quote:Op maandag 6 februari 2012 22:08 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Dan gaan mij emoties gewoon over de line dan vind ik rellen de enige optie, want alle andere zachte manieren zijn al meerdere keren geweest. Als ik iemand 10x zijn moeder , vrouw weet ik veel wat de huid voor scheld, zijn huis binnenkom en zijn familie uitscheld en blijf doorgaan ondanks de meerdere verzoeken te stoppen, dan tja geeft iedereen die persoon wel een paar klappen en gooit hem uit het raam lijkt me.
Geweld is niet goed maar er is een moment dat je geen andere kant meer op kan
zeg dat nou niet, dan gaat FOK! je er aan houden.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:08 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Dan gaan mij emoties gewoon over de line dan vind ik rellen de enige optie, want alle andere zachte manieren zijn al meerdere keren geweest. Als ik iemand 10x zijn moeder , vrouw weet ik veel wat de huid voor scheld, zijn huis binnenkom en zijn familie uitscheld en blijf doorgaan ondanks de meerdere verzoeken te stoppen, dan tja geeft iedereen die persoon wel een paar klappen en gooit hem uit het raam lijkt me.
Geweld is niet goed maar er is een moment dat je geen andere kant meer op kan
Klopt maar je ziet toch dat we al één bezig zijn er zij nog steeds daar zitten? Je vergeet voor het gemak dat het voetbal doorgaat, de betalingen doorgaan voor kaarten e.d., In India stopte het land en alles.quote:
De totale beurswaarde van Ajax is rond de 130 miljoen. Ajax heeft al 73 %, reken maar uit.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:13 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Klopt maar je ziet toch dat we al één bezig zijn er zij nog steeds daar zitten? Je vergeet voor het gemak dat het voetbal doorgaat, de betalingen doorgaan voor kaarten e.d., In India stopte het land en alles.
Als het land nou zou stoppen dan is die Ten Have binnen 1 minuut al weg maar jij weet ook dat dit niet gaat gebeuren.
niet iedereen in NL is ajax fan, denk dat er maar 1000 mensen zullen zijn die echt iets willen doen voor ajax.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:13 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Klopt maar je ziet toch dat we al één bezig zijn er zij nog steeds daar zitten? Je vergeet voor het gemak dat het voetbal doorgaat, de betalingen doorgaan voor kaarten e.d., In India stopte het land en alles.
Als het land nou zou stoppen dan is die Ten Have binnen 1 minuut al weg maar jij weet ook dat dit niet gaat gebeuren.
Er zijn sowieso 100k supporters die wel geld zouden willen geven.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
niet iedereen in NL is ajax fan, denk dat er maar 1000 mensen zullen zijn die echt iets willen doen voor ajax.
Lees jij wel goed? Daarom zeg ik toch dat dit niet gaat gebeuren en de 'vreedzame beweging ' van Ghandi niet te vergelijken is.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
niet iedereen in NL is ajax fan, denk dat er maar 1000 mensen zullen zijn die echt iets willen doen voor ajax.
pff, is iemand het met je eens, dan nog begin je te zeurenquote:Op maandag 6 februari 2012 22:15 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Lees jij wel goed? Daarom zeg ik toch dat dit niet gaat gebeuren en de 'vreedzame beweging ' van Ghandi niet te vergelijken is.
deel dat maar door 100.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er zijn sowieso 100k supporters die wel geld zouden willen geven.
Ik zie ijs en schaatsers.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Check NL2 zo.
Wesley Sneijder is een echte Ajax'er
Een Utrechter, maar dat is hij ook van originequote:Op maandag 6 februari 2012 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Check NL2 zo.
Je gebruikt >quote:Op maandag 6 februari 2012 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Check NL2 zo.
quote:Op maandag 6 februari 2012 13:49 schreef msnk het volgende:
Jammer wel dat Wes de kant van utreggg leek te kiezen gister, alleen maar omdat zijn broer daar speeltBeetje jammer.
Dan slaapt ten have buiten, denk ik..quote:Op maandag 6 februari 2012 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe cruijff zal reageren bij een evt verlies.
Doel je op "Geef die Enoh geel man!"quote:Op maandag 6 februari 2012 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
Kijk nou zo maar. Zal over een paar minuten beginnen.
Ik vond het voorfilmpje best treurig.... voor de Ajax fans dan. Snap dat hij uit Utrecht komt en zijn broer aanmoedigt, maar hoe hij reageert
Ongeveer hetzelfde als een speler 10 jaar bij een club heeft gevoetbalt en de jeugdopleiding ook daar heeft genoten, overstapt naar een andere club, scoort tegen zijn oude club en dan een vijftiendubbele salto maakt om het te vieren.
Uiteindelijk zal Cruijff winnen. Ik verwacht toch écht een goede uitspraak morgen.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe cruijff zal reageren bij een evt verlies.
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:42 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal Cruijff winnen. Ik verwacht toch écht een goede uitspraak morgen.
Desnoods schiet ik ze allemaal zelf dood.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:42 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal Cruijff winnen. Ik verwacht toch écht een goede uitspraak morgen.
Tsja, met rubberen kogels zou het natuurlijk wel kunnen. De machtswellustige figuren zullen dit keer aan het kortste eind trekken en dan zal de énige échte God in het voetbal opstaan en de puinhoop van Ajax veranderen in het begin van iets moois.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Desnoods schiet ik ze allemaal zelf dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |