Vooral jaloers op die twee toffe potten zijn wij, allemaal!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:27 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ik ga dit topic maar eens uit mijn active topics zetten, teveel jaloerse mensen hier. Bah. Ronduit misselijkmakend dit.
Je vertrekt dusquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:27 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ik ga dit topic maar eens uit mijn active topics zetten, teveel jaloerse mensen hier. Bah. Ronduit misselijkmakend dit.
Soms ben ik inderdaad wel eens jaloers op die kinderlijke naieviteit. Had ik maar geen vooruitschreidend inzicht. Dan was het leven tenminste nog vaker een avontuur.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:27 schreef datisstom het volgende:
[..]
Curves in all the right places....quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze is wel een tikkeltje mollig zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:27 schreef datisstom het volgende:
[..]
Wie?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze is wel een tikkeltje mollig zeg
Ja ik ben er deze week maar extra vroeg voor gaan zitten, zag 21.35 in de gids staan.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
Oh het begint tegenwoordig om 5 over half, goed dat ik even zapte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |