Nou precies. In 1 zin hét probleem van ajax.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een topclub zoals Ajax hoort iig van de nummer 15 te kunnen winnen, zelfs met 7 invallers.
Denk dat we wel wat meer problemen hebben dan dat.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:50 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou precies. In 1 zin hét probleem van ajax.
Einstein. Maar het kutvoetbal van het moment lijkt me de grootste.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Denk dat we wel wat meer problemen hebben dan dat.
Dat vermakelijke wedstrijden iddquote:
Denk toch dat de supporters het anders ervaren en dat kan eigenlijk echt niet. Ik merk ook in mijn omgeving en bij andere Ajacieden dat het ze niet veel doet dat we 0-2 onderuit gaan tegen Utrecht.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:54 schreef muzas het volgende:
[..]
Einstein. Maar het kutvoetbal van het moment lijkt me de grootste.
het doet mij persoonlijk heel veel, maar het was geen totale verrassing.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Denk toch dat de supporters het anders ervaren en dat kan eigenlijk echt niet. Ik merk ook in mijn omgeving en bij andere Ajacieden dat het ze niet veel doet dat we 0-2 onderuit gaan tegen Utrecht.
Alles went.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Denk toch dat de supporters het anders ervaren en dat kan eigenlijk echt niet. Ik merk ook in mijn omgeving en bij andere Ajacieden dat het ze niet veel doet dat we 0-2 onderuit gaan tegen Utrecht.
Leuke opmerking.quote:
Hele elftal bakt er niets van.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:50 schreef Tyron het volgende:
![]()
Proberen jullie nou echt duidelijk te maken dat invallers zoals Ebecilio en Blind er niets van bakken? Dat snappen wij ook wel.
Ajax hoort inderdaad te winnen, maar ik snap waarom dat niet gelukt is.
Eriksen is één van de spelers met de meeste assists van de eredivisie en toch werden we kampioen zonder Boerrigterquote:Op maandag 6 februari 2012 12:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hele elftal bakt er niets van.
Eriksen, Vertongen, vd Wiel, Jansen, Sulejmani. Allemaal basis. En allemaal spelen ze het grootste gedeelte van het seizoen al kut.
Edit; nu ik er over nadenk kan ik hier gewoon de hele basis neerzetten, behalve Boerrigter.
Jaja, bij jou ligt het alleen aan de blessures.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen is één van de spelers met de meeste assists van de eredivisie en toch werden we kampioen zonder Boerrigter
quote:Op maandag 6 februari 2012 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jaja, bij jou ligt het alleen aan de blessures.
quote:Op maandag 6 februari 2012 12:40 schreef HeatWave het volgende:
Kijk, het is gewoon lastig op dit moment met al die blessures, maar gewoon week in vasthouden aan die kansloze Ebicilio is gewoon debiel. Die gast kan het niet, klaar. Dan dus idd maar met 2 spitsen starten.
Sowieso is Bulykin geen wereldvoetballer, maar het is een feit dat hij voetballend op dit moment nooit de minste op het veld zal zijn, en hij heeft WEL kloten en tomeloze inzet. Hij zou de Guidetti-rol kunnen vervullen, de koters een schop onder de reet geven etc.
En dat kan je Frank wel kwalijk nemen, blijven vasthouden aan falers en nooit eens echt (op tijd) ingrijpen tijdens een wedstrijd.
Clubliefde bestaat niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:49 schreef msnk het volgende:
Jammer wel dat Wes de kant van utreggg leek te kiezen gister, alleen maar omdat zijn broer daar speeltBeetje jammer.
Utrecht is zijn club. Daar gaat hij zijn carriere ook afsluiten.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:49 schreef msnk het volgende:
Jammer wel dat Wes de kant van utreggg leek te kiezen gister, alleen maar omdat zijn broer daar speeltBeetje jammer.
Wes wordt volgend jaar met Utrecht kampioen van Nederland en het jaar daarop gaan we oogsten in de CL.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:49 schreef msnk het volgende:
Mensen die Studio Voetbal kijkenquote:Op maandag 6 februari 2012 14:16 schreef Cara het volgende:
maareh, die brief van studio voetbal is wel fake toch? ..toch?
heartquote:Op maandag 6 februari 2012 14:16 schreef Cara het volgende:
maareh, die brief van studio voetbal is wel fake toch? ..toch?
Beschamend ja, wederom een reden waarom Slop eruit moet (buiten dat er al na 9 jaar iets van serieus 10+ redenen zijn waar je op basis van iedere los gezien al ontslagen hoort te zijn).quote:
Ik heb het allang opgegeven die zooi echt te volgen.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:40 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Beschamend ja, wederom een reden waarom Slop eruit moet (buiten dat er al na 9 jaar iets van serieus 10+ redenen zijn waar je op basis van iedere los gezien al ontslagen hoort te zijn).
Wat?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:51 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Utrecht is zijn club. Daar gaat hij zijn carriere ook afsluiten.
Paar potjes verliezen en gelijk denken dat we zo diep zinken als Feyenoord. Zij stonden notabene in het rechter rijtje.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:43 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ik heb het allang opgegeven die zooi echt te volgen.
Ik kijk gewoon naar de wedstrijden, maar op het moment is alles gewoon kut. Het doet me allemaal erg denken aan de dip die Feyenoord twee jaar geleden had.
Toen dacht ik nog dat zoiets bij Ajax nooit kon gebeuren, maar niks is minder waar.
Niet zó diep, we hebben wel een betere selectie als de helft van de geblesseerden terugkeert natuurlijk. Daarnaast is staat Ajax er financieël best goed voor natuurlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:46 schreef davihaa het volgende:
[..]
Paar potjes verliezen en gelijk denken dat we zo diep zinken als Feyenoord. Zij stonden notabene in het rechter rijtje.Het komt echt wel weer goed als iedereen fit is.
Hij komt uit Utrecht en heeft ooit aangegeven in een interview dat hij niet meer terug komt bij Ajax maar bij Utrecht zijn carrière wil afsluiten. Best jammer.quote:
Klopt Frank doet ook veel fout, had ik ook al allemaal uitgelegd in een eerdere post.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ook dat, Frank lijkt heilig maar doet ook gewoon niet zoveel goed hoor.
1 vraag, WAAROM!!!!! wisselt elke Ajaxtrainer pas in de 70ste minuut? Janssen was noodgedwongen, maar verder....
Kortzichtig.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:46 schreef davihaa het volgende:
[..]
Paar potjes verliezen en gelijk denken dat we zo diep zinken als Feyenoord. Zij stonden notabene in het rechter rijtje.Het komt echt wel weer goed als iedereen fit is.
Daarom Cruijff. Maar denken dat Feyenoord de weg terug heeft gevonden gaat natuurlijk nergens over. Afgezien van Clasie die notabene een jaar kon groeien bij excelsior is de jeugd daar echt niet veel beter dan de onze. Koeman doet het gewoon goed in z'n eerste seizoen want spelers gaan voor hem en hun team door het vuur. Kwalitatief is het team veel minder dan wat er vorig jaar stond. Hoger dan 6e worden ze ook al niet, want ze eindigen echt wel lager dan Ajax, Heereveen, PSV, AZ en Twente.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kortzichtig.
Het is juist overduidelijk dat er structureel iets niet goed zit als de jeugd die nu doorkomt gewoon veel en veels te kort komt. Dat is niet een kwestie van weer de basisspelers fit krijgen en alles is weer klaar.
Er klopt bij ajax van de jeugd tot de directie helemaal niets meer van, en dat is idd vergelijkbaar met de situatie van bij feyenoord van een paar jaar geleden. Dit hebben toen flink huisgehouden en langzaam de juiste weg weer ingeslagen.
Dit moet nu bij Ajax ook weer, en aangezien de mensen die het nu voor het zeggen hebben er geen moer van snappen en niet van plan zijn op te stappen kan het wel eens een hele vervelende situatie worden.
Echt een zin dat perfect weergeeft waarom sommige het niet begrijpen, dit had echt uit de mond van alle kamp van gaal/ten have mensen kunnen komen de afgelopen jare/maanden.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:46 schreef davihaa het volgende:
[..]
Waar baseer je deze voorspelling precies op?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:02 schreef davihaa het volgende:
[..]
Daarom Cruijff. Maar denken dat Feyenoord de weg terug heeft gevonden gaat natuurlijk nergens over. Afgezien van Clasie die notabene een jaar kon groeien bij excelsior is de jeugd daar echt niet veel beter dan de onze. Koeman doet het gewoon goed in z'n eerste seizoen want spelers gaan voor hem en hun team door het vuur. Kwalitatief is het team veel minder dan wat er vorig jaar stond. Hoger dan 6e worden ze ook al niet, want ze eindigen echt wel lager dan Ajax, Heereveen, PSV, AZ en Twente.
Het scenario wat jij nu neerzet is natuurlijk wel iets zwarter dan de werkelijkheid. Het is gewoon een feit dat er kwaliteit ontbreekt in de selectie om het spelletje wat Frank voor ogen heeft te spelen. Volgend seizoen een kleine injectie voor de diepte, en iedereen weer fit. Dan doen ze gewoon weer mee, crisis of niet. Daarnaast was er bij de schaal ook al een crisis, en toen had het ook geen effect. Het matige spel komt door de matige spelers, dus hoeft niet worden opgeblazen tot effecten van de bestuurscrisisquote:Op maandag 6 februari 2012 16:12 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Echt een zin dat perfect weergeeft waarom sommige het niet begrijpen, dit had echt uit de mond van alle kamp van gaal/ten have mensen kunnen komen de afgelopen jare/maanden.
Namelijk denken dat Ajax 1 qua stand op de ranglijst weergeeft of de problemen beginnen.
Het is juist andersom, wanneer de problemen in Ajax 1 zijn en wij dat allemaal constateren dan zit het dus al 4/5 jaar compleet fout in de gehele club m.b.t. de jeugd en beleidsvoering.
Ajax 1 is juist het eindstation als het hier fout zit ,zitten we echt diep in de shit (zoals nu) en daar gaan echt jaren overheen wil je er compleet uit komen.
Immers, de jeugdspelers met het nieuwe beleid moeten minstens 5 jaar door de nieuwe weg, scoutingsapparaat opnieuw maken duur ook echt 2 jaar voordat het volledig actief is en werkt, ook beleidsvoering duurt ook 2 jaar aangezien we bij Ajax niet het geld hebben om in 1 zomer alle contracten af te kopen van de spelers die niet voldoen en tientallen miljoenen uitgeven aan spelers die wel voldoen aan het niveau (en de jeugd kan het nog niet opvangen omdat ze gemiddeld niet aan het nieuwe niveau voldoen).
Daarom was het ook zo belangerijk dat vorig zomer kamp Cruijff al won maar dit klootzakken verpesten de club nog meer en weer geld nutteloos verspild (Sturkenboom, Blind Slop , Aat en andere allemaal weer nieuwe contract + tekengeld + niet goed gescouten spelers = miljoenen bij elkaar dit jaar alleen al + mislopen CL + waarde daling merk Ajax + imago schade = tientallen miljoenen schade).
Dus hoe belangrijk het is dat kamp Cruijff binnen 10 dagen de volledig macht heeft en alle andere ratten eruit zijn gegooid (desnoods door hard geweld, serieus want de pijn die zij de supporters aan doen om iets af te pakken wat je hele leven al een liefde is, duizenden euro insteekt dat gaat veel verder dan een spelletje en dat kan je gewoon niet maken duizenden mensen zoveel pijn doen en er maar mee wegkomen onder het mom van 'het is maar een spelletje ')
Ja tuurlijk doen we volgend jaar mee met een kwaliteits injectie maar dan moeten wel de mensen over het aankoopbeleid gaan en scouten die er verstand van hebben en niet puur op statistieken kijken zoals de afgelopen jaren.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het scenario wat jij nu neerzet is natuurlijk wel iets zwarter dan de werkelijkheid. Het is gewoon een feit dat er kwaliteit ontbreekt in de selectie om het spelletje wat Frank voor ogen heeft te spelen. Volgend seizoen een kleine injectie voor de diepte, en iedereen weer fit. Dan doen ze gewoon weer mee, crisis of niet. Daarnaast was er bij de schaal ook al een crisis, en toen had het ook geen effect. Het matige spel komt door de matige spelers, dus hoeft niet worden opgeblazen tot effecten van de bestuurscrisis
Ik weeg het feit dat PSV en Twente faalden in de 2e seizoenshelft toch wat zwaarder dan 'de gouden hand' van Frank. En hoewel ik erg blij was met de titel, ben ik er achteraf wellicht minder blij mee. Omdat die titel inderdaad gebruikt wordt om een hoop zooi te verbloemen.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:09 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Dat kampioenschap was dankzij Frank
Wat financiën en positie op de ranglijst betreft niet, maar wat imagoschade betreft wel degelijk. Ajax wordt zowel binnen als buiten onze landsgrenzen niet tot nauwelijks meer serieus genomen. Alleen in Afrika en handjevol Zuid-Amerikaanse landen heeft Ajax nog enige naam omdat daar de pijnlijke berichtgeving over de problemen daar nauwelijks aankomen.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:46 schreef davihaa het volgende:
[..]
En dat wordt nog erger. Als je een beetje rondneust (quote:Op maandag 6 februari 2012 17:57 schreef eight het volgende:
[..]
Wat financiën en positie op de ranglijst betreft niet, maar wat imagoschade betreft wel degelijk. Ajax wordt zowel binnen als buiten onze landsgrenzen niet tot nauwelijks meer serieus genomen. Alleen in Afrika en handjevol Zuid-Amerikaanse landen heeft Ajax nog enige naam omdat daar de pijnlijke berichtgeving over de problemen daar nauwelijks aankomen.
"We Hurt..."quote:Op maandag 6 februari 2012 12:45 schreef anoukane het volgende:
Ik vond die brief* het meest interessante dat ik in tijden in het matige studio voetbal gezien heb. Geen Waterreus en Van 't Hek is ook een hele verbetering.
'We've heart'
Ze moeten eens weten... dat Ajax kansloos heeft verloren van een, uit vorm verkerende, kut clubje uit de Dom stad.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:57 schreef eight het volgende:
[..]
Wat financiën en positie op de ranglijst betreft niet, maar wat imagoschade betreft wel degelijk. Ajax wordt zowel binnen als buiten onze landsgrenzen niet tot nauwelijks meer serieus genomen. Alleen in Afrika en handjevol Zuid-Amerikaanse landen heeft Ajax nog enige naam omdat daar de pijnlijke berichtgeving over de problemen daar nauwelijks aankomen.
Hij stond boven je ook alquote:Op maandag 6 februari 2012 18:10 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Leest iemand die lange post van mij? Was een artikel net uitgekomen, dit is gewoon groot nieuws, of wist iedereen dit al?
Ik had het boven jouw post al gepost. Idd extreem belangrijk is het. Ik heb het al naar vi getwitterd:quote:Op maandag 6 februari 2012 18:10 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Leest iemand die lange post van mij? Was een artikel net uitgekomen, dit is gewoon groot nieuws, of wist iedereen dit al?
quote:
Mijn fout sorry, verspreid het ook op zoveel mogelijk voetbal forum a la voetbalzone. Mischien kan ik dit overdrijven maar het meest van de supporters mening word via voetbal fora's gepeild, hoe oneerlijk dit ook is aangezien de meeste mensen mee gaan met wat de grote Heren in Vi zeggen. Maar die bedrijven waar de cijfers altijd van komen over wat supporters vinden halen het dus van de voetbal websites en kijken naar de meningen (kennis werkt er), dus helaas is het wel belangerijk dat je ook bij de 'jongeren' de stemmen mee krijgt.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:13 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik had het boven jouw post al gepost. Idd extreem belangrijk is het. Ik heb het al naar vi getwitterd:
http://www.ajaxshowtime.c(...)et-mensen-8217-.html
Ik heb het naar VI gemaild.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:15 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
[..]
Mijn fout sorry, verspreid het ook op zoveel mogelijk voetbal forum a la voetbalzone. Mischien kan ik dit overdrijven maar het meest van de supporters mening word via voetbal fora's gepeild, hoe oneerlijk dit ook is aangezien de meeste mensen mee gaan met wat de grote Heren in Vi zeggen. Maar die bedrijven waar de cijfers altijd van komen over wat supporters vinden halen het dus van de voetbal websites en kijken naar de meningen (kennis werkt er), dus helaas is het wel belangerijk dat je ook bij de 'jongeren' de stemmen mee krijgt.
Ah joh, geeft niets. Beter dat de mensen nogmaals het stuk/de link lezen dan dat ze het niet zien.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:15 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Mijn fout sorry, verspreid het ook op zoveel mogelijk voetbal forum a la voetbalzone. Mischien kan ik dit overdrijven maar het meest van de supporters mening word via voetbal fora's gepeild, hoe oneerlijk dit ook is aangezien de meeste mensen mee gaan met wat de grote Heren in Vi zeggen. Maar die bedrijven waar de cijfers altijd van komen over wat supporters vinden halen het dus van de voetbal websites en kijken naar de meningen (kennis werkt er), dus helaas is het wel belangerijk dat je ook bij de 'jongeren' de stemmen mee krijgt.
Als er een God bestaat, dan kiest hij voor Cruijf, onze messias.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:18 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ah joh, geeft niets. Beter dat de mensen nogmaals het stuk/de link lezen dan dat ze het niet zien.
Uit de grond van mijn hart hoop ik dat God ( of hij nou bestaat of niet, denk het wel ) er voor zorgt dat er morgen een positieve uitspraak komt, dus in het voordeel van Cruijff.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik post mijn vraag nog maar een keer, want er kwamen mensen hier dikke lappen tekst herposten. Voor het geval mensen niet verder kijken dan de laatste pagina...quote:Op maandag 6 februari 2012 18:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Een paar leden hier (Feyenoorders geloof ik) melden dat The Dark Side juridich sterk staat morgen. Maar waar zijn de juristen onder de Ajax-fans? Wie kan er een professionele inschatting maken?
Ik ga heel eerlijk, ook ik ben meer bang dat zeker over die rechtzaak.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik post mijn vraag nog maar een keer, want er kwamen mensen hier dikke lappen tekst herposten. Voor het geval mensen niet verder kijken dan de laatste pagina...
Kijk hier eens. Deze advocaat is weer voor kamp Cruyff.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik post mijn vraag nog maar een keer, want er kwamen mensen hier dikke lappen tekst herposten. Voor het geval mensen niet verder kijken dan de laatste pagina...
Dankie.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:40 schreef eight het volgende:
[..]
Kijk hier eens. Deze advocaat is weer voor kamp Cruyff.
Boeken schrijven.quote:De Vos is vast lid van het sportpanel van BNR Nieuwsradio en hij heeft zes boeken op zijn naam staan, waaronder De klant is koning, Advocaat of maffiamaat en Fairplay, ik wil niet winnen door een schwalbe.
quote:"De kern van het verhaal is dat een Raad van Commissarissen als college hoort te beslissen. Alle leden horen beschikking te hebben over dezelfde kennis, in dit geval het feit dat de benoeming van Van Gaal op de agenda stond. De overige leden van de RvC hebben Cruijff niet geïnformeerd en hem bewust buitenspel gezet. Dat moet je met Cruijff niet doen, die blijft altijd binnen de lijnen.
quote:"De oproeping voor de vergadering waarin werd besloten tot de benoeming van Van Gaal was in strijd met de redelijkheid en billijkheid die de medecommissarissen jegens Cruijff in acht hadden moeten nemen. Bovendien had de oproeping volgens het reglement moeten plaatsvinden met inachtneming van een termijn van ten minste zes werkdagen voor de vergadering."
quote:"Als er iets duidelijk is geworden, is het wel dat de rechtsvorm van een structuurvennootschap, een beursgenoteerde onderneming, volstrekt ongeschikt is voor een club als Ajax. Een voetbalclub is van origine een vereniging en de leden willen het voor het zeggen hebben. Bij Ajax staat de vereniging buitenspel. Ze hebben weliswaar 73 procent van de aandelen, maar in een structuurvennootschap hebben de aandeelhouders helemaal niets te vertellen."
50 miljoen mensen, is het varkentje gewassen.quote:Ajax moet dus van de beurs af. Als je de aandeelhouders een bod doet dat goed genoeg is, zijn er juridisch mogelijkheden om alle beursgenoteerde aandelen op te kopen. In het geval van Ajax kost dat pakweg vijftig miljoen euro. Dat moet toch kunnen? Neem nu eens Johan Cruijff en de jeugdtrainers met wie hij het kort geding heeft aangespannen. Dat zijn allemaal gefortuneerde ex-voetballers. Als zij samen eventueel met hulp van enkele rijke Ajax-fans die mee willen doen dat bedrag op tafel leggen, kunnen ze met een paar miljoen per man Ajax van de beurs halen.
Een beetje vertrouwen in de rechtspraak vriend...quote:Op maandag 6 februari 2012 18:40 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Maar ondanks al dit, kunnen zij toch blijven zitten en wist de rechter het de vorig keer ook niet (uit angst), dan weet ik het ook niet meer, mij bekruipt sterk het gevoel dat de rechter weet dat TH fout zit maar gewoon of bang is of stiekem geen Ajax/voetballer liefhebber is en mee gaat met één argument
Als ik smiddags thuis kom en dan zie dat het winst voor ten havei s, Ga ik een hoekje huilen. (foetushouding) en kom ik 10 jaren niet van mijn plaatsquote:Op maandag 6 februari 2012 19:13 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ik heb vertrouwen dat de rechter de juiste beslissing, dus voor Cruijff, neemt.
Anders breekt er een hel los is mijn verwachting.
En die kans schat ik op 75%... Ajax gaat kapot. Maar uiteindelijk zal Cruijf winnen.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik smiddags thuis kom en dan zie dat het winst voor ten havei s, Ga ik een hoekje huilen. (foetushouding) en kom ik 10 jaren niet van mijn plaats
Dan gaan mij emoties gewoon over de line dan vind ik rellen de enige optie, want alle andere zachte manieren zijn al meerdere keren geweest. Als ik iemand 10x zijn moeder , vrouw weet ik veel wat de huid voor scheld, zijn huis binnenkom en zijn familie uitscheld en blijf doorgaan ondanks de meerdere verzoeken te stoppen, dan tja geeft iedereen die persoon wel een paar klappen en gooit hem uit het raam lijkt me.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik smiddags thuis kom en dan zie dat het winst voor ten havei s, Ga ik een hoekje huilen. (foetushouding) en kom ik 10 jaren niet van mijn plaats
Onzin, onderzoek wees al uit dat dit ver boven de 120 Miljoen zal zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
50 miljoen mensen, is het varkentje gewassen.![]()
Grapjas.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:09 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Onzin, onderzoek wees al uit dat dit ver boven de 120 Miljoen zal zijn.
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:08 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Dan gaan mij emoties gewoon over de line dan vind ik rellen de enige optie, want alle andere zachte manieren zijn al meerdere keren geweest. Als ik iemand 10x zijn moeder , vrouw weet ik veel wat de huid voor scheld, zijn huis binnenkom en zijn familie uitscheld en blijf doorgaan ondanks de meerdere verzoeken te stoppen, dan tja geeft iedereen die persoon wel een paar klappen en gooit hem uit het raam lijkt me.
Geweld is niet goed maar er is een moment dat je geen andere kant meer op kan
zeg dat nou niet, dan gaat FOK! je er aan houden.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:08 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Dan gaan mij emoties gewoon over de line dan vind ik rellen de enige optie, want alle andere zachte manieren zijn al meerdere keren geweest. Als ik iemand 10x zijn moeder , vrouw weet ik veel wat de huid voor scheld, zijn huis binnenkom en zijn familie uitscheld en blijf doorgaan ondanks de meerdere verzoeken te stoppen, dan tja geeft iedereen die persoon wel een paar klappen en gooit hem uit het raam lijkt me.
Geweld is niet goed maar er is een moment dat je geen andere kant meer op kan
Klopt maar je ziet toch dat we al één bezig zijn er zij nog steeds daar zitten? Je vergeet voor het gemak dat het voetbal doorgaat, de betalingen doorgaan voor kaarten e.d., In India stopte het land en alles.quote:
De totale beurswaarde van Ajax is rond de 130 miljoen. Ajax heeft al 73 %, reken maar uit.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:13 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Klopt maar je ziet toch dat we al één bezig zijn er zij nog steeds daar zitten? Je vergeet voor het gemak dat het voetbal doorgaat, de betalingen doorgaan voor kaarten e.d., In India stopte het land en alles.
Als het land nou zou stoppen dan is die Ten Have binnen 1 minuut al weg maar jij weet ook dat dit niet gaat gebeuren.
niet iedereen in NL is ajax fan, denk dat er maar 1000 mensen zullen zijn die echt iets willen doen voor ajax.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:13 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Klopt maar je ziet toch dat we al één bezig zijn er zij nog steeds daar zitten? Je vergeet voor het gemak dat het voetbal doorgaat, de betalingen doorgaan voor kaarten e.d., In India stopte het land en alles.
Als het land nou zou stoppen dan is die Ten Have binnen 1 minuut al weg maar jij weet ook dat dit niet gaat gebeuren.
Er zijn sowieso 100k supporters die wel geld zouden willen geven.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
niet iedereen in NL is ajax fan, denk dat er maar 1000 mensen zullen zijn die echt iets willen doen voor ajax.
Lees jij wel goed? Daarom zeg ik toch dat dit niet gaat gebeuren en de 'vreedzame beweging ' van Ghandi niet te vergelijken is.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
niet iedereen in NL is ajax fan, denk dat er maar 1000 mensen zullen zijn die echt iets willen doen voor ajax.
pff, is iemand het met je eens, dan nog begin je te zeurenquote:Op maandag 6 februari 2012 22:15 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Lees jij wel goed? Daarom zeg ik toch dat dit niet gaat gebeuren en de 'vreedzame beweging ' van Ghandi niet te vergelijken is.
deel dat maar door 100.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er zijn sowieso 100k supporters die wel geld zouden willen geven.
Ik zie ijs en schaatsers.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Check NL2 zo.
Wesley Sneijder is een echte Ajax'er
Een Utrechter, maar dat is hij ook van originequote:Op maandag 6 februari 2012 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Check NL2 zo.
Je gebruikt >quote:Op maandag 6 februari 2012 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Check NL2 zo.
quote:Op maandag 6 februari 2012 13:49 schreef msnk het volgende:
Dan slaapt ten have buiten, denk ik..quote:Op maandag 6 februari 2012 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe cruijff zal reageren bij een evt verlies.
Doel je op "Geef die Enoh geel man!"quote:Op maandag 6 februari 2012 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
Kijk nou zo maar. Zal over een paar minuten beginnen.
Ik vond het voorfilmpje best treurig.... voor de Ajax fans dan. Snap dat hij uit Utrecht komt en zijn broer aanmoedigt, maar hoe hij reageert
Ongeveer hetzelfde als een speler 10 jaar bij een club heeft gevoetbalt en de jeugdopleiding ook daar heeft genoten, overstapt naar een andere club, scoort tegen zijn oude club en dan een vijftiendubbele salto maakt om het te vieren.
Uiteindelijk zal Cruijff winnen. Ik verwacht toch écht een goede uitspraak morgen.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe cruijff zal reageren bij een evt verlies.
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:42 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal Cruijff winnen. Ik verwacht toch écht een goede uitspraak morgen.
Desnoods schiet ik ze allemaal zelf dood.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:42 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal Cruijff winnen. Ik verwacht toch écht een goede uitspraak morgen.
Tsja, met rubberen kogels zou het natuurlijk wel kunnen. De machtswellustige figuren zullen dit keer aan het kortste eind trekken en dan zal de énige échte God in het voetbal opstaan en de puinhoop van Ajax veranderen in het begin van iets moois.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Desnoods schiet ik ze allemaal zelf dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |