SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat spuisels over de relletjes met cruijff en coSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Janssen staat toch wel in de basisquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:35 schreef TJV het volgende:
Cillessen
Ligeon-Van Rhijn-Denswil-Koppers
Eriksen-Anita-Lodeiro
De Sa-De Jong-Ozbiliz
Zou toch een stunt zijn als we morgen zo spelen.
Je schreef eerder:quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:35 schreef TJV het volgende:
Cillessen
Eriksen-Anita-Lodeiro
De Sa-De Jong-Ozbiliz
Tijd tekort man, tijd tekort.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
TT klopt niet... het hoort te zijn 'Ajax kampioenen 2011-2012'
Is zou deze opstelling ook wel willen zien als we tegen de B'tjes moetenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:37 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Je schreef eerder:
Ik ben het met je eens, maar dan meer om speltechnische redenen.
Tsja, op linksbuiten vind ik Sulejmani nog wel te pruimen, maar op rechts kan het echt niet meer.
De opstelling van jou zou ik graag willen zien. Maar helaas, gaat hem niet worden.
Je kan er lacherig om doen, mij heb je er niet mee hoor, maar dit elftal zou het niet slechter doen dan het gedrocht wat De Boer al zovaak heeft opgesteld. Zij willen tenminste naar voren voetballen en winnen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is zou deze opstelling ook wel willen zien als we tegen de B'tjes moeten
Veel plezier met Blind, Jansen en Ebecilio. Non-Ajacied.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; jij wil alleen maar naar voren voetballen, en wil het liefst aanvallers als verdedigers gebruiken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:41 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Je kan er lacherig om doen, mij heb je er niet mee hoor, maar dit elftal zou het niet slechter doen dan het gedrocht wat De Boer al zovaak heeft opgesteld. Zij willen tenminste naar voren voetballen en winnen.
Non-ajaciedquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:43 schreef TJV het volgende:
[..]
Veel plezier met Blind, Jansen en Ebecilio. Non-Ajacied.
Aha, wat is er mis met die opstelling?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; jij wil alleen maar naar voren voetballen, en wil het liefst aanvallers als verdedigers gebruiken.
[..]
Non-ajacied
Zou het ook zo doen, alleen dan Serero of Aissati in plaats van de Sa. Gaat sowieso niet gebeuren, Ligeon niet bij de selectie. De Sa ook niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:35 schreef TJV het volgende:
Cillessen
Eriksen-Anita-Lodeiro
De Sa-De Jong-Ozbiliz
Eriksen en Lodeiro zullen elkaar in de weg lopen. Eriksen moet je alle vrijheid geven.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aha, wat is er mis met die opstelling?
De Jong kan redelijk kaatsen maar niet normaal een balletje met enig tempo rondspelen, niets voor op het middenveld.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eriksen en Lodeiro zullen elkaar in de weg lopen. Eriksen moet je alle vrijheid geven.
Dan heb ik liever Lodeiro in de spits, en De Jong als middenvelder.
Plus rent alleen maar diep.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:02 schreef TJV het volgende:
[..]
De Jong kan redelijk kaatsen maar niet normaal een balletje met enig tempo rondspelen, niets voor op het middenveld.
Lodeiro kan niet langere afstanden dan 10 meter overbruggen. Leuk op het middenveld.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:02 schreef TJV het volgende:
[..]
De Jong kan redelijk kaatsen maar niet normaal een balletje met enig tempo rondspelen, niets voor op het middenveld.
Lodeiro is de speler met meeste stamina van de selectie?quote:Op zondag 5 februari 2012 00:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lodeiro kan niet langere afstanden dan 10 meter overbruggen. Leuk op het middenveld.
Enige onderbouwing is gewenst.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lodeiro kan niet langere afstanden dan 10 meter overbruggen. Leuk op het middenveld.
Wat zien?quote:Op zondag 5 februari 2012 00:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Op basis van wedstrijden kun je toch echt genoeg zien.
Dat hij flink wat meters maakt ja.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Onmogelijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Helaas alleen naar voren. Niet terug.
Alleen maar vooruit rennen.quote:
Ik denk wel dat hij meeverdedigt ja.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat hij verdedigend nuttig is?
Ik hoop dat ie zijn kleine teen breekt.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:11 schreef Santello het volgende:
Deze man gaat de klus voor ons klaren en ons kampioen maken als De Boer oprot.
[ afbeelding ]
Zou mooi zijn. Heb hem verdedigend nooit iets zien doen, maarja. Misschien komt daar verandering in, dan zou het een prima middenvelder zijn.quote:
Morgen is een mooie dag om het uit te testen.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Heb hem verdedigend nooit iets zien doen, maarja. Misschien komt daar verandering in, dan zou het een prima middenvelder zijn.
Al heb ik daar erg weinig vertrouwen in.
Bij balverlies zakt z'n koppie naar de grond en blijft hij staan waar hij staat.
even serieus.. dat is toch niet echt de meest waarschijnlijke verdediging morgen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:35 schreef TJV het volgende:
Cillessen
Eriksen-Anita-Lodeiro
De Sa-De Jong-Ozbiliz
blind is er ook nog jaquote:Op zondag 5 februari 2012 00:17 schreef eight het volgende:
[..]
even serieus.. dat is toch niet echt de meest waarschijnlijke verdediging morgen?
Koppers-Blind-van Rhijn-Anita zal het wel worden, al hoop ik op Denswil.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:17 schreef eight het volgende:
[..]
even serieus.. dat is toch niet echt de meest waarschijnlijke verdediging morgen?
Koppers heeft 1 wedstrijd gespeeld en daarna nooit meer mogen invallen. Dus ik denk niet dat De Boer het in hem ziet zitten. Nu nog niet iig. Daarbij zal Blind wel centraal staan.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:17 schreef eight het volgende:
[..]
Koppers had de afgelopen 5 weken een schouder blessure.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Koppers heeft 1 wedstrijd gespeeld en daarna nooit meer mogen invallen. Dus ik denk niet dat De Boer het in hem ziet zitten. Nu nog niet iig. Daarbij zal Blind wel centraal staan.
Blind.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Koppers-Blind-van Rhijn-Anita zal het wel worden, al hoop ik op Denswil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is alweer een tijdje terug toch? en toch blijft De Boer tegen beter weten in voor Anita/Blind kiezen. Zelfs als het betekent dat Anita op rechts moet staan.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Koppers had de afgelopen 5 weken een schouder blessure.
1 week is die terug, afgelopen wedstrijd met Jong Ajax zijn rentree gemaakt.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is alweer een tijdje terug toch? en toch blijft De Boer tegen beter weten in voor Anita/Blind kiezen. Zelfs als het betekent dat Anita op rechts moet staan.
Ok, dan denk ik al helemaal niet dat hij boven Anita wordt gekozen helaas.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
1 week is die terug, afgelopen wedstrijd met Jong Ajax zijn rentree gemaakt.
Anita sowieso RB, of hij moet van Rhijn er neerzetten.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok, dan denk ik al helemaal niet dat hij boven Anita wordt gekozen helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal morgen wel weer herkenbaar zijn
Ebecilio linksback lijkt me wel wat. Dan kan hij eindelijk zijn energie kwijtquote:Op zondag 5 februari 2012 00:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anita sowieso RB, of hij moet van Rhijn er neerzetten.
Geen wonder dat de FdB hoopt op afgelasting.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Koppers-Blind-van Rhijn-Anita zal het wel worden, al hoop ik op Denswil.
Het is Utrecht maar.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:27 schreef eight het volgende:
[..]
Geen wonder dat de FdB hoopt op afgelasting.
Aanval is ook niet veel soeps met Ebecilio - De Jong - Ozbiliz?. Wat gaat De Jong zich weer eenzaam voelen met deze vleugels en een al falend middenveld. Ach gelukkig is Utrecht echt rampzalig en speelt Ajax thuis dus ik heb er nog al het vertrouwen in.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:27 schreef eight het volgende:
[..]
Geen wonder dat de FdB hoopt op afgelasting.
Geen sterk argument. Beargumenteer het nou toch eens. Van het niet beargumenteren heb je wel meer een handje heb ik allang gezien.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat dit de best mogelijke verdediging is. Anita en Blind in de verdediging is echt kansloos.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:17 schreef eight het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 februari 2012 09:16 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Geen sterk argument. Beargumenteer het nou toch eens. Van het niet beargumenteren heb je wel meer een handje heb ik allang gezien.
Ozbilizquote:Op zondag 5 februari 2012 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
opstelling Ajax: Vermeer; Koppers, Blind, Van Rhijn, Anita; Eriksen, Enoh, Janssen; Ebecilio, De Jong, Özbiliz.
Blind, Ebecilioquote:Op zondag 5 februari 2012 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
opstelling Ajax: Vermeer; Koppers, Blind, Van Rhijn, Anita; Eriksen, Enoh, Janssen; Ebecilio, De Jong, Özbiliz.
Wat een kutopstelling weer...Fran blundert hier toch wel weer hoorquote:
wie moet er dan in de basis?quote:Op zondag 5 februari 2012 11:39 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Wat een kutopstelling weer...Fran blundert hier toch wel weer hoor
LODEIROquote:
Ik heb liever spelers uit de C1, dan Blind en Ebecilio.quote:
Zal ik maar in de basis gaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb liever spelers uit de C1, dan Blind en Ebecilio.
twitter:VerhoevenJeroen twitterde op zondag 05-02-2012 om 11:26:56Succes jongens!! Winnen is het beste antwoord #AjaUtr reageer retweet
Dan kan hij daar een pizza op etenquote:Op zondag 5 februari 2012 11:47 schreef Evertjan het volgende:
twitter:VerhoevenJeroen twitterde op zondag 05-02-2012 om 11:26:56Succes jongens!! Winnen is het beste antwoord #AjaUtr reageer retweet
Hij heeft toch geen keus,manquote:Op zondag 5 februari 2012 12:06 schreef The_Groove het volgende:
Ik hoop dat we verliezen...Zodat we Ebecilio en Blind nooit meer in een elftal terug hoeven te zien
Frank, wat doe je?!
quote:Op zondag 5 februari 2012 12:06 schreef The_Groove het volgende:
Ik hoop dat we verliezen...Zodat we Ebecilio en Blind nooit meer in een elftal terug hoeven te zien
Frank, wat doe je?!
nee? Lodeiro? De Sa? Lukoki? Alles liever dan fucking Ebecilio.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:11 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Hij heeft toch geen keus,man
INDEKKEN TEGEN EEN EVENTUEEL VERLIES??quote:Op zondag 5 februari 2012 12:23 schreef sitting_elfling het volgende:
Zelden zo'n slechte opstelling gezien van Ajax.
Bedoel je niet jeugdtalenten van andere clubs?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:39 schreef gniffie het volgende:
Die opstelling, terwijl al je technische spelers en goede jeugdtalenten op de bank zitten.![]()
Trolololo wat ben je grappig.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bedoel je niet jeugdtalenten van andere clubs?
jij ook hequote:Op zondag 5 februari 2012 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Altijd dat moment wanneer iedereen weer het livetopic binnenvalt als Ajax een tegendoelpunt krijgt. Heerlijk man
als je die opstelling ziet, met kereltjes van 1m60 erin en mongolen die er alleen staan omdat ie toevallig van een zusterclub is, dan is het niet verbazingwekkend.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:19 schreef DeTolk het volgende:
Het erge is, ik ben niet eens verbaasd dat we achter staan.
![]()
Geen wonder dat hij club heeft.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat ziet Aad nou? Janssen speelt geweldig![]()
![]()
![]()
Ja, wat moet je presteren als je voltallige verdediging weg is?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:24 schreef joers1 het volgende:
En iedereen is nog steeds dol op De Boer?
Ja.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:24 schreef joers1 het volgende:
Wat wil je dan gaan doen? Hem ontslaan, dat gaat helpenquote:Op zondag 5 februari 2012 13:24 schreef joers1 het volgende:
Altijd moet het aan de trainer liggen. Die spelers moeten het ook doen hoor. niet alleen Frank.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:24 schreef joers1 het volgende:
De boer is als lid van technisch hart ook verantwoordelijk voor de transfers....quote:
Ja dit is echt te wijten aan de Boer....quote:Op zondag 5 februari 2012 13:24 schreef joers1 het volgende:
Wij blijven vertrouwen houden en niet als elke feijenoorder na een verlies moord en brand schreeuwen/.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Graag, dan vier ik die 4-2 nog eens
Vertrouwen in wat?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij blijven vertrouwen houden en niet als elke feijenoorder na een verlies moord en brand schreeuwen/.
Keeper toch? Bij elke hoge bal gaat hij in de foutquote:Op zondag 5 februari 2012 13:26 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ja dit is echt te wijten aan de Boer....
We zijn nog steeds regerend landskampioen he, dat soort dingen veranderen niet in een jaar.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:26 schreef bianconeri het volgende:
Haha prachtig dit met Ajax allemaal
Als ze zo doorgaan dan is Ajax nog echt Nederlandse topclub af(historisch gezien wel, maar voetballend niet).
Die hele club gaat echt kapot op deze manier, op en buiten het veld.
Waardeloos verdedigt bij het doelpunt, Vermeer nog niet eens zo slecht want das pure pech dat ie bij Duplan komt. Maar die verdedigers lol
Met dit elftal hoort Ajax in de Jupiler league ofzo en niet in Eredivisie,
sowieso het A-elftal van Ajax is ook een drama zo slecht. Ajax onwaardig.
Zekersquote:Op zondag 5 februari 2012 13:24 schreef joers1 het volgende:
We missen de complete verdediging en aanval. Denk eerst even na wil je.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:26 schreef bianconeri het volgende:
Haha prachtig dit met Ajax allemaal
Als ze zo doorgaan dan is Ajax nog echt Nederlandse topclub af(historisch gezien wel, maar voetballend niet).
Die hele club gaat echt kapot op deze manier, op en buiten het veld.
Waardeloos verdedigt bij het doelpunt, Vermeer nog niet eens zo slecht want das pure pech dat ie bij Duplan komt. Maar die verdedigers lol
Met dit elftal hoort Ajax in de Jupiler league ofzo en niet in Eredivisie,
sowieso het A-elftal van Ajax is ook een drama zo slecht. Ajax onwaardig.
Ja, en FdB had in de transferperiode gewoon de Ajax-portemonnee moeten trekken. Het geld is er, waarom haal je dan geen spelers om dergelijke gemissen op te vangen? Elke nederlandse topclub heeft reservespelers die er meteen staan, waarom ajax niet?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:28 schreef S0nic het volgende:
[..]
We missen de complete verdediging en aanval. Denk eerst even na wil je.
Bulykin is ajax onwaardig.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
Je kan de Boer ook wel verwijten dat hij steeds met de Jong in de spits begint, terwijl Bulykin gewoon een betere speler is op die positie...
Ja, en als Cillessen in de 2e helft dan ook nog een megablunder begaat, zit je met 2 kneusjes.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:31 schreef Craptacular het volgende:
Vermeer moet het veld ruimen voor Cillessen. Misschien is deze misser eindelijk reden genoeg.
Omdat Ajax niet meer de hoofdprijs gaat betalen voor spelers uit de Nederlandse competitie.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja, en FdB had in de transferperiode gewoon de Ajax-portemonnee moeten trekken. Het geld is er, waarom haal je dan geen spelers om dergelijke gemissen op te vangen? Elke nederlandse topclub heeft reservespelers die er meteen staan, waarom ajax niet?
Met hem ging inderdaad enorm lekker.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ja, en als Cillessen in de 2e helft dan ook nog een megablunder begaat, zit je met 2 kneusjes.
Jammer dat Verhoeven weg is.
nee, week na week verliezen, da's leuk.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:32 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Omdat Ajax niet meer de hoofdprijs gaat betalen voor spelers uit de Nederlandse competitie.
quote:Op zondag 5 februari 2012 13:32 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Frank de Boer blijft toch de beste trainer voor ajax op dit moment
Eens. Misschien dat hij lekker kan afbouwen bij Vitesse volgend jaar. Die jongen zit niet lekker in zijn vel en dan houdt het op. En ik zou hem ook niet meer terugnemen als ik Twente was.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:33 schreef Craptacular het volgende:
We kunnen wel vaststellen dat Janssen mislukt is bij Ajax.
Doen ze niet, zijn ze te dom voor.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:37 schreef Zwansen het volgende:
Eigenlijk moet FCU zich ook schamen dat ze maar 2 keer per jaar goed kunnen voetballen...
Ze voetballen helemaal niet goed, maar zelfs dit utreg kan ajax verslaan zo lijkt het.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:37 schreef Zwansen het volgende:
Eigenlijk moet FCU zich ook schamen dat ze maar 2 keer per jaar goed kunnen voetballen...
Ze spelen niet eens goed, alleen Ajax is zo verschrikkelijk slecht. Het team dat er nu staat hoort nog niet eens in de middenmoot thuis.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:37 schreef Zwansen het volgende:
Ik had al meer verwacht van de jeugdspelers die onder Jonk en Bergkamp toch al het e.e.a. geleerd zouden moeten hebben.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:52 schreef Devz het volgende:
[..]
Ze spelen niet eens goed, alleen Ajax is zo verschrikkelijk slecht. Het team dat er nu staat hoort nog niet eens in de middenmoot thuis.
Suggestie voor volgende TT: ...van het rechterrijtje.quote:
In ieder geval de komende 3 maanden zijn we nog gewoon kampioen.quote:
Jullie beschouwen alles wat jullie zeggen als feit dus ik neem je niet serieus als je het erg vindtquote:
Wie is er dan de huidige kampioen volgens jou?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jullie beschouwen alles wat jullie zeggen als feit dus ik neem je niet serieus als je het erg vindt
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:05 schreef Dr.Horrible het volgende:
Waardeloze trainer. Absoluut waardeloos.
Dat je dat op dit durft te zeggen.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wie is er dan de huidige kampioen volgens jou?
Wat?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat je dat op dit durft te zeggen.
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:07 schreef Dr.Horrible het volgende:
Bulykin gaat het verschil wel maken met 2-0 achter en 10 min. te spelen he Frank?
het erge is dat de spelers precies dezelfde instelling hebben. winnen ze is het OK, verliezen ze is het ook niet erg.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:08 schreef franklop het volgende:
Ach dan maar een jaartje niet hoor, het is het gewoon allemaal niet dit jaar
Enoh beste speler, zegt genoegquote:Op zondag 5 februari 2012 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Enoh een 6je de rest een 4 of lager de tering wat slecht. Ik vraag me echt af of Ebecilio uberhaupt nog een club gaat vinden na Ajax?
Weet het echt niet meerquote:Op zondag 5 februari 2012 14:10 schreef muzas het volgende:
Wanneer hebben we nou voor het laatst gewonnen?
18 december. Bijna 2 maanden geledenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:10 schreef muzas het volgende:
18-12 tegen Ado. Als ajax deze verliest dan hebben ze 4 wedstrijden op rij niet gewonnen.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:10 schreef muzas het volgende:
hij als lid van technisch hart had om transfers moeten bedelen!quote:Op zondag 5 februari 2012 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Schaam je kapot zeg.
En Frank kan hier echt niets aan doen.
Geen zin in deze discussie. Ik weet niet wat erger is. Het verlies of het feit dat het me momenteel amper wat kan schelen... Al gaat dat na de wedstrijd wel komen als de frustratie een beetje weggezakt is...quote:
Idd , door Frank's ego verliest Ajax 5m op een speler en worden ze 6e, anders zouden ze 3e worden en maken ze 5m winstquote:Op zondag 5 februari 2012 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Schaam je kapot zeg.
En Frank kan hier echt niets aan doen.
Hij blijft de grootste rukspelers opstellen, hij stelt andere spelers verkeerd op, hij stelt bruikbare spelers niet op, zijn wissels zijn verkeerd en/of te laat.quote:En Frank kan hier echt niets aan doen.
wat wil jij danquote:Op zondag 5 februari 2012 14:13 schreef Dr.Horrible het volgende:
[..]
Hij blijft de grootste rukspelers opstellen, hij stelt andere spelers verkeerd op, hij stelt bruikbare spelers niet op, zijn wissels zijn verkeerd en/of te laat.
Wat zou jou opstelling dan zijn?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:13 schreef Dr.Horrible het volgende:
[..]
Hij blijft de grootste rukspelers opstellen, hij stelt andere spelers verkeerd op, hij stelt bruikbare spelers niet op, zijn wissels zijn verkeerd en/of te laat.
Hij kan er altijd wat aandoen achteraf is hij verantwoordelijk, maar ik wil weleens weten wie er volgens dit soort mensen wel moet komen dan.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat zou jou opstelling dan zijn?
Hoe kon Duplan vrij worden gelaten bij de 2-0?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:15 schreef BobW het volgende:
We kunnen echt niet aanvallen:'):')
Verdediging valt vandaag nog wel mee, maar echt 0 kansen
Maar 2 goals tegen, tegen een degradatiekandidaat. Inderdaad niet slechtquote:Op zondag 5 februari 2012 14:15 schreef BobW het volgende:
We kunnen echt niet aanvallen:'):')
Verdediging valt vandaag nog wel mee, maar echt 0 kansen
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kon Duplan vrij worden gelaten bij de 2-0?
Hoe kon vermeer falen bij de 1-0?
Verdediging faalt gewoon weer.
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Ajax wat op de transfer markt had gehaald dan had Frank een beter selectie.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:13 schreef Dr.Horrible het volgende:
[..]
1-0 fout vermeer, 2-0 gewoon doordat je met zijn allen gaat aanvallen. Maar goed zag het er niet uit natuurlijk, maar daar ligt het niet aan. Middenveld en aanval bakt er gewoon niks vanquote:Op zondag 5 februari 2012 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad, kut Enoh door hem hebben we verloren vandaag, en wat schitterde Lodeiro vandaag weer dat hij geen basisplaats heeftquote:
Afgetrainde God? Heb je het over mij ofzo?quote:Hij kan er altijd wat aandoen achteraf is hij verantwoordelijk, maar ik wil weleens weten wie er volgens dit soort mensen wel moet komen dan.En met welke spelers deze afgetrainde god het dan wel niet even gaat doen.
Welk bestuurquote:Op zondag 5 februari 2012 14:19 schreef wolferl het volgende:
Misschien maar eens serieus gaan kijken naar hoe dat komt met die blessures. Het kan geen toeval zijn dat de hele voorhoede langdurig geblesseerd is, en er totaal geen waardige vervangers voor zijn.
Waarom is er niemand bij gehaald in de winter?
Wil het bestuur dat De Boer faalt?
Ajax geeft de laatste tijd niet makkelijk geld uit. PSV en Twente kopen van alles en ik weet wel zeker dat Ajax echt wel meer geld heeftquote:Op zondag 5 februari 2012 14:19 schreef wolferl het volgende:
Misschien maar eens serieus gaan kijken naar hoe dat komt met die blessures. Het kan geen toeval zijn dat de hele voorhoede langdurig geblesseerd is, en er totaal geen waardige vervangers voor zijn.
Waarom is er niemand bij gehaald in de winter?
Wil het bestuur dat De Boer faalt?
Precies, jullie moeten gewoon Bergkamp en Overmars weer terughalen.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:20 schreef BobW het volgende:
Bergkamp kan zo in dit elftal meedoen en nog de beste zijn.
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:20 schreef BobW het volgende:
BergkampVerhoeven kan zo in dit elftal meedoen en nog de beste zijn.
De Boer, Bergkamp, Jonk, Davids doen mee volgende week.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:20 schreef BobW het volgende:
Bergkamp kan zo in dit elftal meedoen en nog de beste zijn.
Matige trainingen, matige medische staf?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:21 schreef King_of_cubes het volgende:
Waarom hebben we zoveel blessures terwijl het onder Jol zo goed liep wat dat betreft.
Valt wel mee, Ajax is pas sinds kort financieel gezond. Je geeft niet zomaar 8 á 10 miljoen uit. Ajax heeft een soort van Dirk Kuyt nodig, het liefst twee.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:20 schreef BobW het volgende:
[..]
Ajax geeft de laatste tijd niet makkelijk geld uit. PSV en Twente kopen van alles en ik weet wel zeker dat Ajax echt wel meer geld heeft
Vind ik ook, maar straks komt Smoofie en Saekerhett met een analyse waarom er door Enoh verloren werd. Let maar op.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:22 schreef over_hedge het volgende:
Enoh haalt gewoon een 7 of zo. De rest komt niet verder dan een 4
Lodeiro erin zetten en dan de Jong naar het middenveld verplaatsen. Ik snap er niks van.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, kut Enoh door hem hebben we verloren vandaag, en wat schitterde Lodeiro vandaag weer dat hij geen basisplaats heeft![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ajax moet eens stoppen met te denken dat spelers als verhoeven, bulykin, enoh, anita, ozbiliz en weet ik wat nog meer voor baggerspelers goed genoeg zijn voor ajax.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:23 schreef davihaa het volgende:
[..]
Valt wel mee, Ajax is pas sinds kort financieel gezond. Je geeft niet zomaar 8 á 10 miljoen uit. Ajax heeft een soort van Dirk Kuyt nodig, het liefst twee.
Verbaast je dat echt zo? De tendens is al jaren zo dat de topclubs gewoon van iedereen kunnen verliezen.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:18 schreef DS4 het volgende:
Ik vond het al een blamage dat PSV in de uitwedstrijd tegen Utrecht punten liet liggen... Maar ajax 0 punten in twee wedstrijden tegen Utrecht? WTF!
Enoh, prima. Rhijn, okee.. rest; schaam je.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:24 schreef peaceman het volgende:
Enoh prima, ebecilio, ozbiliz, de jong zeer zwak. Rest matig
rot op dirk kuyt kan niks.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:23 schreef davihaa het volgende:
[..]
Valt wel mee, Ajax is pas sinds kort financieel gezond. Je geeft niet zomaar 8 á 10 miljoen uit. Ajax heeft een soort van Dirk Kuyt nodig, het liefst twee.
De Farmer staat ook achter Cruijff, dan blijft die goede trainer nog 5 jaarquote:
Nee maar wel met een Boilessen, Verthongen, vd Wiel, Alderweireld, Boerrigter, Sightorsson ene en fitte Sulejmani.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Met een Boerrigter en Sigthorson wordt het ook niet beter. Er is gewoon een groot gedeelte van Ajax wat niet Ajax waardig is.
ik ben bang dat het 'Ten, Ten, Ten' geroepen gaat worden.quote:
Cruijf? Ten Have bedoel je zeker?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:26 schreef Tha_Duck het volgende:
Die Cruijf he, die is echt god in slopen!
Have ?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ben bang dat het 'Ten, Ten, Ten' geroepen gaat worden.
Jonk en Bergkamp hadden ze toch wel wat meer bij kunnen brengen in de tijd dat ze er zitten, lijkt mij.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:26 schreef GGMM het volgende:
Laten we hopen dat dit de aftreding van de directie bespoedigd. Mocht dat het geval zijn verlies ik graag nog 3keer op rij.
Wat een trieste jeugd hebben wij zeg.
Jij vindt dat iedereen trollt of niet? Hou daar eens mee op.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders trollen zielepiet
het cruijff systeem is iets wat pas effect heeft over 5-10 jaar.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jonk en Bergkamp hadden ze toch wel wat meer bij kunnen brengen in de tijd dat ze er zitten, lijkt mij.
Is het trollen als ik een foto van 10-0 post in het feyenoord topic ...quote:Op zondag 5 februari 2012 14:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij vindt dat iedereen trollt of niet? Hou daar eens mee op.
Ja die kunnen hele matige spelers in een jaar compleet omzetten naar geweldenaars.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jonk en Bergkamp hadden ze toch wel wat meer bij kunnen brengen in de tijd dat ze er zitten, lijkt mij.
Boilessen? Noem je nou serieus Boilessen in dat rijtje?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee maar wel met een Boilessen, Verthongen, vd Wiel, Alderweireld, Boerrigter, Sightorsson ene en fitte Sulejmani.
Oh hoi jij ook hier.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Boilessen? Noem je nou serieus Boilessen in dat rijtje?
Die hoort in het rijtje kneusjes.
Verthongen laat ook elke keer zien niet erg betrouwbaar te zijn, geen bijster sterke verdediger.
Alderwereld zelde verhaal. Allemaal grote bekken maar niets laten zien.
Vd Wiel is al 2 jaar hopeloos uit vorm. Sigthorsson heeft nog nooit wat laten zien.
Suljemani bakt er al vele vele jaren niets meer van.
Boerrigter ook niet veel bijzonders.
Als die Ajax moeten redden is het niveau van Ajax wel heel erg laag.
Jij snapt er niks van. Boilesen is geweldig, kon voor Ajax al naar Man U. Die gaat het sowieso maken.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Verthongen laat ook elke keer zien niet erg betrouwbaar te zijn, geen bijster sterke verdediger.
Vd Wiel is al 2 jaar hopeloos uit vorm. Sigthorsson heeft nog nooit wat laten zien.
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Boilesen is wereldklasse vergeleken Koppers, Blind en Anita.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als ze iets minder matig zouden zijn of überhaupt wisten waar ze de bal naar toe moesten spelen en waar ze moesten lopen zou het heel veel schelen. Blijkbaar weten ze zelfs dát niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja die kunnen hele matige spelers in een jaar compleet omzetten naar geweldenaars.
Ze weten het vast wel, ze kunnen het gewoon niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ze iets minder matig zouden zijn of überhaupt wisten waar ze de bal naar toe moesten spelen en waar ze moesten lopen zou het heel veel schelen. Blijkbaar weten ze zelfs dát niet.
Oh ja die is toch ZZOOOOOO fantastisch......quote:Op zondag 5 februari 2012 14:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij snapt er niks van. Boilesen is geweldig, kon voor Ajax al naar Man U. Die gaat het sowieso maken.
Goed verhaal, maar toch werden we met de meeste van deze kneusjes vorig jaar kampioen en speelde we in het begin van de seizoen goed met vele doelpunten. Ook waren de meeste analytici er wel over eens na de 1ste drie wedstrijden, dat Ajax wel kampioen zou worden.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Een totaal kansloze 0-3 sluit ik niet uit anders
Een grote lul ja. Een nóg grotere. Blind paard is het.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:28 schreef Tyron het volgende:
Die Ebecilio wordt later een grote, let op mijn worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |