In welk café ben je geweest in Nijmegen?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Geniaal man.
Eerst pub centrum, helemaal vol met Feyenoorders. Daarna naar dat supportershome geweest naast het stadion. Utreg scoorde de 0-2, dak ging eraf
In het stadion idemdito.
Volgens mij zijn ze bezig met het oprichten van een sfeervak.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:13 schreef Paul-89 het volgende:
Heeft dat Nec uberhaupt wel een sfeervak of iets in die richting ? Echt helemaal niets gehoord van die kant, saaiste publiek van NL.
En nu nog steeds een doek hebben hangen na het verslaan van Vitesse is ook wel een beetje triest.
Shamrock.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:13 schreef Guidetti het volgende:
[..]
In welk café ben je geweest in Nijmegen?
Same here... Nu al de tweede keer dit jaar....quote:Op zondag 5 februari 2012 20:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga gewoon maar naar Cheque van Geld kijken denk ik.
Thanks, was het alweer vergeten, even kijken dan maarquote:Op zondag 5 februari 2012 20:15 schreef Muto het volgende:
Over een paar minuten, FC Rijnmond. Niet met opperneus Sjek, maar met Robert Eenhoorn en cultheld Leen van Steensel.
Linkje? http://www.rijnmond.nl/live/tv/overlay
Inderdaadquote:Op zondag 5 februari 2012 20:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Same here... Nu al de tweede keer dit jaar....
Staat hier ook aan, alleen is de stream niet helemaal lipsynchroonquote:Op zondag 5 februari 2012 20:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Thanks, was het alweer vergeten, even kijken dan maar
Dat rijtje opnoemen en VVV vergetenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga me nu we maar 5 puntjes achter staan steeds meer opvreten over NEC-thuis/ADO-thuis/Heerenveen-thuis trouwens
Maar ja, wat doe je eraan, als m'n tante een lul had gehad was het m'n oom geweest enzo
Laat lekker gaan joh. Ze hadden al zolang niet gewonnen daar.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:13 schreef Paul-89 het volgende:
Heeft dat Nec uberhaupt wel een sfeervak of iets in die richting ? Echt helemaal niets gehoord van die kant, saaiste publiek van NL.
En nu nog steeds een doek hebben hangen na het verslaan van Vitesse is ook wel een beetje triest.
Klopt, enkel laten liggen (en veel ookquote:Op zondag 5 februari 2012 20:21 schreef Paul-89 het volgende:
We hebben ook nog steeds nergens punten gestolen.
Ik denk dat juist zulke blunders keepers scherp houdtquote:Op zondag 5 februari 2012 20:28 schreef Paul-89 het volgende:
Trouwens Mulder ontwikkelt zich ook goed, vorige week uiteraard een vreselijke blunder die gelukkig geen ernstige gevolgen had maar voor de rest keept hij de laatste tijd erg goed.
Ik merk ook gewoon dat is de tegenstander een hoge bal geeft en ik zie dat Mulder richting de bal gaat dat ik er al gerust op ben dat hij hem heeft.
Mee eens ja, vind hem dit seizoen sowieso wel goed keepen. Maar goed, hij is nu natuurlijk ook wel duidelijk eerste keeper. Vorig jaar stond dan weer Mulder, dan weer Van Dijk erin zonder dat Mario een duidelijk voorkeur had.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:28 schreef Paul-89 het volgende:
Trouwens Mulder ontwikkelt zich ook goed, vorige week uiteraard een vreselijke blunder die gelukkig geen ernstige gevolgen had maar voor de rest keept hij de laatste tijd erg goed.
Ik merk ook gewoon dat is de tegenstander een hoge bal geeft en ik zie dat Mulder richting de bal gaat dat ik er al gerust op ben dat hij hem heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |