Elk jaar denk je weer dat het niveau in de eredivisie niet lager kan.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:26 schreef Paul-89 het volgende:
Het lijkt trouwens wel weer een kampioen van de armoede te gaan worden, Az heeft op het begin een mooie reeks neergezet met leuk spel maar voor de rest is het best wel weer matig allemaal.
Hopelijk doet Bony nog niet meequote:Op zondag 5 februari 2012 21:18 schreef Haringkop het volgende:
Klasse overwinning vandaag! Volgende week vitesse maar meteen op grote achterstand zetten.
Sja, het ene jaar wordt je met 72 punten kampioen (2007/08), een ander jaar heb je er aan 85 niet genoeg (2009/10)quote:Op zondag 5 februari 2012 21:26 schreef Paul-89 het volgende:
Het lijkt trouwens wel weer een kampioen van de armoede te gaan worden, Az heeft op het begin een mooie reeks neergezet met leuk spel maar voor de rest is het best wel weer matig allemaal.
Nee die speelt nog met Ivoorkust 1/2 finale en daarna eventueel finale of 3e - 4e plek wedstrijd.quote:
Alleen jammer dat mochten we nu op een of andere miraculeuze wijze op 1 of 2 eindigen dat we dan alsnog de financiën niet hebben om een CL of EL deelname lucratief te maken of volgend jaar in de top te blijven.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Elk jaar denk je weer dat het niveau in de eredivisie niet lager kan.
Toch heeft het voor ons een heel groot voordeel, de kans om een sprong van subtop naar top te maken is nooit groter geweest.
Jammer zeg.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen jammer dat mochten we nu op een of andere miraculeuze wijze op 1 of 2 eindigen dat we dan alsnog de financiën niet hebben om een CL of EL deelname lucratief te maken of volgend jaar in de top te blijven.
Ik zie niks negatiefs aan 1e of 2e eindigen als ik eerlijk ben.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij staat te juichen om onze huidige situatie?
Dat zegt hij toch ook niet?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik zie niks negatiefs aan 1e of 2e eindigen als ik eerlijk ben.
Ik ook absoluut niet hoor. Ik zeg alleen dat ik het jammer vind dat we door de financiële situatie hoogstwaarschijlijk niet een doorontwikkeling kunnen maken.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik zie niks negatiefs aan 1e of 2e eindigen als ik eerlijk ben.
Jawel, hij zegt "jammer als we 1e of 2e eindigen <insert verhaal>", dat impliceert een jammerlijk gevolg van 1e of 2e eindigen terwijl er geen enkel verband is, derhalve kan ik me niet vinden in het verhaal van kapiteintje.quote:
Het gevolg is niet direct gerelateerd aan het 1e of 2e eindigen, maar aan de financiële situatie.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jawel, hij zegt "jammer als we 1e of 2e eindigen <insert verhaal>", dat impliceert een jammerlijk gevolg van 1e of 2e eindigen terwijl er geen enkel verband is, derhalve kan ik me niet vinden in het verhaal van kapiteintje.
Ja maar dat is ook jammer als we niet 1e of 2e worden.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het gevolg is niet direct gerelateerd aan het 1e of 2e eindigen, maar aan de financiële situatie.
Ik zeg toch niet: Jammer dat we 1e of 2e worden, want... Ik zeg: Jammer dat we WANNEER we 1e of 2e worden we deze POSITIEVE ontwikkeling niet zo zouden kunnen doorzetten als wanneer we niet met zo'n miljoenenschuld hadden te kampen. Dat is een essentiëel verschil.
+quote:Op zondag 5 februari 2012 21:48 schreef Caland het volgende:
Beenhakker bingo:
Ik word daar zo moe van
Voor een kwartje op X staan
Zucht
Geweldige club
Die kleine
Kreun
Apies
Onrustig beneden
Kreunzucht
vul aan
Dat is in mijn ogen een andere situatie, aangezien ik ons de komende jaren nog wel zie aanpikken bij de top 5 en niet bij de top 3 als structurele kampioenskandidaat.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook jammer als we niet 1e of 2e worden.
En anders smeert BMI hem over het hele veldquote:Op zondag 5 februari 2012 21:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee die speelt nog met Ivoorkust 1/2 finale en daarna eventueel finale of 3e - 4e plek wedstrijd.
+quote:Op zondag 5 februari 2012 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
+
Tussen de lichtjes naar binnen gekrulde lippen door inhaleren.
Alle buitenspelers spelen bij gebrek aan beter.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:53 schreef Ritmo het volgende:
Ben ik overigens de enige die vindt dat G. Fernandez (zodra er een fatsoenlijk alternatief is) naar de bank mag? Dat vind ik echt totaal geen speler waarmee je verder wil bouwen de komende jaren. Echt nul rendement.
Wat mij betreft mag hij zelfs weg zodra er een normaal alternatief is.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:53 schreef Ritmo het volgende:
Ben ik overigens de enige die vindt dat G. Fernandez (zodra er een fatsoenlijk alternatief is) naar de bank mag? Dat vind ik echt totaal geen speler waarmee je verder wil bouwen de komende jaren. Echt nul rendement.
Klopt. Maar zoals Schaken, die doet nog wel iets nuttigs soms. Die heeft zelfs een aantal prima wedstrijden gespeeld.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alle buitenspelers spelen bij gebrek aan beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |