Tja, zo is dat met huren.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:06 schreef golfer het volgende:
Het viel me uiteindelijk erg mee wat ze er voor die eigenaresse van gemaakt hebben.
Die lacht zich helemaaal rot omdat het natuurlijk na verloop van tijd uit de verhuur gaat en gewoon weer bij haar blijft.
Dan kunnen ze een kamer bij haar hurenquote:Op zondag 5 februari 2012 12:07 schreef datisstom het volgende:
Maar wat is de bedoeling aan het eind van die 4 jaar dan?
Dan kan ze van ze af. Trouwens tussendoor ook, begreep ik. Met een opzegtermijn van een half jaar.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:07 schreef datisstom het volgende:
Maar wat is de bedoeling aan het eind van die 4 jaar dan?
Waarom niet?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zit nu te kijken maar dat wOrdt niks
Spinnen ook niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:33 schreef FoXje het volgende:
Waarom werd die bijenkorf zo gemold dan? Bijen doen niets ...
Des te knapper dus dat het ze wel gelukt is en al in het eerste jaar quitte hebben kunnen spelen zonder hun reserves aan te spreken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan er gewoon een checklist op uit vOeren
Spreek je de taal
Ken je de cultuur
Heb je een business plan
Heb je voldoende financiële middelen
Heb je ervaring in de business
5 keer nee
En jij gelooft dat in dat soort landen de andere middenstanders wel altijd alle papieren vanaf dag 1 in orde hebben?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
dat geloof je zelf?
Nog een
Zijn de papieren in orde
Weer een nee
Dan kun je "Ken je de cultuur" dus in ieder geval afvinken.quote:
Waarom zou ik ze niet geloven als ze zelf dit schrijven:quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
dat geloof je zelf?
Nog een
Zijn de papieren in orde
Weer een nee
Zou zeggen denk zelf effe naquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom zou ik ze niet geloven als ze zelf dit schrijven:
Ik vertrek #30: Si, si.
quote:Caroline is in de eerste plaats Maastrichtse, dan Limburgse en dan pas Nederlandse. Ze is verknocht aan haar familie en vriendinnen. Dat zij samen met Peter toch naar Spanje vertrekt, heeft alles met haar gezondheid te maken. De Spaanse zon en een verfrissend zwembad zullen haar leven verlichten, is haar stellige overtuiging. Geld is er niet, maar gelukkig ziet zwager Léon een huis in Spanje als een interessante belegging...
=quote:Caroline is in de eerste plaats Maastrichtse, dan Limburgse en dan pas Nederlandse. Ze is verknocht aan haar familie en vriendinnen. Dat zij samen met Peter toch naar Spanje vertrekt, heeft alles met haar gezondheid te maken. De Spaanse zon en een verfrissend zwembad zullen haar leven verlichten, is haar stellige overtuiging. Geld is er niet, maar gelukkig ziet zwager Léon een huis in Spanje als een interessante belegging...
quote:Caroline komt nooit buiten de stad en kijkt niet verder dan haar buik de grond kan raken. Ze is afhankelijk van haar familie en voeders. Dat zij samen met Peter toch op vakantie gaat, heeft alles met haar obese lichaam te maken waardoor ze gezondsheidsklachten heeft gekregen. De zon in Spanje en haar zwembad zullen haar leven verlichten en de aardbol sneller doen draaien, is haar stellige overtuiging. Geld lenen lukt niet, maar gelukkig ziet zwager Leon een crib in Spanje als een interessante belegging om tsjiks mee te scoren.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan er gewoon een checklist op uit vOeren
Spreek je de taal
Ken je de cultuur
Heb je een business plan
Heb je voldoende financiële middelen
Heb je ervaring in de business
Zijn de papieren in orde
5 keer nee
Ik ga dit topic maar eens uit mijn active topics zetten, teveel jaloerse mensen hier. Bah. Ronduit misselijkmakend dit.quote:
Zo. Wat een overreactiequote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:27 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ik ga dit topic maar eens uit mijn active topics zetten, teveel jaloerse mensen hier. Bah. Ronduit misselijkmakend dit.
Ik ben toch zo jaloers hequote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:27 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ik ga dit topic maar eens uit mijn active topics zetten, teveel jaloerse mensen hier. Bah. Ronduit misselijkmakend dit.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:27 schreef datisstom het volgende:
[..]
Vooral jaloers op die twee toffe potten zijn wij, allemaal!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:27 schreef datisstom het volgende:
[..]
Je vertrekt dusquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:27 schreef datisstom het volgende:
[..]
Soms ben ik inderdaad wel eens jaloers op die kinderlijke naieviteit. Had ik maar geen vooruitschreidend inzicht. Dan was het leven tenminste nog vaker een avontuur.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:27 schreef datisstom het volgende:
[..]
Curves in all the right places....quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze is wel een tikkeltje mollig zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |