ik vind ze wel wat hebben, beetje vreemd klinken ze wel maar toch wel mooi op een vreemde manier dusquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:32 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik haat die twee. Ze zingen niet mooi
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:33 schreef over_hedge het volgende:
Katja ziet er niet verkeerd uit in dat pakje
Ja, ook een categorie waarbij je associaties moest leggen. Lijkt er best wel op.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
Bij IHVH deden ze toch ook altijd zoiets? Ik keek het nooit, maar weleens in het voorbijzappen tegengekomen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:38 schreef over_hedge het volgende:
Wat een saai programma. Toch blijft katja![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kon net duidelijk zien dat ze opeens allemaal op commando opstonden
Weet ikquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het hele programma is een kopie van IHVH...
Zo kun je elke spelshow waarin 2 teams het tegen elkaar opnemen wel een kopie noemenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het hele programma is een kopie van IHVH...
Is het niet een Ik-hou-van-Holland-bij-de-Tros?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:54 schreef defamai het volgende:
Ik heb het er met mijn vriendin over, waar is dit programma ook al weer op gebaseerd? Ik weet dat er vroeger een programma was wat een Nederlandse en een Belgische versie kende. Het is niet Singing Bee, maar een stukje ouder. Jaren '90 ongeveer. Ook met een panel, studiomuzikanten, meezingstukjes, etc. Jullie TV-Fok!ers kunnen ons vast wel helpen!
Zangpaleisquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:54 schreef defamai het volgende:
Ik heb het er met mijn vriendin over, waar is dit programma ook al weer op gebaseerd? Ik weet dat er vroeger een programma was wat een Nederlandse en een Belgische versie kende. Het is niet Singing Bee, maar een stukje ouder. Jaren '90 ongeveer. Ook met een panel, studiomuzikanten, meezingstukjes, etc. Jullie TV-Fok!ers kunnen ons vast wel helpen!
De tros had zo'n programma volgens mij. Het jaar van........ Waarin één jaar centraal staat. Geen idee of je die bedoeld.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:54 schreef defamai het volgende:
Wtf, ik zie nu pas die ene Lama die ook bij IHVH zatquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het niet een Ik-hou-van-Holland-bij-de-Tros?[/rest nog niet gezien heeft]
was dat programma waarbij ze met z'n tweeën achter de piano zaten? En een liedje moesten zingen waar een bepaald woord in voor kwam?quote:
Ja dat was die volgens mij ja. Dat was wel leuk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
was dat programma waarbij ze met z'n tweeën achter de piano zaten? En een liedje moesten zingen waar een bepaald woord in voor kwam?
Het komt me heel vaag bekend voor. Met Rolf Wouters soms? Niet de tandenborstelshow, maar iets anders.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:54 schreef defamai het volgende:
Ah je had het er al bijgezet, ik wilde zeggen met Manuela Kemp, goed van jou! Dat vond ik wel leuk, hier zit op een of andere manier geen vaart in.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Swingpaleis is het volgens mij...
met Manuela Kemp
Ja! Dat was het, dankjewel!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Swingpaleis is het volgens mij...
met Manuela Kemp
Nick staat bij Jeroen en Simon bij Dennisquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie Nick en wie Simon is
Ok, dat schiet niet op...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nick staat bij Jeroen en Simon bij Dennis
Velen met jou.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie Nick en wie Simon is
Mistery guest...Peter jan Rens...weet het programma niet meer...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
Oh dit met een vermomde BN'er ken ik ook van een ander programma.
Doet-ie 't of doet-ie 't nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mistery guest...Peter jan Rens...weet het programma niet meer...
Volgens mij, doet ie het of doet ie het nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mistery guest...Peter jan Rens...weet het programma niet meer...
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Thanks![]()
Dit zal ik nooit meer vergeten
quote:
Klopt volgens mij...(gecheckt op wkipediaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Volgens mij, doet ie het of doet ie het niet
Gecombineerd met de oren van Ted de Braak.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:11 schreef roos85 het volgende:
Oh krijgen we nu een soort praatjesmakers???
Nee dit is die Chinees uit IHVH. Compleet met rood-wit-blauwe koptelefoon.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:11 schreef roos85 het volgende:
Oh krijgen we nu een soort praatjesmakers???
Met Isabelle A.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:54 schreef defamai het volgende:
Ze zullen alleen flink wat rechten moeten betalen aan alle onderdelen/nummers etcquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:12 schreef Greys het volgende:
Leuker dan The Voice en 50 keer zo goedkoop denk ik.
Ja dat is wel lamequote:
Alsof Ik hou....geen kopie is van allerlei programma's.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Velen met jou.![]()
Voor de rest weiger ik te kijken, kopieversie van Ik hou... wat ik dus ook weiger te zien want opgeklopte vrolijkheiden Linda de Mol
(o.a.) dus kliko maar weer en terug naar de BBC.
Heeel spontaan!! en die kleding die is daar ineens!!quote:
Ja, toen ik dat in het voorstukje zag wou ik kijken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:12 schreef Greys het volgende:
Die fanfare versie net, briljantCarnavalskraker.
Als je wat andere nummers hoort, vast welquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:17 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Nooit van gehoordZo te horen houden zo.
Wel eens op Sensation gezien, was daar prima vermaak.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:17 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Nooit van gehoordZo te horen houden zo.
Dat zal ik aankomende Vrijdag tegen jou roepen danquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat ene leuk programma en wat een stelletje azijnpissers zitten er hier!
oh nee ik was in de war met de notenclubquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat was die volgens mij ja. Dat was wel leuk.
Nog een fanquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat ene leuk programma en wat een stelletje azijnpissers zitten er hier!
O jaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
oh nee ik was in de war met de notenclub
Ik vind het ook leukquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog een fanEr zijn er nu al drie in dit topic.
Ik vind het best leuk, maar ik ben dan ook zon tros-kabouter he!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog een fanEr zijn er nu al drie in dit topic.
Aan het einde van de show ademt ze keihard uit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:20 schreef Joooo-pi het volgende:
Katja probeert met haar tieten het overschot aan mannen te compenseren
Die prominente borsten passen helemaal niet bij de sfeer van het programma.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:20 schreef Joooo-pi het volgende:
Katja probeert met haar tieten het overschot aan mannen te compenseren
Nou je had ook een programma waarbij ze moesten tekenenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:21 schreef roos85 het volgende:
Oh nu een soort Hints, maar dan getekend..
pictionary heet datquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:21 schreef roos85 het volgende:
Oh nu een soort Hints, maar dan getekend..
Niet op de wijze waarop, op het resultaat!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
En allemaal jaloers op de wijze waarop Katja ingesnoerd is!
katjaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Aan het einde van de show ademt ze keihard uit.
Straks ook mee met de TROS cruiseboot?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind het best leuk, maar ik ben dan ook zon tros-kabouter he!
Ja dat dacht ik ook, maar weet de naam niet meerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou je had ook een programma waarbij ze moesten tekenen
Ali B.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
Ik zou dan nog liever een nieuwe versie van Op Volle Toeren zien
Nostalgie net niets voor jou, oma?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
De ouderwetse Op Volle Toeren met allemaal van die smartlappers en Chiel Montagne
Dat dan maar jaquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nostalgie net niets voor jou, oma?
Dertig jaar gelden was Chiel dus "De Snor"...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
De ouderwetse Op Volle Toeren met allemaal van die smartlappers en Chiel Montagne
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dertig jaar gelden was Chiel dus "De Snor"...
Ja maar die had al wel door dat het geen commercieel succes zou worden dus dan maar bij de publieke omroepquote:
Die dacht dat ie ook kon gaan scoren met SBS6quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die had al wel door dat het geen commercieel succes zou worden dus dan maar bij de publieke omroep
Heeft denk ik meer te maken dat Nick en Simon een contract hebben met de TROSquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die had al wel door dat het geen commercieel succes zou worden dus dan maar bij de publieke omroep
Klinkt ook als De Notenclub. Dat was leukquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
was dat programma waarbij ze met z'n tweeën achter de piano zaten? En een liedje moesten zingen waar een bepaald woord in voor kwam?
Zaterdagavondshow Nick en Simon is kijkcijferkanonquote:Op zondag 5 februari 2012 09:27 schreef Mike het volgende:
1,905 miljoen kijkers gisteravond...da's wel een groot succes.
Het was misschien niet hoogstaand, maar wel vermakelijk, vond ik.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:26 schreef chufi het volgende:
En toch was het gewoon slecht en niet leuk
dat ben ik niet met je eens, luister maar eens naar deze versie:quote:Op zondag 5 februari 2012 01:14 schreef Basson het volgende:
2 min. naar gekeken. Nick, los van Simon... het klinkt gewoon niet. Ze hebben individueel een weinig prettig zanggeluid.
IHVH heeft altijd hoge kijkcijfers, en dat is toch niet heel beter/slechter dan dit programma.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:48 schreef Injetta het volgende:
Ik ben benieuwd naar de kijkcijfers volgende week. Want nu is het nieuwsgierigheid. Naar the Winner is, keken de eerste keer ook meer dan een miljoen mensen.
Ik vond het zo saai en slecht dit, dat ik me echt niet kan voorstellen dat je hier elke zaterdagavond weer naar gaat kijken.
Mooi hé?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:31 schreef Disana het volgende:
Alweer zo'n prominente boezem plus décolleté. Vind 't een zwaktebod.
Ja bahquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:31 schreef Disana het volgende:
Pluspuntenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:31 schreef Disana het volgende:
Gaan ze ook zingen dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja en de zangkwaliteiten en niet het décolleté
Uhuquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt?
Ik bedoel: zijn het echt neppers? Pfff.
Da's dan weer jammerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nick en Simon+de gasten gaan zingen ja
Ja, da's algemeen bekend toch.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt?
Nee toch? Gewoon na de zwangerschap borstenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt?
Ja, dat was ook ietwat toevalligquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:38 schreef Joooo-pi het volgende:
Hoe komt simon ineens aan die ingeving... Ik denk dat het fake is
De eerste keer kon ik er tenminste nog om lachen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:40 schreef D. het volgende:
Ik geef het op hoor, dit programma boeit 0
Veel sterkte aan hen die het uit willen zitten
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:40 schreef D. het volgende:
Ik geef het op hoor, dit programma boeit 0
Veel sterkte aan hen die het uit willen zitten
Nee, zeker niet bij de trosquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:42 schreef Arcee het volgende:
WTF? Jan Smit te gast? Dat had ik nooit verwacht.
Volgende week Monique Smit.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:42 schreef Arcee het volgende:
WTF? Jan Smit te gast? Dat had ik nooit verwacht.
Zonder haar zou het leuker zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:42 schreef detulp050 het volgende:
Die Katja is zo verschrikkelijk nep in alles. Vreselijk.
te gemakkelijk ditquote:
Heb precies hetzelfde, kan er niet naar kijkequote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:51 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhhhhh wat genant dit
Ik kan hier amper naar kijkenDie verhalen tegen die wildvreemde mensen
die dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |