oh die is tof!!quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:32 schreef Kleurdoos het volgende:
becky, tientje?
http://www.jippiejajee.nl(...)broek-beachwear.html
die is het geworden, 11 euro incl verzendkosten!quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:32 schreef Kleurdoos het volgende:
becky, tientje?
http://www.jippiejajee.nl(...)broek-beachwear.html
vindikleukquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:32 schreef becky27 het volgende:
[..]
die is het geworden, 11 euro incl verzendkosten!
Die bloementrui-jas vind ik eigenlijk leuker dan de appeltrui-jas. Maar ik zou toch echt voor de peren gaanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
oo DML ik kan echt niet kiezen tussen de perenjas en de appeltrui-jas... keuzes keuzes....
(of beide nemen...uhhhh).
Liene krijgt een jasje van Lindex, die is vandaag eindelijk binnen op de site.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:32 schreef MeNicole2 het volgende:
Je moet geen dingen in je mandje gooienje moest wat anders doen
![]()
Maar hoe oud is ze nou?
Wat een klein poppetje is het dan nog! Maar ik zou dan voor de zomer maat 80 nemen. Als ze zo blijft groeien als nu dan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:34 schreef twentemeisje het volgende:
[..]ik weet het Nicole, het was stom dat ik er geen foto van maakte
.
Ze wordt 12 maart 1. Dus is ze in september anderhalf... ik vrees dat het te groot is deze zomer.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:42 schreef MamaPurk het volgende:
Zeker een mini, wij zijn afgelopen week bij CB geweest Sarah is nu 75cm bij 11kg!! maar ja nu ze loopt zal de gewichtstoename wel minder hard gaan.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:46 schreef MamaPurk het volgende:
Nou wij zijn nog nooit met haar bij de McDonalds geweest hoorGewoon lekker koken groeien ze goed van! En je moet niet zo snel willen, peuterkledeing is minder leuk want dat kunnen ze langer aan en dan heb je dus minder vaak nieuw nodig... Nou ja je hebt zoveel nodig als je zelf vind natuurlijk
(ik ga werken!)
geen problemen mee, als je die melding krijgt gewoon andere combinatie proberen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:14 schreef Sandous het volgende:
h&m pakt geen kortingcodes meer :/
Heb 35 euro, en heb alle kortingen geprobeerd, maar krijg deze melding:
De waarde van de artikelen in je shoppingbag voldoet niet aan de voorwaarden van deze kortingscode, of de code is ongeldig. Lees de voorwaarden en controleer of je de code juist hebt ingevoerd.
-edit - ik las verkeerd, elin is maar 3kg zwaarder dan sarahquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:44 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Ik denk dat Sarah dan ongeveer twee kilo zwaarder is dan Saartje
. Wat een verschil! Ik vermoed dat Saartje rond de negen kilo zit (vorige keer 8,2). En ik wil zo graag naar de peuterkleding <3. Misschien moet ik haar eens meenemen naar de McDonalds ofzo...
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:04 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
elin een kilo zwaarder dan Saartje
Ik schrok alquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:04 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
-edit - ik las verkeerd, elin is maar 3kg zwaarder dan sarah
ik wou net vragenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
shoppen voor babynichtjenou maar hopen dat die breezermoeder t leuk vindt
Die reacties op facebookquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
shoppen voor babynichtjenou maar hopen dat die breezermoeder t leuk vindt
Dat dusquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:00 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die reacties op facebook![]()
Maar het is goedgekeurd las ik!
dierenprintjes zijn dan ook heel stoer, somsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:24 schreef Kleurdoos het volgende:
Al zou ze best met jou kunnen gaan shoppen SC, aangezien ze nogal van de dierenprintjes is (helaas dan wel in combinatie met Ajaxsjaal o.i.d.)
yep, allebei in 92/98 gedaan. Ben erg benieuwd!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:38 schreef Meimeltje het volgende:
PjBen je voor 92/98 gegaan? Hier zou ik voor een jas ook voor die maat gaan. T-shirt viel idd ook nog ruim.
Oke prima hoor! Mijn appie verkoopt geen dikke winterslaapzakken maar die van jou dus wel?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:59 schreef Kleurdoos het volgende:
nou eigenlijk ben ik al goedkoop uit als ik ze gewoon hier bij de appie koop, nieuw voor 6 eur pstk
Leuke printjes? Want dan wil ik er wel eentjequote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:05 schreef Kleurdoos het volgende:
jep, met afritsbare mouwen. pyama's zijn ook in de uitverkoop. 50%
Mijn lievelingsbroekje voor oudste was een jongensjeans van Feetje.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:40 schreef Jore het volgende:
*hulp!*
Ik zoek een mooie meisjesjeans, maat 80, niet te breed in de taille. Welke winkel of welk merk maakt mooie spijkerbroekjes? Ik vind niets
Goeie! Ze had vandaag een jongensjeans aan van Name-it toevallig, een oudje van d'r broer (met kale knietjes helaas). Mijn man vond het geweldig maar kennelijk zit ik zelf nog een beetje teveel in de genderkoker. Jongensjeans dus. *noteert*quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:42 schreef Vanyel het volgende:
Name it jongensjeans, ook heel mooi voor meisjes.
Ik vind juist die knietjes zo lief. Wij hebben nu onze eerste donkerblauwe jeans waar ze helemaal zelf knietjes en de gulp (ze kruipt zelden) heeft kaalgesletenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:49 schreef Jore het volgende:
[..]
Goeie! Ze had vandaag een jongensjeans aan van Name-it toevallig, een oudje van d'r broer (met kale knietjes helaas). Mijn man vond het geweldig maar kennelijk zit ik zelf nog een beetje teveel in de genderkoker. Jongensjeans dus. *noteert*
ik heb vooral WE en prenatal voor Evie, ook smal... en Babyfacequote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:40 schreef Jore het volgende:
*hulp!*
Ik zoek een mooie meisjesjeans, maat 80, niet te breed in de taille. Welke winkel of welk merk maakt mooie spijkerbroekjes? Ik vind niets
WE gaat pas vanaf 92 toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik heb vooral WE en prenatal voor Evie, ook smal... en Babyface
Over Hema gesproken....Hoe zit het daar met de Sale? Want ik heb geen hema in de buurt, dus als het echt de moeite waard is dan wil ik wel ff shoppen natuurlijk (doelt op shirtjes etc. met de blauwe stickers dacht ik vanaf 1 euro. )quote:
Elin is precies 14 kg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:46 schreef MamaPurk het volgende:
KD Elin maar 3 kilo zwaarder dan mijn Saartje
(dan is J 2 kilo zwaarder dan jou Elin
)
En TM ik snapte wel dat je dat van de mc niet zo bedoelde hoor![]()
Ik zie trouwens dus helemaal niet zoveel leuks bij Boden..
Ik wil wel dat het voorjaar begint, ik wil zo graag voorjaarskleertjes shoppenMaar ik zag de nieuwe kleuren bij H&M en ik denk dat het voor Saar daar lastig word als die pasteltintjes, ben bang dat het haar niet staat, maar eerst maar eens naar een winkel om even te checken voor ik wat ga bestellen..
Ja die zag ik ook, heb al wat geziewn wat ik MOET hebben voor Sarah.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Elin is precies 14 kg.
En pastels heb ik ook niets mee voor mijn bleekscheet, maar mij viel juist de hoeveelheid marinekleuren op in de nieuwe collectie. En die staan haar
Ja...heb 6 dingetjes voor 30 euro's incl. verzenden!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:12 schreef Sandous het volgende:
Dpam 70% zeg je![]()
Schopt man weg van de laptop, kijken moet
ja! die had ik op mn wensenlijstje staan voor mn grote <3 ik vind dat spijkerspul zo leuk <3quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:14 schreef SacreCoeur het volgende:
en ik ga toch deze maar bestellen.. vind m toch wel onwijs gaaf
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/F01_0481_090R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.15]&set=key[width],value[3411]&set=key[height],value[3988]&set=key[x],value[187]&set=key[y],value[576]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Hahaha dan zit Dutchie er wel naastquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:10 schreef mignonne het volgende:
ik wil geeeeelen mosterd
![]()
![]()
die vind ik mooi voor mn mini en dutchie zegt dat ze hip worden, en als dutchie t zegt dan is t waar
meh, ik denk wel dat Dutchie fashion-up-to-date isquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Hahaha dan zit Dutchie er wel naastStaat niet in mijn draaiboek als trend voor aankomende lente en zomer
Het is de Trend van winter 2011 staat hier, maar staat niet bij de lente en zomerspullen. Wel felgeel overigens.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
meh, ik denk wel dat Dutchie fashion-up-to-date is
Okay.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Het is de Trend van winter 2011 staat hier, maar staat niet bij de lente en zomerspullen. Wel felgeel overigens.
Hahah irritated much?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:32 schreef mignonne het volgende:
[..]
Okay.
dan zal dat wat op de modebeurzen happening is wel niet zo zijn, als t niet in t draaiboek staat.
nee ik ben helemaal niet irritatedquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Hahah irritated much?
Ik zeg alleen wat ik onder mijn neus geschoven krijg via de opleiding hoor, dat komt van alle winkels zelf dus dat zijn de collecties voor aankomende zomer / lente
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |