ik vind ze wel wat hebben, beetje vreemd klinken ze wel maar toch wel mooi op een vreemde manier dusquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:32 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik haat die twee. Ze zingen niet mooi
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:33 schreef over_hedge het volgende:
Katja ziet er niet verkeerd uit in dat pakje
Ja, ook een categorie waarbij je associaties moest leggen. Lijkt er best wel op.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
Bij IHVH deden ze toch ook altijd zoiets? Ik keek het nooit, maar weleens in het voorbijzappen tegengekomen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:38 schreef over_hedge het volgende:
Wat een saai programma. Toch blijft katja![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kon net duidelijk zien dat ze opeens allemaal op commando opstonden
Weet ikquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het hele programma is een kopie van IHVH...
Zo kun je elke spelshow waarin 2 teams het tegen elkaar opnemen wel een kopie noemenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het hele programma is een kopie van IHVH...
Is het niet een Ik-hou-van-Holland-bij-de-Tros?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:54 schreef defamai het volgende:
Ik heb het er met mijn vriendin over, waar is dit programma ook al weer op gebaseerd? Ik weet dat er vroeger een programma was wat een Nederlandse en een Belgische versie kende. Het is niet Singing Bee, maar een stukje ouder. Jaren '90 ongeveer. Ook met een panel, studiomuzikanten, meezingstukjes, etc. Jullie TV-Fok!ers kunnen ons vast wel helpen!
Zangpaleisquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:54 schreef defamai het volgende:
Ik heb het er met mijn vriendin over, waar is dit programma ook al weer op gebaseerd? Ik weet dat er vroeger een programma was wat een Nederlandse en een Belgische versie kende. Het is niet Singing Bee, maar een stukje ouder. Jaren '90 ongeveer. Ook met een panel, studiomuzikanten, meezingstukjes, etc. Jullie TV-Fok!ers kunnen ons vast wel helpen!
De tros had zo'n programma volgens mij. Het jaar van........ Waarin één jaar centraal staat. Geen idee of je die bedoeld.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:54 schreef defamai het volgende:
Wtf, ik zie nu pas die ene Lama die ook bij IHVH zatquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het niet een Ik-hou-van-Holland-bij-de-Tros?[/rest nog niet gezien heeft]
was dat programma waarbij ze met z'n tweeën achter de piano zaten? En een liedje moesten zingen waar een bepaald woord in voor kwam?quote:
Ja dat was die volgens mij ja. Dat was wel leuk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
was dat programma waarbij ze met z'n tweeën achter de piano zaten? En een liedje moesten zingen waar een bepaald woord in voor kwam?
Het komt me heel vaag bekend voor. Met Rolf Wouters soms? Niet de tandenborstelshow, maar iets anders.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:54 schreef defamai het volgende:
Ah je had het er al bijgezet, ik wilde zeggen met Manuela Kemp, goed van jou! Dat vond ik wel leuk, hier zit op een of andere manier geen vaart in.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Swingpaleis is het volgens mij...
met Manuela Kemp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |