SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of viaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee klopt, maar Nijmegen is vanaf Utrecht beter bereikbaar. En onze zuiderse vrinden moeten sowieso via Utrecht reizen (volgens mij).
Via Utrecht, huh wtf?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee klopt, maar Nijmegen is vanaf Utrecht beter bereikbaar. En onze zuiderse vrinden moeten sowieso via Utrecht reizen (volgens mij).
Je mag er echt nooit overheen he.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:48 schreef Doopy-X- het volgende:
Dat was niet de OP waar ik op hoopte
Hihiquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je mag er echt nooit overheen he.
Sure knulquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je mag er echt nooit overheen he.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:49 schreef tliciouz het volgende:
Mich beloof me 1 ding, leeg je blaas voor dat je de trein in staptHad echt medelijden met je.
Dan pis je in de trein?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik lach nu wel, maar ik heb nog nooit zo nodig moeten plassenHet deed echt fucking pijn
Hihiquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Speciaal voor jou opgedaan vandaag
Eindhoven schele joekelquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:57 schreef Doopy-X- het volgende:
OMG, ene Freek uit Tilburg heeft me toegevoegd....
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oss. Daar woont me toch een faaljoekel
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:58 schreef Michhas het volgende:
Wie is die Dave Hoekstra dan? Wat een bink
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
HOI SCHATJE HOIIII IK HEB JE GEMIST KOM JE ZO NAAR BED DAN MAG JE ME ANAAL VERNEDEREN KOM MAAR HOOR HA HA LEKKRTJE :$ ;$
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:58 schreef Michhas het volgende:
Wie is die Dave Hoekstra dan? Wat een bink
LIEVURD DAT BERIGTJE WAS ALLEEN VOOR JOU BEDOELT HAAL HEM ASJEBLIEFT WEG SNEL EN KOM DAARNA NAAR BEDquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:06 schreef SoldMayor het volgende:
Sinds wanneer woont Nicklas in Oss?
Jij jaquote:
En jij al helemaal, bios manquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:09 schreef Kutstudent het volgende:
jullie falen allebei zo hard af en toe.
een mattie van mij.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:12 schreef Doopy-X- het volgende:
Wie staat er met een kikker op zijn schouder op de foto?
Dat is Tamara.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:12 schreef Doopy-X- het volgende:
Wie staat er met een kikker op zijn schouder op de foto?
Je hebt mij nog niet eens geaccepteerdquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:16 schreef tliciouz het volgende:
Zal ik Doop accepteren? Dan geef ik hem wel zijn zin want dan ziet hij mijn pics
Je moet toch iets als je forever alone bentquote:
Ohja, voeg me even toe danquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je hebt mij nog niet eens geaccepteerd
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:16 schreef tliciouz het volgende:
Zal ik Doop accepteren? Dan geef ik hem wel zijn zin want dan ziet hij mijn pics
Treurige haas.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je moet toch iets als je forever alone bent
Oh wacht het ging niet over KK
Och, als je er zo een bent dan hoeft het ook niet van mij.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat ik je niet toe kan voegen, zal dodelijk zijn voor mijn FB-image.
quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Och, als je er zo een bent dan hoeft het ook niet van mij.
Hihiquote:
quote:
Neus zoekt neus, is dat een nieuw programma?quote:
Bozzquote:
Dank maar ik kom nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:33 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
een een invite voor de meetregelding is er ook uit naar jou
rossiebossiemossiepossiequote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:36 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dank maar ik kom niet![]()
Wie is Niels?
Dat is nestor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:36 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wie is Niels?
Eigenlijk moet je even kijken in dat bericht van Nick op mijn prikbord (prikbordquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:36 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wie is Niels?
Ook met hun FOK nicks?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je even kijken in dat bericht van Nick op mijn prikbord (prikbord). Daar staat iedereen van deze SC wel in geloof ik
Dat komt door de G-krachten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:41 schreef Bozz187 het volgende:
heheh, rossdale staat alijd scheef op de foto. doet die dat express of is ie gewoon scheef?
als je accepteert verdwijnt ie.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:50 schreef Doopy-X- het volgende:
Wanneer verdwijnt zo'n friend-request? Ben die harses van Maurice al goed zat.
geen verwijder knopje??quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:50 schreef Doopy-X- het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:50 schreef Doopy-X- het volgende:
Het leven is zwaar voor een 33 jarige ambtenaar.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:55 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb al 6x op Niet nu gedrukt, gaat niet weg
Je gezicht is zwaar met zo'n neus.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het leven is zwaar voor een 33 jarige ambtenaar.
haha knopje doet dus keihard een niet nu op jouquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:55 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb al 6x op Niet nu gedrukt, gaat niet weg
Kan je echt niet met iets beters komen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Je gezicht is zwaar met zo'n neus.
doopyquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Vond hem zelf wel aardig TBHquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kan je echt niet met iets beters komen?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:35 schreef Kutstudent het volgende:
facebook maken en dan als eerste fokkers gaan toevoegen.
Waarom niet? Maar weiger gerust hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom voegt doop mij toe op feestboek?
Dat valt reuze meequote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:53 schreef Bozz187 het volgende:
Hehe doop doet nu almeer met fb dan ik
Welke meet?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nick, jij bent wel bij die meet he.
Nee een misschienquote:
Rook jij? Minpunten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:37 schreef Bozz187 het volgende:
Whaha vind ik net een half pakje peuken op me kamer van ongeveer 2 maanden geleden
Je hebt een motor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja, moet er toch op een of andere manier stoer uit zien
(kom er maar in moraalridders)
nou hop duik eropquote:
Nah.quote:
Jawel. Ap en Sjoerd en Roos en Tiff... Maar ik heb geen zin om naar de stad toe te gaan man, Arnhem sucks assquote:
Katerloze zondag is ook wel eens lekkerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nah.
Ben nog half brakjes van gisteren en Delft is niet leuk op zaterdag. Alleen maar paupers.
Shit, na al die gezelligheid tussen jou en Nick net? Ik zou na 1 minuut al in huilen uitbarsten denk ikquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Michhas kom je pyjamaparty doen dan
Kom mw2 doen danquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nah.
Ben nog half brakjes van gisteren en Delft is niet leuk op zaterdag. Alleen maar paupers.
Wij zijn lievvv hurquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Shit, na al die gezelligheid tussen jou en Nick net? Ik zou na 1 minuut al in huilen uitbarsten denk ik
aaah oke, goed puntquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jawel. Ap en Sjoerd en Roos en Tiff... Maar ik heb geen zin om naar de stad toe te gaan man, Arnhem sucks ass
En ik heb geen pyjama, ik slaap altijd naakt. En als ik dan naakt rond zou gaan lopen zou ik Nick een minderwaardigheidscomplex geven... Not coolquote:
Ik heb wel een sok voor jequote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
En ik heb geen pyjama, ik slaap altijd naakt. En als ik dan naakt rond zou gaan lopen zou ik Nick een minderwaardigheidscomplex geven... Not cool
hell no son.....quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
En ik heb geen pyjama, ik slaap altijd naakt. En als ik dan naakt rond zou gaan lopen zou ik Nick een minderwaardigheidscomplex geven... Not cool
die van jou past toch in een vingerhoedjequote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Shit, zelfs een panty zou niet lang genoeg zijn voor die enorme schwanz van mij.
Een vingerhoedje van de GVR wel ja...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
die van jou past toch in een vingerhoedje
wijquote:
Jawelquote:
nee, gewoon neequote:
Beest.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:29 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ok fuck jullie, ik doe wel mee
surequote:
Precies.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Katerloze zondag is ook wel eens lekker
Nee, heb even geen internet op m'n lolbox. Vanaf maandag weer.quote:
4 dagen er over doen om een netwerk aan te leggenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Nee, heb even geen internet op m'n lolbox. Vanaf maandag weer.
mw2 does not support party chatquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:44 schreef tliciouz het volgende:
Ik zit in jullie party maar hoor niemand?
noobquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:44 schreef tliciouz het volgende:
Ik zit in jullie party maar hoor niemand?
Daar ligt het niet aan. Netwerk ligt al klaar, kabels hangen enalles. Alleen de verdeler die we hebben besteld is nog niet binnen dankzij dit kutweer konden ze gisteren niet leveren en nou wordt het dus maandag.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
4 dagen er over doen om een netwerk aan te leggen
krijg je van al dat gooien met je micquote:
feli dudequote:Op zondag 5 februari 2012 00:32 schreef Bozz187 het volgende:
Hahaha,fucking hillarisch hier thuis me ma is 50 wordt ook liedje in het duits gedaan
WTFquote:Op zondag 5 februari 2012 02:12 schreef tliciouz het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vond, noob van Tauch of het gecamp van Nick.
Ga weg neusquote:
Ja ik wil naar links, komt iemand aan, dus die kill ik, loop naar rechts komt er weer iemand aan. ja dan kan ik weinig aan doenquote:
Ja doet dat es.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:55 schreef PierreTT het volgende:
Doopy ouwe patiencekoning, baas bureaucratie,ik zal je eens toevoegen op vleesboek
Lul niet, jij stond vaker onderaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
En op 1 mazzeltje na elke keer eerlijk onderaan gestaan
Dat zekerquote:Op zondag 5 februari 2012 02:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lul niet, jij stond vaker onderaan.
Nie.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lul niet, jij stond vaker onderaan.
Guy I Like to Fuck?quote:Op zondag 5 februari 2012 02:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Weer geregeld door een GILF jonge.
Granny. Maar als jij liever voor gasten gaat, dan moet je dat helemaal zelf weten.quote:
nee me ma is 50 geworden dus die vrienden zijn op bezoek...quote:Op zondag 5 februari 2012 02:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Weer geregeld door een GILF jonge.
O ja, dat had je gezegd. Gefeliciteerd man. Doe haar maar de groetjes van me.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:33 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee me ma is 50 geworden dus die vrienden zijn op bezoek...
zal ik doen!!!quote:Op zondag 5 februari 2012 02:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
O ja, dat had je gezegd. Gefeliciteerd man. Doe haar maar de groetjes van me.
Yes, alleen weinig bejaarden hier... Het is vooral heel erg koud hierquote:Op zondag 5 februari 2012 08:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Yeaaah
Ben je weer bejaarden aan het plagen?
Weekends scheer ik ook echt niet, vriendin vind stoppelbaard ook niks maar heeft het al opgegevenquote:Op zondag 5 februari 2012 10:04 schreef PierreTT het volgende:
Het is dus verrekte koud, en deze jongen laat vrolijk (en uit winterluiheid) zijn baard staanMijn vriendin kan hier helaas op een of andere rare manier slecht mee omgaan. Tips om hier normaal mee om te gaan zonder direct te gaan schreeuwen dat ze zich nergens mee moet bemoeien en op moet tiefen? Michhas? Rossdale?
Baardjes.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:04 schreef PierreTT het volgende:
Het is dus verrekte koud, en deze jongen laat vrolijk (en uit winterluiheid) zijn baard staanMijn vriendin kan hier helaas op een of andere rare manier slecht mee omgaan. Tips om hier normaal mee om te gaan zonder direct te gaan schreeuwen dat ze zich nergens mee moet bemoeien en op moet tiefen? Michhas? Rossdale?
Het is dus echt zoiets ongeveer. Eerste plaatje wat ik kon vinden.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:07 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Weekends scheer ik ook echt niet, vriendin vind stoppelbaard ook niks maar heeft het al opgegeven
Ja, zo denk jij, en hordes vrouwen om mij heen ook, maar mijn vriendin nietquote:
Desmondquote:Op zondag 5 februari 2012 10:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is dus echt zoiets ongeveer. Eerste plaatje wat ik kon vinden.
[ afbeelding ]
Zeg tegen je vriendin dat je terug wil naar je mannelijke roots, omdat je vindt dat je de laatste paar jaar soft bent geworden.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:04 schreef PierreTT het volgende:
Beste. Advies. Ooit.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zeg tegen je vriendin dat je terug wil naar je mannelijke roots, omdat je vindt dat je de laatste paar jaar soft bent geworden.
Ga naar de stad en koop een flanellen houthakkersshirt, een stevige spijkerbroek en een paar Timberlands. Laat je baard staan. Binnen no time zie je er fucking mannelijk uit, en ben je onweerstaanbaar voor je vriendin.
Ze hebben onderzoek gedaan naar bovenstaande, 60% van de tijd werkt het altijd.
Zeggen dat je haar niet meer neukt?quote:Op zondag 5 februari 2012 10:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar hoe om te gaan met die chantage?
Dat dacht ik zelf ook, maar ik weet niet wie dat langer volhoudtquote:Op zondag 5 februari 2012 10:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeggen dat je haar niet meer neukt?
Dat is nog niks, de mijne ziet er nog erger uit, en de dame hier geeft er niet zo veel omquote:Op zondag 5 februari 2012 10:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is dus echt zoiets ongeveer. Eerste plaatje wat ik kon vinden.
[ afbeelding ]
Even volhouden dan is het carnaval.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat dacht ik zelf ook, maar ik weet niet wie dat langer volhoudt
Zeg tegen haar dat je dat fucking geil vindt. Harige benen, en harige andere dingen. Vervolgens moet je allemaal seksueel getinte, nasty shit tegen haar zeggen over al dat haar.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar hoe om te gaan met die chantage?
En dan? U suggereert wat precies?quote:Op zondag 5 februari 2012 10:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Even volhouden dan is het carnaval.
Gast, ik moest zo hard lachen hier dat de langslopende bejaarden vroegen wat er wasquote:Op zondag 5 februari 2012 10:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zeg tegen haar dat je dat fucking geil vindt. Harige benen, en harige andere dingen. Vervolgens moet je allemaal seksueel getinte, nasty shit tegen haar zeggen over al dat haar.
Dingen als 'Ik vindt het geil om je benen helemaal onder te spuiten, zodat mijn mannensap in je beenhaar blijft hangen.' Dat soort crap.
Waarschijnlijk vindt zij dat natuurlijk fucking vadsig (dat is het overigens ook), waardoor ze zich weer wil gaan scheren.
quote:Op zondag 5 februari 2012 10:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gast, ik moest zo hard lachen hier dat de langslopende bejaarden vroegen wat er was![]()
Want?! Argumentatie heb ik nodig!11!!1!quote:Op zondag 5 februari 2012 10:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is nog niks, de mijne ziet er nog erger uit, en de dame hier geeft er niet zo veel om
Zullen we afspreken niet weer samen een heel topic vol te spammen hiermee?quote:
vooruitquote:Op zondag 5 februari 2012 10:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zullen we afspreken niet weer samen een heel topic vol te spammen hiermee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |