Gast.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:30 schreef Caland het volgende:
Mulder keepte vandaag als een eindbaas man.
Mijn vriendje Clasie heerste ook weer over dat hele middenveld.
Sterkte morgen met opstaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:30 schreef Caland het volgende:
Mulder keepte vandaag als een eindbaas man.
Mijn vriendje Clasie heerste ook weer over dat hele middenveld.
Nou en of, Feyenoord prima overwinning, geen blessures of wat dan ook, El Ahmadi weer terug, Ajax zet zichzelf voor schut en we gaan ze voorbij op de ranglijst, Excelsior wint van VVV met twee goals van onze jongen Schenkeveld, gedeelde vierde plaats (doelsaldo +15 tegen Heerenveen +16).quote:Op zondag 5 februari 2012 20:23 schreef Caland het volgende:
Wat speelde Feyenoord vandaag geweldig zeg.
Wat een heerlijk weekend.
RKC uit misschien maar dat was het dan ook.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:21 schreef Paul-89 het volgende:
We hebben ook nog steeds nergens punten gestolen.
Ik voel me prima hoor. Prachtige dag + geweldig weekend + eindelijk weer eens winnen in m'n geboortestad = euforie to the max.quote:
Ook niet, waren we ook constant de bovenliggende partij. Zij scoorden uit het niets de 1-0 en daarna hebben we ook nog een hoop kansen gehad dat de 2 doelpunten dan pas in de laatste 10 min. vallen vind ik nog niet stelen.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:32 schreef eight het volgende:
[..]
RKC uit misschien maar dat was het dan ook.
Oh ik had het gevoel dat je een beetje dronken bent.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik voel me prima hoor. Prachtige dag + geweldig weekend + eindelijk weer eens winnen in m'n geboortestad = euforie to the max.
Ach, wat is dronken?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Oh ik had het gevoel dat je een beetje dronken bent.
hij was geweldig. 2 keer een slechte pass maar dat was het wel. Ik vind trouwens dat hij nog aardig kan kopen ook met zijn 1 meter 20quote:Op zondag 5 februari 2012 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, wat is dronken?
Maar serieus, die Clasie vandaag zeg. Zat echt overal tussen, bijna alles kwam aan. Altijd de goede oplossing.
Of viel dat wel mee?
Jawel speelde prima, alleen vind ik zijn diepe ballen nog te vaak te matig. En heb ik het gevoel dat hij soms in de omschakeling (naar verdediging) wat kracht mist om alle sdicht te lopen. Vormer heeft die kracht weer wel.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, wat is dronken?
Maar serieus, die Clasie vandaag zeg. Zat echt overal tussen, bijna alles kwam aan. Altijd de goede oplossing.
Of viel dat wel mee?
Clasie was weer geweldig jaquote:Op zondag 5 februari 2012 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, wat is dronken?
Of viel dat wel mee?
geloof ik niks vanquote:Op zondag 5 februari 2012 20:40 schreef RvLaak het volgende:
Op Rijnmond zegt die gozer nu "Koeman houdt er stiekem rekening mee om voor het kampioenschap te gaan"...
Ben benieuwd
22:15quote:Op zondag 5 februari 2012 20:46 schreef RvLaak het volgende:
Hoe laat begint Studio Ajax ook al weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |