost, maar ik ben gekke henkie niet en ga natuurlijk niet hier exact posten wat mijn bestellingen waren.
quote:
Ja prachtig spul!quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:01 schreef Cathmar het volgende:
DML, wat een mooie spullen bij Boden. Ik ga vanavond even op mijn gemak kijken (en even omrekenen naar euro).
Uhm morgenavond is een optie en anders na het weekend aangezien we Puck's verjaardag vieren dit weekend en druk druk druk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:05 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb al eve snel gespiekt, en ik zou wel graag een paar mooie dingetjes mee willen bestellen! Inderdaad, cht maar een paar, gewoon omdat ze zo leuk zijn.
Wanneer wil je bestellen?
Ik ook niet!quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:57 schreef Sorbootje het volgende:
Stelletje koopzieke wijven. Daar doe ik niet aan mee hoor...
ik ben verliefd op die met die appels... heerlijk warm lijkt me voor Evie...quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb tot nu toe alleen een broek besteld bij boden. Die is 18-24 months en Puck past hem ook echt pas tegen die tijd zoals ik het nu zie.
En waarom hebben ze die reversible zip trough hoodies alleen voor meisjes potdomme? Die zijn leuk![]()
die onderste is alleen een aanrader als ze kont heeftquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]6-9mnd
[ afbeelding ]
6-9 mnd
[ afbeelding ]
3-4 jaar
ik twijfel een beetje over die jas.. ik vind m zo leuk maar is ie wel babydingeskwijlenvlek?
Hier maar een paar dingen.. meer niet dan wel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:05 schreef Raissa het volgende:
Weet iemand of de voorjaarscollectie ook al in de winkel hangt bij H&M?
Moet je inderdaad niet doen.Wolf heeft momenteel een winterjasje van Dpam maat 3 ans= maat 94quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:43 schreef Gerberaatje het volgende:
Die maten bij Dpam qua jasjes hè.. Ik heb dat superschattige rode wollen jasje gezien, eventueel voor volgende winter... maar dat is maat 23 mnd. En bij de sizes guide staat voor kindjes met een lengte van 86 cm... maar dat is de muppet nu al ongeveer...
Ow, die zijn beide echtquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
oo deze is leuk!
http://www.boden.co.uk/en(...)Teddy-Zip-Throu.html
en deze ook:
http://www.boden.co.uk/en(...)ey-Lined-Anorak.html
lees overal dat je echt een maat groter moet bestellen?
Zou ik dan zelfs voor Liene de 1,5/2 y kunnen bestellen voor de zomer? ze wordt in aug pas 1?
iemand ervaring mee?
dat heb ik dus ook al bij r joggingharem van de zara! verdorie. in de lengte heeft ze die maat gewoon wel nodigquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:46 schreef SacreCoeur het volgende:
dan maatje kleiner bestellen, hij valt echt huge.. komt omdat t koortje niet goed aan te trekken is.
Whaaaat issie nu in de sale??? Heb hem dinsdag gekocht voor Carnaval!quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:35 schreef Cathmar het volgende:
Na lang azen eindelijk de prinsessenjurk in mijn dochters maat in de sale. Even wat kortingscodes er tegenaan gegooid. Ideaal.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/D90_0092_022R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.4]&set=key[width],value[3466]&set=key[height],value[4052]&set=key[x],value[247]&set=key[y],value[326]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
moet je 's ochtends heeeel vroeg bij de sale kijkenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:53 schreef Reilain het volgende:
whaaaaaaaaaaat pff ik volle mep!
Moet zeggen dat ik hem op de site ook zo snel niet kon vinden??
die heb ik ook voor Liene, en ook skibs (sjaal/slabs) want de mijne spuugt nogal wat somsquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:01 schreef Kleurdoos het volgende:
hier in de winkel hangt ie sowieso voor 7 euro
veel van de site (sale items) zijn momenteel goedkoper in de winkel!
ik vond deze dingen altijd zo raar.. tot ik een kwijlzakje kreegkan zo meedoen aan een wet t-shirt contest
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01 96966 72002 44 0911 3.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
en nu zijn ze niet leverbaar oid dus ga ik ze zelf maar maken![]()
heerhugowaard (middenwaard)quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:28 schreef Meimeltje het volgende:
Welk durp is da?
Hier 1 van de 3 bestelde H&M pakketjes binnen, gelukkig geen extra kosten erbij gekomen
ook in grotere maten, 110 bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:31 schreef Kleurdoos het volgende:
jep helblauw en felroze en een jumpsuit met mini kitty's enzo
Leuk!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:37 schreef Kleurdoos het volgende:
elin heeft ze allemaal in 104
ik kan iig kijken voor jullie, moet toch morgen heen
lostornenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:43 schreef becky27 het volgende:
oeh dat Boden is tof!! Die!!
[ afbeelding ]
Alleen dat golvende rode randje vind ik niet leuk.
nou, ik weet dat de action! rly!ze laatst nog hadquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:46 schreef becky27 het volgende:
Eigenlijk ben ik op zoek naar een meisjesbeachshort maat 92. Iemand een idee of dat een onmogelijke opgave is??
De Action als in de 'cheap ass hebbedingetjes' winkel?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nou, ik weet dat de action! rly!ze laatst nog had
juhp.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:49 schreef becky27 het volgende:
[..]
De Action als in de 'cheap ass hebbedingetjes' winkel?
ik loop de afgelopen weken bijna in niets anders, maar dan wel helemaal, geen padsquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:31 schreef SacreCoeur het volgende:
eentje voor ies & voor mij
ik hou ervan
[ afbeelding ]
oh die is tof!!quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:32 schreef Kleurdoos het volgende:
becky, tientje?
http://www.jippiejajee.nl(...)broek-beachwear.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |