Leuke printjes? Want dan wil ik er wel eentjequote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:05 schreef Kleurdoos het volgende:
jep, met afritsbare mouwen. pyama's zijn ook in de uitverkoop. 50%
Mijn lievelingsbroekje voor oudste was een jongensjeans van Feetje.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:40 schreef Jore het volgende:
*hulp!*
Ik zoek een mooie meisjesjeans, maat 80, niet te breed in de taille. Welke winkel of welk merk maakt mooie spijkerbroekjes? Ik vind niets
Goeie! Ze had vandaag een jongensjeans aan van Name-it toevallig, een oudje van d'r broer (met kale knietjes helaas). Mijn man vond het geweldig maar kennelijk zit ik zelf nog een beetje teveel in de genderkoker. Jongensjeans dus. *noteert*quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:42 schreef Vanyel het volgende:
Name it jongensjeans, ook heel mooi voor meisjes.
Ik vind juist die knietjes zo lief. Wij hebben nu onze eerste donkerblauwe jeans waar ze helemaal zelf knietjes en de gulp (ze kruipt zelden) heeft kaalgesletenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:49 schreef Jore het volgende:
[..]
Goeie! Ze had vandaag een jongensjeans aan van Name-it toevallig, een oudje van d'r broer (met kale knietjes helaas). Mijn man vond het geweldig maar kennelijk zit ik zelf nog een beetje teveel in de genderkoker. Jongensjeans dus. *noteert*
ik heb vooral WE en prenatal voor Evie, ook smal... en Babyfacequote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:40 schreef Jore het volgende:
*hulp!*
Ik zoek een mooie meisjesjeans, maat 80, niet te breed in de taille. Welke winkel of welk merk maakt mooie spijkerbroekjes? Ik vind niets
WE gaat pas vanaf 92 toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik heb vooral WE en prenatal voor Evie, ook smal... en Babyface
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |