SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of viaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee klopt, maar Nijmegen is vanaf Utrecht beter bereikbaar. En onze zuiderse vrinden moeten sowieso via Utrecht reizen (volgens mij).
Via Utrecht, huh wtf?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee klopt, maar Nijmegen is vanaf Utrecht beter bereikbaar. En onze zuiderse vrinden moeten sowieso via Utrecht reizen (volgens mij).
Je mag er echt nooit overheen he.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:48 schreef Doopy-X- het volgende:
Dat was niet de OP waar ik op hoopte
Hihiquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je mag er echt nooit overheen he.
Sure knulquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je mag er echt nooit overheen he.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:49 schreef tliciouz het volgende:
Mich beloof me 1 ding, leeg je blaas voor dat je de trein in staptHad echt medelijden met je.
Dan pis je in de trein?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik lach nu wel, maar ik heb nog nooit zo nodig moeten plassenHet deed echt fucking pijn
Hihiquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Speciaal voor jou opgedaan vandaag
Eindhoven schele joekelquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:57 schreef Doopy-X- het volgende:
OMG, ene Freek uit Tilburg heeft me toegevoegd....
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oss. Daar woont me toch een faaljoekel
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:58 schreef Michhas het volgende:
Wie is die Dave Hoekstra dan? Wat een bink
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
HOI SCHATJE HOIIII IK HEB JE GEMIST KOM JE ZO NAAR BED DAN MAG JE ME ANAAL VERNEDEREN KOM MAAR HOOR HA HA LEKKRTJE :$ ;$
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:58 schreef Michhas het volgende:
Wie is die Dave Hoekstra dan? Wat een bink
LIEVURD DAT BERIGTJE WAS ALLEEN VOOR JOU BEDOELT HAAL HEM ASJEBLIEFT WEG SNEL EN KOM DAARNA NAAR BEDquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:06 schreef SoldMayor het volgende:
Sinds wanneer woont Nicklas in Oss?
Jij jaquote:
En jij al helemaal, bios manquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:09 schreef Kutstudent het volgende:
jullie falen allebei zo hard af en toe.
een mattie van mij.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:12 schreef Doopy-X- het volgende:
Wie staat er met een kikker op zijn schouder op de foto?
Dat is Tamara.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:12 schreef Doopy-X- het volgende:
Wie staat er met een kikker op zijn schouder op de foto?
Je hebt mij nog niet eens geaccepteerdquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:16 schreef tliciouz het volgende:
Zal ik Doop accepteren? Dan geef ik hem wel zijn zin want dan ziet hij mijn pics
Je moet toch iets als je forever alone bentquote:
Ohja, voeg me even toe danquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je hebt mij nog niet eens geaccepteerd
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:16 schreef tliciouz het volgende:
Zal ik Doop accepteren? Dan geef ik hem wel zijn zin want dan ziet hij mijn pics
Treurige haas.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je moet toch iets als je forever alone bent
Oh wacht het ging niet over KK
Och, als je er zo een bent dan hoeft het ook niet van mij.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat ik je niet toe kan voegen, zal dodelijk zijn voor mijn FB-image.
quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Och, als je er zo een bent dan hoeft het ook niet van mij.
Hihiquote:
quote:
Neus zoekt neus, is dat een nieuw programma?quote:
Bozzquote:
Dank maar ik kom nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:33 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
een een invite voor de meetregelding is er ook uit naar jou
rossiebossiemossiepossiequote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:36 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dank maar ik kom niet![]()
Wie is Niels?
Dat is nestor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:36 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wie is Niels?
Eigenlijk moet je even kijken in dat bericht van Nick op mijn prikbord (prikbordquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:36 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wie is Niels?
Ook met hun FOK nicks?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je even kijken in dat bericht van Nick op mijn prikbord (prikbord). Daar staat iedereen van deze SC wel in geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |