In welk café ben je geweest in Nijmegen?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Geniaal man.
Eerst pub centrum, helemaal vol met Feyenoorders. Daarna naar dat supportershome geweest naast het stadion. Utreg scoorde de 0-2, dak ging eraf
In het stadion idemdito.
Volgens mij zijn ze bezig met het oprichten van een sfeervak.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:13 schreef Paul-89 het volgende:
Heeft dat Nec uberhaupt wel een sfeervak of iets in die richting ? Echt helemaal niets gehoord van die kant, saaiste publiek van NL.
En nu nog steeds een doek hebben hangen na het verslaan van Vitesse is ook wel een beetje triest.
Shamrock.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:13 schreef Guidetti het volgende:
[..]
In welk café ben je geweest in Nijmegen?
Same here... Nu al de tweede keer dit jaar....quote:Op zondag 5 februari 2012 20:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga gewoon maar naar Cheque van Geld kijken denk ik.
Thanks, was het alweer vergeten, even kijken dan maarquote:Op zondag 5 februari 2012 20:15 schreef Muto het volgende:
Over een paar minuten, FC Rijnmond. Niet met opperneus Sjek, maar met Robert Eenhoorn en cultheld Leen van Steensel.
Linkje? http://www.rijnmond.nl/live/tv/overlay
Inderdaadquote:Op zondag 5 februari 2012 20:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Same here... Nu al de tweede keer dit jaar....
Staat hier ook aan, alleen is de stream niet helemaal lipsynchroonquote:Op zondag 5 februari 2012 20:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Thanks, was het alweer vergeten, even kijken dan maar
Dat rijtje opnoemen en VVV vergetenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga me nu we maar 5 puntjes achter staan steeds meer opvreten over NEC-thuis/ADO-thuis/Heerenveen-thuis trouwens
Maar ja, wat doe je eraan, als m'n tante een lul had gehad was het m'n oom geweest enzo
Laat lekker gaan joh. Ze hadden al zolang niet gewonnen daar.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:13 schreef Paul-89 het volgende:
Heeft dat Nec uberhaupt wel een sfeervak of iets in die richting ? Echt helemaal niets gehoord van die kant, saaiste publiek van NL.
En nu nog steeds een doek hebben hangen na het verslaan van Vitesse is ook wel een beetje triest.
Klopt, enkel laten liggen (en veel ookquote:Op zondag 5 februari 2012 20:21 schreef Paul-89 het volgende:
We hebben ook nog steeds nergens punten gestolen.
Ik denk dat juist zulke blunders keepers scherp houdtquote:Op zondag 5 februari 2012 20:28 schreef Paul-89 het volgende:
Trouwens Mulder ontwikkelt zich ook goed, vorige week uiteraard een vreselijke blunder die gelukkig geen ernstige gevolgen had maar voor de rest keept hij de laatste tijd erg goed.
Ik merk ook gewoon dat is de tegenstander een hoge bal geeft en ik zie dat Mulder richting de bal gaat dat ik er al gerust op ben dat hij hem heeft.
Mee eens ja, vind hem dit seizoen sowieso wel goed keepen. Maar goed, hij is nu natuurlijk ook wel duidelijk eerste keeper. Vorig jaar stond dan weer Mulder, dan weer Van Dijk erin zonder dat Mario een duidelijk voorkeur had.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:28 schreef Paul-89 het volgende:
Trouwens Mulder ontwikkelt zich ook goed, vorige week uiteraard een vreselijke blunder die gelukkig geen ernstige gevolgen had maar voor de rest keept hij de laatste tijd erg goed.
Ik merk ook gewoon dat is de tegenstander een hoge bal geeft en ik zie dat Mulder richting de bal gaat dat ik er al gerust op ben dat hij hem heeft.
Gast.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:30 schreef Caland het volgende:
Mulder keepte vandaag als een eindbaas man.
Mijn vriendje Clasie heerste ook weer over dat hele middenveld.
Sterkte morgen met opstaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:30 schreef Caland het volgende:
Mulder keepte vandaag als een eindbaas man.
Mijn vriendje Clasie heerste ook weer over dat hele middenveld.
Nou en of, Feyenoord prima overwinning, geen blessures of wat dan ook, El Ahmadi weer terug, Ajax zet zichzelf voor schut en we gaan ze voorbij op de ranglijst, Excelsior wint van VVV met twee goals van onze jongen Schenkeveld, gedeelde vierde plaats (doelsaldo +15 tegen Heerenveen +16).quote:Op zondag 5 februari 2012 20:23 schreef Caland het volgende:
Wat speelde Feyenoord vandaag geweldig zeg.
Wat een heerlijk weekend.
RKC uit misschien maar dat was het dan ook.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:21 schreef Paul-89 het volgende:
We hebben ook nog steeds nergens punten gestolen.
Ik voel me prima hoor. Prachtige dag + geweldig weekend + eindelijk weer eens winnen in m'n geboortestad = euforie to the max.quote:
Ook niet, waren we ook constant de bovenliggende partij. Zij scoorden uit het niets de 1-0 en daarna hebben we ook nog een hoop kansen gehad dat de 2 doelpunten dan pas in de laatste 10 min. vallen vind ik nog niet stelen.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:32 schreef eight het volgende:
[..]
RKC uit misschien maar dat was het dan ook.
Oh ik had het gevoel dat je een beetje dronken bent.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik voel me prima hoor. Prachtige dag + geweldig weekend + eindelijk weer eens winnen in m'n geboortestad = euforie to the max.
Ach, wat is dronken?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Oh ik had het gevoel dat je een beetje dronken bent.
hij was geweldig. 2 keer een slechte pass maar dat was het wel. Ik vind trouwens dat hij nog aardig kan kopen ook met zijn 1 meter 20quote:Op zondag 5 februari 2012 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, wat is dronken?
Maar serieus, die Clasie vandaag zeg. Zat echt overal tussen, bijna alles kwam aan. Altijd de goede oplossing.
Of viel dat wel mee?
Jawel speelde prima, alleen vind ik zijn diepe ballen nog te vaak te matig. En heb ik het gevoel dat hij soms in de omschakeling (naar verdediging) wat kracht mist om alle sdicht te lopen. Vormer heeft die kracht weer wel.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, wat is dronken?
Maar serieus, die Clasie vandaag zeg. Zat echt overal tussen, bijna alles kwam aan. Altijd de goede oplossing.
Of viel dat wel mee?
Clasie was weer geweldig jaquote:Op zondag 5 februari 2012 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, wat is dronken?
Of viel dat wel mee?
geloof ik niks vanquote:Op zondag 5 februari 2012 20:40 schreef RvLaak het volgende:
Op Rijnmond zegt die gozer nu "Koeman houdt er stiekem rekening mee om voor het kampioenschap te gaan"...
Ben benieuwd
22:15quote:Op zondag 5 februari 2012 20:46 schreef RvLaak het volgende:
Hoe laat begint Studio Ajax ook al weer?
Mwah Vlaar mag als aanvoerder best even verhaal halen, hij had zijn bek nog niet opengetrokken of hij had al geel, vervelende scheids die totaal geen gevoel heeft voor de wedstrijd/emotie.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:48 schreef Mwanatabu het volgende:
Er valt weinig af te doen aan de overwinning behalve dat geklier in het laatste kwartier. En wat domme gele kaarten. Vlaar is te ervaren om zichzelf zo'n kaart aan te naaien met dat domme gezwets tegen de scheids. Fernandez heeft daar ook een handje van. Is het nou zo moeilijk om die spelers te instrueren gewoon hun kop dicht te houden tegen de scheidsrechter? Kaart van Clasie was kinderachtig trouwens, hij was gewoon het bokje voor het tijdrekken (ook dom uitgespeeld) van iedereen en dan ook nog aangenaaid door Babos.
Voor de rest ben ik een heel positief persoon hoorHeb de rest van de wedstrijd weer zitten genieten van een lekker draaiend team dat er heerlijk fel op zat en gewoon goed stond. BMI die zichzelf steeds overal voor wist te gooien, heerlijk!
helemaal eens. En dat blinde paard voorin doet het ook niet onaardig. Wat moet het irritant zijn om tegen fernandez te spelen. Die loopt op elke bal.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:48 schreef Mwanatabu het volgende:
Er valt weinig af te doen aan de overwinning behalve dat geklier in het laatste kwartier. En wat domme gele kaarten. Vlaar is te ervaren om zichzelf zo'n kaart aan te naaien met dat domme gezwets tegen de scheids. Fernandez heeft daar ook een handje van. Is het nou zo moeilijk om die spelers te instrueren gewoon hun kop dicht te houden tegen de scheidsrechter? Kaart van Clasie was kinderachtig trouwens, hij was gewoon het bokje voor het tijdrekken (ook dom uitgespeeld) van iedereen en dan ook nog aangenaaid door Babos.
Voor de rest ben ik een heel positief persoon hoorHeb de rest van de wedstrijd weer zitten genieten van een lekker draaiend team dat er heerlijk fel op zat en gewoon goed stond. BMI die zichzelf steeds overal voor wist te gooien, heerlijk!
idd, waar die mee bezig was??quote:
Hij is veel stabieler en zekerder ja. Nog lang niet de absolute top, maar er is zeker vooruitgang te zienquote:Op zondag 5 februari 2012 20:28 schreef Paul-89 het volgende:
Ik merk ook gewoon dat als de tegenstander een hoge bal geeft en ik zie dat Mulder richting de bal gaat dat ik er al gerust op ben dat hij hem heeft.
Op zich mag hij best verhaal halen, maar ik vind dat hij als ervaren man best mag kunnen inschatten dat die scheids vandaag een paardenlul was met jeukende gele nicotinevingertjes met matchende kaartenkoorts. In zo'n context is je bek opentrekken gewoon dom.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mwah Vlaar mag als aanvoerder best even verhaal halen, hij had zijn bek nog niet opengetrokken of hij had al geel, vervelende scheids die totaal geen gevoel heeft voor de wedstrijd/emotie.
Toen had nog niemand dat door, het begon juist vanaf dat moment met Vlaar.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Op zich mag hij best verhaal halen, maar ik vind dat hij als ervaren man best mag kunnen inschatten dat die scheids vandaag een paardenlul was met jeukende gele nicotinevingertjes met matchende kaartenkoorts. In zo'n context is je bek opentrekken gewoon dom.
Aanvallend was het goed hoor, hij verzette weer veel vuil werk. Maar verdedigend vond ik hem slordig, vaak te laat omdat hij verkeerd stond of liep.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:57 schreef jakees het volgende:
Ik vond leerdam vandaag sterk, maar volgens mij ben ik een van de weinige.
Toch blokte hij ook 2 keer een gevaarlijk schot. BMI wel 6x maar goed. Vlaar had weer zijn wekelijkse moonwalk achteruit. Goed dat die Zeefuik niet goed inschoot.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:03 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Aanvallend was het goed hoor, hij verzette weer veel vuil werk. Maar verdedigend vond ik hem slordig, vaak te laat omdat hij verkeerd stond of liep.
Had een paar leuk onderscheppingen en verder niet zoveel in positieve zin opgevallen eigenlijk. Mensen die BMI 'redelijk' vonden spelen hebben de wedstrijd gewoon niet gezien. Wat een baas is die negert zeg.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:57 schreef jakees het volgende:
Ik vond leerdam vandaag sterk, maar volgens mij ben ik een van de weinige.
Ben het met je eens. Daarbij is die handeling in een split-second bij hem opgekomen, dus mensen die lopen te zeuren dat hij dat niet moet doen snappen niet helemaal hoe het werkt heb ik het idee. Zoiets schiet snel door je hoofd nadat een ingreep van een halve seconde eerder mislukt en je de situatie moet herstellen en daardoor in een reflex zo handelt. Vind het niet zo kwalijk, kan gebeuren.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:04 schreef Caland het volgende:
Vond die gele kaart van Leerdam dan juist weer een 'slimme'
Lag helemaal open op dat moment.
Als je die wint mag je echt nooit meer buiten de top 6 vallen.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:18 schreef Haringkop het volgende:
Klasse overwinning vandaag! Volgende week vitesse maar meteen op grote achterstand zetten.
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:18 schreef Haringkop het volgende:
Klasse overwinning vandaag! Volgende week vitesse maar meteen op grote achterstand zetten.
Elk jaar denk je weer dat het niveau in de eredivisie niet lager kan.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:26 schreef Paul-89 het volgende:
Het lijkt trouwens wel weer een kampioen van de armoede te gaan worden, Az heeft op het begin een mooie reeks neergezet met leuk spel maar voor de rest is het best wel weer matig allemaal.
Hopelijk doet Bony nog niet meequote:Op zondag 5 februari 2012 21:18 schreef Haringkop het volgende:
Sja, het ene jaar wordt je met 72 punten kampioen (2007/08), een ander jaar heb je er aan 85 niet genoeg (2009/10)quote:Op zondag 5 februari 2012 21:26 schreef Paul-89 het volgende:
Het lijkt trouwens wel weer een kampioen van de armoede te gaan worden, Az heeft op het begin een mooie reeks neergezet met leuk spel maar voor de rest is het best wel weer matig allemaal.
Nee die speelt nog met Ivoorkust 1/2 finale en daarna eventueel finale of 3e - 4e plek wedstrijd.quote:
Alleen jammer dat mochten we nu op een of andere miraculeuze wijze op 1 of 2 eindigen dat we dan alsnog de financiën niet hebben om een CL of EL deelname lucratief te maken of volgend jaar in de top te blijven.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Elk jaar denk je weer dat het niveau in de eredivisie niet lager kan.
Toch heeft het voor ons een heel groot voordeel, de kans om een sprong van subtop naar top te maken is nooit groter geweest.
Jammer zeg.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen jammer dat mochten we nu op een of andere miraculeuze wijze op 1 of 2 eindigen dat we dan alsnog de financiën niet hebben om een CL of EL deelname lucratief te maken of volgend jaar in de top te blijven.
Ik zie niks negatiefs aan 1e of 2e eindigen als ik eerlijk ben.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij staat te juichen om onze huidige situatie?
Dat zegt hij toch ook niet?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik zie niks negatiefs aan 1e of 2e eindigen als ik eerlijk ben.
Ik ook absoluut niet hoor. Ik zeg alleen dat ik het jammer vind dat we door de financiële situatie hoogstwaarschijlijk niet een doorontwikkeling kunnen maken.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik zie niks negatiefs aan 1e of 2e eindigen als ik eerlijk ben.
Jawel, hij zegt "jammer als we 1e of 2e eindigen <insert verhaal>", dat impliceert een jammerlijk gevolg van 1e of 2e eindigen terwijl er geen enkel verband is, derhalve kan ik me niet vinden in het verhaal van kapiteintje.quote:
Het gevolg is niet direct gerelateerd aan het 1e of 2e eindigen, maar aan de financiële situatie.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jawel, hij zegt "jammer als we 1e of 2e eindigen <insert verhaal>", dat impliceert een jammerlijk gevolg van 1e of 2e eindigen terwijl er geen enkel verband is, derhalve kan ik me niet vinden in het verhaal van kapiteintje.
Ja maar dat is ook jammer als we niet 1e of 2e worden.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het gevolg is niet direct gerelateerd aan het 1e of 2e eindigen, maar aan de financiële situatie.
Ik zeg toch niet: Jammer dat we 1e of 2e worden, want... Ik zeg: Jammer dat we WANNEER we 1e of 2e worden we deze POSITIEVE ontwikkeling niet zo zouden kunnen doorzetten als wanneer we niet met zo'n miljoenenschuld hadden te kampen. Dat is een essentiëel verschil.
+quote:Op zondag 5 februari 2012 21:48 schreef Caland het volgende:
Beenhakker bingo:
Ik word daar zo moe van
Voor een kwartje op X staan
Zucht
Geweldige club
Die kleine
Kreun
Apies
Onrustig beneden
Kreunzucht
vul aan
Dat is in mijn ogen een andere situatie, aangezien ik ons de komende jaren nog wel zie aanpikken bij de top 5 en niet bij de top 3 als structurele kampioenskandidaat.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook jammer als we niet 1e of 2e worden.
En anders smeert BMI hem over het hele veldquote:Op zondag 5 februari 2012 21:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee die speelt nog met Ivoorkust 1/2 finale en daarna eventueel finale of 3e - 4e plek wedstrijd.
+quote:Op zondag 5 februari 2012 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
+
Tussen de lichtjes naar binnen gekrulde lippen door inhaleren.
Alle buitenspelers spelen bij gebrek aan beter.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:53 schreef Ritmo het volgende:
Ben ik overigens de enige die vindt dat G. Fernandez (zodra er een fatsoenlijk alternatief is) naar de bank mag? Dat vind ik echt totaal geen speler waarmee je verder wil bouwen de komende jaren. Echt nul rendement.
Wat mij betreft mag hij zelfs weg zodra er een normaal alternatief is.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:53 schreef Ritmo het volgende:
Ben ik overigens de enige die vindt dat G. Fernandez (zodra er een fatsoenlijk alternatief is) naar de bank mag? Dat vind ik echt totaal geen speler waarmee je verder wil bouwen de komende jaren. Echt nul rendement.
Klopt. Maar zoals Schaken, die doet nog wel iets nuttigs soms. Die heeft zelfs een aantal prima wedstrijden gespeeld.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alle buitenspelers spelen bij gebrek aan beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |