Ja, dat is echt zo waar! Je merkt na/vanaf de maat 86 dat kinderen langer doordragen en er gewoon heel veel minder tweedehands (en wat ook nog eens leuk is) te vinden is.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:52 schreef oeke het volgende:
En dat herken ik ook, Mognonne, dat voor de echt kleine maatjes je meer mooie spulletjestweedehands kan vinden.
skinny (gewaxt) of chino, blouse, dun vestje & vlinderdasjequote:Op maandag 6 februari 2012 21:03 schreef ymme het volgende:
Ik ben op zoek naar een verjaardagsoutfit voor Mart.
Stoer maar toch ook lief.. maat 104 (broek 98).
En ik wil eens een keer wat heel anders dan een spijkerbroek met blouse.
Wie oh wie weet ik heel leuks (en niet schreeuwend duur).
Dit is inderdaad wel heel leuk!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:33 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
skinny (gewaxt) of chino, blouse, dun vestje & vlinderdasje
en anders zou ik voor zoiets gaan, niet onwijs over de top feestelijk.. maar ik vind t voor jongetjes onwijs stoer en leuk.
[ afbeelding ]
Skinny wel, maar die staan mart niet zo (heb dr één van levi's gehad).quote:Op maandag 6 februari 2012 21:40 schreef SacreCoeur het volgende:
waarom niet?
dan mag je zeker met een gewaxte skinny ook niet thuiskomen? dat zou zonde zijn.
maar dan kun je er een bruine rib onder doen oid, moet je de kleurtjes beetje aanpassen.
Dat dacht ik ook jaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:20 schreef Marrije het volgende:
Misschien dat de moeder van het kindje niet zo houdt van de door oma gebreide pakjes. Maar gelukkig wordt er iemand anders blij mee gemaakt.
Als ik moest kiezen alleen de eerste broek.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:06 schreef ymme het volgende:
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
Met dit shirt:
[ afbeelding ]
En dan wil ik er nog een vest overheen doen (en die los laten hangen zeg maar).
Maar welke kleur(en)..
Normaal kijk ik alleen naar spijkerbroeken en daar een shirt of trui op en klaar.
Simpel en makkelijk. Maar wil me eens in setjes etc gaan verdiepen.
Tips/ideen zijn welkom
Bedoel je mij hier nu mee?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:05 schreef SacreCoeur het volgende:
ik kan je moeilijk ongelijk geven nu
Nouja er zijn er zat 'modieus' maar daar kan t kind zich amper in bewegen. Dat vind ik nog zieligerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:04 schreef gebruikersnaam het volgende:
Soms hebben mensen echt geen smaak, als ik zie wat ze hun kinderen aantrekken
Volgens mij de foto van mijquote:
Daar ben ik dus wel van teruggekomen. Ik heb Noortje ooit een keer in een spijkerovergooier maat 56 gehesen, veel te stug.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nouja er zijn er zat 'modieus' maar daar kan t kind zich amper in bewegen. Dat vind ik nog zieliger
waarom nou weer op de foto van jou?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Volgens mij de foto van mij
Gelukkig maar dat smaken verschillen!
de mijne is ook smal; en het leukst zijn hier toch gewoon wat skinny-modellen... en Zara heeft ook meerdere andere modellen die wel smaller gesneden zijn, daar heb ik een chino van liggen, maar die past Evie nog niet; dus geen idee of het leuk staat nog...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:01 schreef Sandous het volgende:
Ik heb vandaag wat afgeshopt, fotos zo
Mn meisje is best smal, geen kont enzoen het elastiekje aan de binnenkant van broekjes staat meestal op zn kleins.
Wil nu broekjes voor haar halen, maar wat voor soorten broeken vallen mooi. Zijn chino's leuk of moet je wat vulling hebben. Wil online shoppen anders had ik wel wat afgepast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |