quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Thanks![]()
Dit zal ik nooit meer vergeten
quote:
Klopt volgens mij...(gecheckt op wkipediaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Volgens mij, doet ie het of doet ie het niet
Gecombineerd met de oren van Ted de Braak.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:11 schreef roos85 het volgende:
Oh krijgen we nu een soort praatjesmakers???
Nee dit is die Chinees uit IHVH. Compleet met rood-wit-blauwe koptelefoon.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:11 schreef roos85 het volgende:
Oh krijgen we nu een soort praatjesmakers???
Met Isabelle A.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:54 schreef defamai het volgende:
Ik heb het er met mijn vriendin over, waar is dit programma ook al weer op gebaseerd? Ik weet dat er vroeger een programma was wat een Nederlandse en een Belgische versie kende. Het is niet Singing Bee, maar een stukje ouder. Jaren '90 ongeveer. Ook met een panel, studiomuzikanten, meezingstukjes, etc. Jullie TV-Fok!ers kunnen ons vast wel helpen!
Ze zullen alleen flink wat rechten moeten betalen aan alle onderdelen/nummers etcquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:12 schreef Greys het volgende:
Leuker dan The Voice en 50 keer zo goedkoop denk ik.
Ja dat is wel lamequote:
Alsof Ik hou....geen kopie is van allerlei programma's.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Velen met jou.![]()
Voor de rest weiger ik te kijken, kopieversie van Ik hou... wat ik dus ook weiger te zien want opgeklopte vrolijkheiden Linda de Mol
(o.a.) dus kliko maar weer en terug naar de BBC.
Heeel spontaan!! en die kleding die is daar ineens!!quote:
Ja, toen ik dat in het voorstukje zag wou ik kijken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:12 schreef Greys het volgende:
Die fanfare versie net, briljantCarnavalskraker.
Als je wat andere nummers hoort, vast welquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:17 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Nooit van gehoordZo te horen houden zo.
Wel eens op Sensation gezien, was daar prima vermaak.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:17 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Nooit van gehoordZo te horen houden zo.
Dat zal ik aankomende Vrijdag tegen jou roepen danquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat ene leuk programma en wat een stelletje azijnpissers zitten er hier!
oh nee ik was in de war met de notenclubquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat was die volgens mij ja. Dat was wel leuk.
Nog een fanquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat ene leuk programma en wat een stelletje azijnpissers zitten er hier!
O jaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
oh nee ik was in de war met de notenclub
Ik vind het ook leukquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog een fanEr zijn er nu al drie in dit topic.
Ik vind het best leuk, maar ik ben dan ook zon tros-kabouter he!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog een fanEr zijn er nu al drie in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |