Met dat laatste ben ik het wel eens hoor. Die 10-0 heeft ze al het kampioenschap gekost vorig seizoen, en ook dit seizoen stond de boel in de Kuip weer in lichterlaaie. Ben benieuwd naar de wedstrijd in Eindhoven... EL zal zeker terugblikken op vorig seizoen, en het lijkt me dat de spelers dat ook wel in zekere zin doen.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:40 schreef onlogisch het volgende:
Wat voor een ongefundeerde uitspraak is dit dan weer?
Idd. Zij zijn toen zo op ons door blijven rammen, dat Feyenoord nu nog steeds terug wil blijven beuken. Als ze bij de 5-0 zichzelf in waren gaan houden, dan was het een heel ander verhaal geworden.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het wel eens hoor. Die 10-0 heeft ze al het kampioenschap gekost vorig seizoen, en ook dit seizoen stond de boel in de Kuip weer in lichterlaaie. Ben benieuwd naar de wedstrijd in Eindhoven... EL zal zeker terugblikken op vorig seizoen, en het lijkt me dat de spelers dat ook wel in zekere zin doen.
In het EL topic werd er ook een paar keer aan gerefereerd... Hopelijk doet het de spelers motiveren.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd. Zij zijn toen zo op ons door blijven rammen, dat Feyenoord nu nog steeds terug wil blijven beuken. Als ze bij de 5-0 zichzelf in waren gaan houden, dan was het een heel ander verhaal geworden.
Sowieso zal het PSV-publiek de spelers 'hartelijk' ontvangen met liedjes over 10-0. En dat mogen ze nooit pikken.
quote:Op zondag 5 februari 2012 18:52 schreef PIETR het volgende:
Vanavond Beenhakker in Studio Voetbal. Op een kutmoment. Nu het weer lekker gaat met Feyenoord. Zuchtend en kreunend oude koeien uit de sloot halen. Daar zit toch niemand op te wachten? Kijken ofdat hij durft toe te geven dat hij gewoon keihard gefaald heeft als TD. Zeker als je ziet wat van Geel nu presteert.
Wie gaat het bijhouden?quote:
Die gaan toch helemaal niet over Feyenoord praten. Ze praten alleen maar over de lelijkste club van Nederland. Zul je die weggetrokken kop van Jack ook nog zien.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:52 schreef PIETR het volgende:
Vanavond Beenhakker in Studio Voetbal. Op een kutmoment. Nu het weer lekker gaat met Feyenoord. Zuchtend en kreunend oude koeien uit de sloot halen. Daar zit toch niemand op te wachten? Kijken ofdat hij durft toe te geven dat hij gewoon keihard gefaald heeft als TD. Zeker als je ziet wat van Geel nu presteert.
Soort van, tot we bijna bij de bingo waren... Toen liet iedereen (ik incluis) het afwetenquote:Op zondag 5 februari 2012 18:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vorige keer ging het vanzelf in het SV topic volgens mij
BMI speelde heel goed hoor, hield alles tegen.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Leerdam een 7, BMI een 8 en El Ahmadi 6 en Clasie een 7, donder toch op.
El Ahmadi en Clasie roeleerden op het middenveld -> vette 7,5 of 8
Leerdam was gewoon slecht (niet alleen die rodekaart-actie aan het einde) en BMI was nog wel redelijk.. vooruit 6,5 dan.
RTV Rijnmond
Dat klopt, en wat dat betreft was ie mss goed. Maar ik vond het erg wild en onrustig allemaal..... maar da's mijn meningquote:Op zondag 5 februari 2012 19:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
BMI speelde heel goed hoor, hield alles tegen.
Jij hebt er niet echt kijk op, nofi.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat klopt, en wat dat betreft was ie mss goed. Maar ik vond het erg wild en onrustig allemaal..... maar da's mijn mening
Zuipschuit.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:11 schreef Caland het volgende:
Supportetshome NEC ging om half 7 al dicht.
Zijn toch geen tijden.
Wilde je daar gaan trollen of zo?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:11 schreef Caland het volgende:
Supportetshome NEC ging om half 7 al dicht.
Zijn toch geen tijden.
Tis net het Gelredome.quote:
quote:
quote:
Dank je! Een nieuw geluid, hoor ik niet zo vaakquote:Op zondag 5 februari 2012 19:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jij hebt er niet echt kijk op, nofi.
Dat klopt, die maakt een erg goede ontwikkeling door. Goede passing, fel in de duels en in dit tempo over een jaar ook in de kuip te bewonderen.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:49 schreef Muto het volgende:
Die Jansen van Feyenoord bij Excelsior speelde zaterdag ook wel aardig.
Dat doet ie niet, wel mopperen en Koeman alle respect geven en zoquote:Op zondag 5 februari 2012 19:52 schreef Sjapoela het volgende:
Vanavond Beenhakker bij Studio Voetbal, ben benieuwd of hij nog gaat schoppen
Vincent janssen wel, Kevin Jansen die bij Excelsior zit niet.quote:
En bij AZ en Ajax uit kregen we nog te weinig ook. Kan je nagaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:56 schreef Muto het volgende:
Zo, WTF.
Ik heb even gekeken hoeveel punten minder we vorig jaar hadden tegen dezelfde tegenstanders van dit jaar. Ik heb Willem II ingeruild voor RKC.
Uitkomst: +19 punten.
Dat kun je nou wel stellen, maar dat maakt het puntentotaal niet hogerquote:Op zondag 5 februari 2012 20:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En bij AZ en Ajax uit kregen we nog te weinig ook. Kan je nagaan.
Bij die club is dat eerder regel dan uitzondering. Toen hij nog assistent was bij Oranje blonk uit in nuchterheid. Vervolgens wordt hij bij Ajax gehersenspoeld en begint hij onzin uit te kramen.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:54 schreef RvLaak het volgende:
Net ff het interview met De Boer gezien... Wat is het toch met de meeste trainers dat ze last hebben van een volledig onvermogen om te zeggen "we hebben het verneukt"?
Het is zeker niet alleen De Boer, hij is gewoon het makkelijkste voorbeeld dit weekend.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:03 schreef eight het volgende:
[..]
Bij die club is dat eerder regel dan uitzondering. Toen hij nog assistent was bij Oranje blonk uit in nuchterheid. Vervolgens wordt hij bij Ajax gehersenspoeld en begint hij onzin uit te kramen.
Wat zegt hij verkeerd dan? Interview gezien.. hij zegt dat ze niet goed speelden.. en om die jongen jongens helemaal af te branden lijkt me ook niet verstandig. Maar dit is het Feyenoordtopic: Goede wedstrijd, verdiende 3 puntenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is zeker niet alleen De Boer, hij is gewoon het makkelijkste voorbeeld dit weekend.
Gaat mij dan ook niet om Ajax, maar de trainers-instelling.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:05 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Wat zegt hij verkeerd dan? Interview gezien.. hij zegt dat ze niet goed speelden.. en om die jongen jongens helemaal af te branden lijkt me ook niet verstandig. Maar dit is het Feyenoordtopic: Goede wedstrijd, verdiende 3 punten
De Boer zegt niets verkeerd. Het verbaast me wel dat ie nog mag blijven zitten....menig trainer was er al uit gelazerdquote:Op zondag 5 februari 2012 20:05 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Wat zegt hij verkeerd dan? Interview gezien.. hij zegt dat ze niet goed speelden.. en om die jongen jongens helemaal af te branden lijkt me ook niet verstandig. Maar dit is het Feyenoordtopic: Goede wedstrijd, verdiende 3 punten
Oh, en natuurlijk is het niet zo zeer "verkeerd" wat hij allemaal zegt. Het is meer de hele "wij zijn niet schuldig aan deze nederlaag" houding wat mij irriteert (wederom, aan zo'n beetje alle trainers).quote:Op zondag 5 februari 2012 20:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
De Boer zegt niets verkeerd. Het verbaast me wel dat ie nog mag blijven zitten....menig trainer was er al uit gelazerd
Geniaal man.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:06 schreef Grifte het volgende:
Heerlijke samenvatting was dat net, hele tijd het Feyenoord gezang, wat enkel werd overstelpt door geschreeuw als Feyenoord op weg was naar het doel, leek wel een thuiswedstrijd![]()
De langzame hand in hand was prachtigquote:Op zondag 5 februari 2012 19:20 schreef Caland het volgende:
Briljant vandaag man. Zaten volgens mij meer Feyenoorders dan NEC'ers in het stadion.
Prachtoge sfeer ook. Langzaam hand in hand 10 minuten lang.
Je hoorde idd alleen maar feijenoord supportersquote:Op zondag 5 februari 2012 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Geniaal man.
Eerst pub centrum, helemaal vol met Feyenoorders. Daarna naar dat supportershome geweest naast het stadion. Utreg scoorde de 0-2, dak ging eraf
In het stadion idemdito.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |