ze hadden het toch eerst over huur?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:55 schreef alors het volgende:
maar wat zei die vrouw nou net, als jullie iets willen veranderen dan moet jullie het zeggen? Het is toch van hun??
Ja ze huren het, want de eigenaresse ging in een appartement op het terrein wonen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:57 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
ze hadden het toch eerst over huur?
ooh ja ik twijfelde nog, want ze hadden het over 1500 euro... maar dat is de huur dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:57 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
ze hadden het toch eerst over huur?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
"De Snor" zal haar waarschijnlijk niet voor zijn Bunga Bunga feestje hebben uitgenodigd...
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
"De Snor" zal haar waarschijnlijk niet voor zijn Bunga Bunga feestje hebben uitgenodigd...
Dat. Lekker slim om iets te huren om te beginnen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:59 schreef alors het volgende:
Ja en straks hebben ze alles verbouwd en zegt zij, 'mooi, u wordt bedankt, u kunt wel gaan'![]()
Ja, geniaal van de eigenaressequote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:01 schreef marcodej het volgende:
Ze huren het, maar moeten het zelf verbouwen?
Als het is opgeknapt laat ze de taxateur komen en zegt ze: 'het is in waarde gestegen, dus de huur gaat met 300% omhoogquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:00 schreef Blue_note het volgende:
Goede deal toch! Betalende bouwvakkers.
Vrees het ook voor ze.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:02 schreef alors het volgende:
[..]
Als het is opgeknapt laat ze de taxateur komen en zegt ze: 'het is in waarde gestegen, dus de huur gaat met 300% omhoog'
En stroopwafels!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:06 schreef Blue_note het volgende:
Hagelslag in Italië .... Daar doe je het allemaal voor.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
Nu wordt het leuk, koken voor een grote groep.
Zij gaat zo het diner bereidenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb het idee dat Ed nagenoeg alles doet.
Ze kon nog geen water koken.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:14 schreef Cee het volgende:
Mevrouw wil een Bed & BREAKFAST runnen, zegt dat ze geen kookster is, zegt dan 'maar ja, ieder z'n vak, toch?' Trut, dit is je vak nu.
Mevrouw wil een Bed & BREAKFAST runnen, zegt dat ze geen kookster is, zegt dan 'maar ja, ieder z'n vak, toch?' Trut, dit is je vak nu.
Ik vanmiddag toen ik een sjaaltje kocht in de kledingwinkel, bij het overhandigen van de kassabon.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd in een restaurant
[..]
Ik vanmiddag toen ik een sjaaltje kocht in de kledingwinkel, bij het overhandigen van de kassabon.
Jaquote:
Eens. Dat was echt ernstig. Ze nemen het niet serieus.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:14 schreef Cee het volgende:
Maar in Nederlandquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:16 schreef roos85 het volgende:
Ja trut natuurlijk gaat het niet vanzelf..
ey psss schortje...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:17 schreef Funkymunkey het volgende:
[..]
Het is 'die schort', je weet tog?!
Euh ja. Het kan en mag allebeiquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:17 schreef Funkymunkey het volgende:
[..]
Het is 'die schort', je weet tog?!
Maar die vrouw had het nog zo gezegdquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:18 schreef Staal het volgende:
Weer Nederlanders die denken dat alles zoveel makkelijker is in het buitenland.
Het is gewoon niet zo.
Dag brandweervergunningquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:18 schreef LudoSanders het volgende:
Het schort 'm aan een vergunning.
Ze verstaan de bezwaren nooit, dus wat je niet begrijpt bestaat niet. Zo denken al die mensen lijkt het wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:18 schreef Staal het volgende:
Weer Nederlanders die denken dat alles zoveel makkelijker is in het buitenland.
Het is gewoon niet zo.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:18 schreef LudoSanders het volgende:
Het schort 'm aan een vergunning.
Moest eens weten hoeveel je op die worstjes kan verdienen!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
Toch nog zoveel verdiend? Hoe kan dat nou.
en maar geld vangenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die eigenaresse wordt steeds blijer.Alles wordt gefixed.
Waarschijnlijk bedoelt hij zoveel omzet gedraaid. Das natuurlijk heel wat anders.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
Toch nog zoveel verdiend? Hoe kan dat nou.
Dat vermoed ik ook inderdaad.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:20 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelt hij zoveel omzet gedraaid. Das natuurlijk heel wat anders.
En de taal van het land niet sprekenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:21 schreef Ivo1985 het volgende:
B&B, niet kunnen koken, olijfolie produceren...
Mwahquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze uitzending is toch weer een klassiekertje
Nee!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze uitzending is toch weer een klassiekertje
En dan neemt de eigenaar het weer van je overquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:26 schreef alors het volgende:
We zijn nu druk met werkzaamheden waar we in juli niet aan toe zijn gekomen. De appartementen krijgen een laatste finishing-touch, de buitenkant wordt geschilderd en de tuin verder aangekleed.
http://www.vistasulloliveto.it/keuzeblad/keuzemenu.htmlquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:26 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
iemand dat vakantiehuis al gevonden op internet?!
thnx! goed aan de prijs trouwensquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:34 schreef Ole het volgende:
[..]
http://www.vistasulloliveto.it/kamers/kamers.html
wel zichtbaar (uiteraard), maar niet op deze wijze...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:36 schreef Blue_note het volgende:
Ik zou die beschikbaarheid niet zo zichtbaar op mijn website plaatsen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:15 schreef alors het volgende:
Gelukkig spreken ze vloeiend Italiaans en zullen ze een hartig woordje spreken met de Snor....
oh wacht...
Nou dat valt wel mee, normale prijs voor t seizoen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:36 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
thnx! goed aan de prijs trouwens
Nee, maar jij wilt alleen maar graag mislukkingen van een ander zien.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Nou, erg boeiend weerEd en Heleen gaan naar Italië. Ik vond er niets aan.
Klopt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, maar jij wilt alleen maar graag mislukkingen van een ander zien.
Als jij dat nodig hebt om e.e.a. voor jezelf in perspectief te kunnen blijven zien. Waarom niet.quote:
Zo is datquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Als jij dat nodig hebt om e.e.a. voor jezelf in perspectief te kunnen blijven zien. Waarom niet.
Tja, zo is dat met huren.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:06 schreef golfer het volgende:
Het viel me uiteindelijk erg mee wat ze er voor die eigenaresse van gemaakt hebben.
Die lacht zich helemaaal rot omdat het natuurlijk na verloop van tijd uit de verhuur gaat en gewoon weer bij haar blijft.
Dan kunnen ze een kamer bij haar hurenquote:Op zondag 5 februari 2012 12:07 schreef datisstom het volgende:
Maar wat is de bedoeling aan het eind van die 4 jaar dan?
Dan kan ze van ze af. Trouwens tussendoor ook, begreep ik. Met een opzegtermijn van een half jaar.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:07 schreef datisstom het volgende:
Maar wat is de bedoeling aan het eind van die 4 jaar dan?
Waarom niet?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zit nu te kijken maar dat wOrdt niks
Spinnen ook niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:33 schreef FoXje het volgende:
Waarom werd die bijenkorf zo gemold dan? Bijen doen niets ...
Des te knapper dus dat het ze wel gelukt is en al in het eerste jaar quitte hebben kunnen spelen zonder hun reserves aan te spreken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan er gewoon een checklist op uit vOeren
Spreek je de taal
Ken je de cultuur
Heb je een business plan
Heb je voldoende financiële middelen
Heb je ervaring in de business
5 keer nee
En jij gelooft dat in dat soort landen de andere middenstanders wel altijd alle papieren vanaf dag 1 in orde hebben?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
dat geloof je zelf?
Nog een
Zijn de papieren in orde
Weer een nee
Dan kun je "Ken je de cultuur" dus in ieder geval afvinken.quote:
Waarom zou ik ze niet geloven als ze zelf dit schrijven:quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
dat geloof je zelf?
Nog een
Zijn de papieren in orde
Weer een nee
Zou zeggen denk zelf effe naquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom zou ik ze niet geloven als ze zelf dit schrijven:
Ik vertrek #30: Si, si.
quote:Caroline is in de eerste plaats Maastrichtse, dan Limburgse en dan pas Nederlandse. Ze is verknocht aan haar familie en vriendinnen. Dat zij samen met Peter toch naar Spanje vertrekt, heeft alles met haar gezondheid te maken. De Spaanse zon en een verfrissend zwembad zullen haar leven verlichten, is haar stellige overtuiging. Geld is er niet, maar gelukkig ziet zwager Léon een huis in Spanje als een interessante belegging...
=quote:Caroline is in de eerste plaats Maastrichtse, dan Limburgse en dan pas Nederlandse. Ze is verknocht aan haar familie en vriendinnen. Dat zij samen met Peter toch naar Spanje vertrekt, heeft alles met haar gezondheid te maken. De Spaanse zon en een verfrissend zwembad zullen haar leven verlichten, is haar stellige overtuiging. Geld is er niet, maar gelukkig ziet zwager Léon een huis in Spanje als een interessante belegging...
quote:Caroline komt nooit buiten de stad en kijkt niet verder dan haar buik de grond kan raken. Ze is afhankelijk van haar familie en voeders. Dat zij samen met Peter toch op vakantie gaat, heeft alles met haar obese lichaam te maken waardoor ze gezondsheidsklachten heeft gekregen. De zon in Spanje en haar zwembad zullen haar leven verlichten en de aardbol sneller doen draaien, is haar stellige overtuiging. Geld lenen lukt niet, maar gelukkig ziet zwager Leon een crib in Spanje als een interessante belegging om tsjiks mee te scoren.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan er gewoon een checklist op uit vOeren
Spreek je de taal
Ken je de cultuur
Heb je een business plan
Heb je voldoende financiële middelen
Heb je ervaring in de business
Zijn de papieren in orde
5 keer nee
Ik ga dit topic maar eens uit mijn active topics zetten, teveel jaloerse mensen hier. Bah. Ronduit misselijkmakend dit.quote:
Zo. Wat een overreactiequote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:27 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ik ga dit topic maar eens uit mijn active topics zetten, teveel jaloerse mensen hier. Bah. Ronduit misselijkmakend dit.
Ik ben toch zo jaloers hequote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:27 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ik ga dit topic maar eens uit mijn active topics zetten, teveel jaloerse mensen hier. Bah. Ronduit misselijkmakend dit.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:27 schreef datisstom het volgende:
[..]
Vooral jaloers op die twee toffe potten zijn wij, allemaal!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:27 schreef datisstom het volgende:
[..]
Je vertrekt dusquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:27 schreef datisstom het volgende:
[..]
Soms ben ik inderdaad wel eens jaloers op die kinderlijke naieviteit. Had ik maar geen vooruitschreidend inzicht. Dan was het leven tenminste nog vaker een avontuur.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:27 schreef datisstom het volgende:
[..]
Curves in all the right places....quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze is wel een tikkeltje mollig zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:27 schreef datisstom het volgende:
[..]
Wie?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze is wel een tikkeltje mollig zeg
Ja ik ben er deze week maar extra vroeg voor gaan zitten, zag 21.35 in de gids staan.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
Oh het begint tegenwoordig om 5 over half, goed dat ik even zapte.
Gezondheidsproblemen, my ass of eigenlijk haar assquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:40 schreef Deckard het volgende:
Met haar gezondheidsproblemen moet het wel goedkomen met een 24 uur bed en breakfast.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Broer ook in de schulden, Het Familie Diner over 5 jaar?
In het leger doen ze dat ook...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:42 schreef Deckard het volgende:
Geil, die barbequestrepen onder haar oogleden.
Des te leuker voor ons.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:43 schreef LudoSanders het volgende:
Dit zijn toch geen types voor zo'n onderneming.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:43 schreef Cee het volgende:
Ah, kijk, nu alvast indekken, slimme vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |