Mwah Vlaar mag als aanvoerder best even verhaal halen, hij had zijn bek nog niet opengetrokken of hij had al geel, vervelende scheids die totaal geen gevoel heeft voor de wedstrijd/emotie.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:48 schreef Mwanatabu het volgende:
Er valt weinig af te doen aan de overwinning behalve dat geklier in het laatste kwartier. En wat domme gele kaarten. Vlaar is te ervaren om zichzelf zo'n kaart aan te naaien met dat domme gezwets tegen de scheids. Fernandez heeft daar ook een handje van. Is het nou zo moeilijk om die spelers te instrueren gewoon hun kop dicht te houden tegen de scheidsrechter? Kaart van Clasie was kinderachtig trouwens, hij was gewoon het bokje voor het tijdrekken (ook dom uitgespeeld) van iedereen en dan ook nog aangenaaid door Babos.
Voor de rest ben ik een heel positief persoon hoorHeb de rest van de wedstrijd weer zitten genieten van een lekker draaiend team dat er heerlijk fel op zat en gewoon goed stond. BMI die zichzelf steeds overal voor wist te gooien, heerlijk!
helemaal eens. En dat blinde paard voorin doet het ook niet onaardig. Wat moet het irritant zijn om tegen fernandez te spelen. Die loopt op elke bal.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:48 schreef Mwanatabu het volgende:
Er valt weinig af te doen aan de overwinning behalve dat geklier in het laatste kwartier. En wat domme gele kaarten. Vlaar is te ervaren om zichzelf zo'n kaart aan te naaien met dat domme gezwets tegen de scheids. Fernandez heeft daar ook een handje van. Is het nou zo moeilijk om die spelers te instrueren gewoon hun kop dicht te houden tegen de scheidsrechter? Kaart van Clasie was kinderachtig trouwens, hij was gewoon het bokje voor het tijdrekken (ook dom uitgespeeld) van iedereen en dan ook nog aangenaaid door Babos.
Voor de rest ben ik een heel positief persoon hoorHeb de rest van de wedstrijd weer zitten genieten van een lekker draaiend team dat er heerlijk fel op zat en gewoon goed stond. BMI die zichzelf steeds overal voor wist te gooien, heerlijk!
idd, waar die mee bezig was??quote:
Hij is veel stabieler en zekerder ja. Nog lang niet de absolute top, maar er is zeker vooruitgang te zienquote:Op zondag 5 februari 2012 20:28 schreef Paul-89 het volgende:
Trouwens Mulder ontwikkelt zich ook goed, vorige week uiteraard een vreselijke blunder die gelukkig geen ernstige gevolgen had maar voor de rest keept hij de laatste tijd erg goed.
Ik merk ook gewoon dat als de tegenstander een hoge bal geeft en ik zie dat Mulder richting de bal gaat dat ik er al gerust op ben dat hij hem heeft.
Op zich mag hij best verhaal halen, maar ik vind dat hij als ervaren man best mag kunnen inschatten dat die scheids vandaag een paardenlul was met jeukende gele nicotinevingertjes met matchende kaartenkoorts. In zo'n context is je bek opentrekken gewoon dom.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mwah Vlaar mag als aanvoerder best even verhaal halen, hij had zijn bek nog niet opengetrokken of hij had al geel, vervelende scheids die totaal geen gevoel heeft voor de wedstrijd/emotie.
Toen had nog niemand dat door, het begon juist vanaf dat moment met Vlaar.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Op zich mag hij best verhaal halen, maar ik vind dat hij als ervaren man best mag kunnen inschatten dat die scheids vandaag een paardenlul was met jeukende gele nicotinevingertjes met matchende kaartenkoorts. In zo'n context is je bek opentrekken gewoon dom.
Aanvallend was het goed hoor, hij verzette weer veel vuil werk. Maar verdedigend vond ik hem slordig, vaak te laat omdat hij verkeerd stond of liep.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:57 schreef jakees het volgende:
Ik vond leerdam vandaag sterk, maar volgens mij ben ik een van de weinige.
Toch blokte hij ook 2 keer een gevaarlijk schot. BMI wel 6x maar goed. Vlaar had weer zijn wekelijkse moonwalk achteruit. Goed dat die Zeefuik niet goed inschoot.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:03 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Aanvallend was het goed hoor, hij verzette weer veel vuil werk. Maar verdedigend vond ik hem slordig, vaak te laat omdat hij verkeerd stond of liep.
Had een paar leuk onderscheppingen en verder niet zoveel in positieve zin opgevallen eigenlijk. Mensen die BMI 'redelijk' vonden spelen hebben de wedstrijd gewoon niet gezien. Wat een baas is die negert zeg.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:57 schreef jakees het volgende:
Ik vond leerdam vandaag sterk, maar volgens mij ben ik een van de weinige.
Ben het met je eens. Daarbij is die handeling in een split-second bij hem opgekomen, dus mensen die lopen te zeuren dat hij dat niet moet doen snappen niet helemaal hoe het werkt heb ik het idee. Zoiets schiet snel door je hoofd nadat een ingreep van een halve seconde eerder mislukt en je de situatie moet herstellen en daardoor in een reflex zo handelt. Vind het niet zo kwalijk, kan gebeuren.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:04 schreef Caland het volgende:
Vond die gele kaart van Leerdam dan juist weer een 'slimme'
Lag helemaal open op dat moment.
Als je die wint mag je echt nooit meer buiten de top 6 vallen.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:18 schreef Haringkop het volgende:
Klasse overwinning vandaag! Volgende week vitesse maar meteen op grote achterstand zetten.
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:18 schreef Haringkop het volgende:
Klasse overwinning vandaag! Volgende week vitesse maar meteen op grote achterstand zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |