Nou precies. In 1 zin hét probleem van ajax.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een topclub zoals Ajax hoort iig van de nummer 15 te kunnen winnen, zelfs met 7 invallers.
Denk dat we wel wat meer problemen hebben dan dat.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:50 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou precies. In 1 zin hét probleem van ajax.
Einstein. Maar het kutvoetbal van het moment lijkt me de grootste.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Denk dat we wel wat meer problemen hebben dan dat.
Dat vermakelijke wedstrijden iddquote:
Denk toch dat de supporters het anders ervaren en dat kan eigenlijk echt niet. Ik merk ook in mijn omgeving en bij andere Ajacieden dat het ze niet veel doet dat we 0-2 onderuit gaan tegen Utrecht.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:54 schreef muzas het volgende:
[..]
Einstein. Maar het kutvoetbal van het moment lijkt me de grootste.
het doet mij persoonlijk heel veel, maar het was geen totale verrassing.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Denk toch dat de supporters het anders ervaren en dat kan eigenlijk echt niet. Ik merk ook in mijn omgeving en bij andere Ajacieden dat het ze niet veel doet dat we 0-2 onderuit gaan tegen Utrecht.
Alles went.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Denk toch dat de supporters het anders ervaren en dat kan eigenlijk echt niet. Ik merk ook in mijn omgeving en bij andere Ajacieden dat het ze niet veel doet dat we 0-2 onderuit gaan tegen Utrecht.
Leuke opmerking.quote:
Hele elftal bakt er niets van.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:50 schreef Tyron het volgende:
![]()
Proberen jullie nou echt duidelijk te maken dat invallers zoals Ebecilio en Blind er niets van bakken? Dat snappen wij ook wel.
Ajax hoort inderdaad te winnen, maar ik snap waarom dat niet gelukt is.
Eriksen is één van de spelers met de meeste assists van de eredivisie en toch werden we kampioen zonder Boerrigterquote:Op maandag 6 februari 2012 12:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hele elftal bakt er niets van.
Eriksen, Vertongen, vd Wiel, Jansen, Sulejmani. Allemaal basis. En allemaal spelen ze het grootste gedeelte van het seizoen al kut.
Edit; nu ik er over nadenk kan ik hier gewoon de hele basis neerzetten, behalve Boerrigter.
Jaja, bij jou ligt het alleen aan de blessures.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen is één van de spelers met de meeste assists van de eredivisie en toch werden we kampioen zonder Boerrigter
quote:Op maandag 6 februari 2012 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jaja, bij jou ligt het alleen aan de blessures.
quote:Op maandag 6 februari 2012 12:40 schreef HeatWave het volgende:
Kijk, het is gewoon lastig op dit moment met al die blessures, maar gewoon week in vasthouden aan die kansloze Ebicilio is gewoon debiel. Die gast kan het niet, klaar. Dan dus idd maar met 2 spitsen starten.
Sowieso is Bulykin geen wereldvoetballer, maar het is een feit dat hij voetballend op dit moment nooit de minste op het veld zal zijn, en hij heeft WEL kloten en tomeloze inzet. Hij zou de Guidetti-rol kunnen vervullen, de koters een schop onder de reet geven etc.
En dat kan je Frank wel kwalijk nemen, blijven vasthouden aan falers en nooit eens echt (op tijd) ingrijpen tijdens een wedstrijd.
Clubliefde bestaat niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:49 schreef msnk het volgende:
Jammer wel dat Wes de kant van utreggg leek te kiezen gister, alleen maar omdat zijn broer daar speeltBeetje jammer.
Utrecht is zijn club. Daar gaat hij zijn carriere ook afsluiten.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:49 schreef msnk het volgende:
Jammer wel dat Wes de kant van utreggg leek te kiezen gister, alleen maar omdat zijn broer daar speeltBeetje jammer.
Wes wordt volgend jaar met Utrecht kampioen van Nederland en het jaar daarop gaan we oogsten in de CL.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:49 schreef msnk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |