als je gewoon de stad in was gegaan had je hem ook zelf kunnen hebben, maar jij bent lui en luie mensen moeten boetenquote:
Ik heb hem via de 'gewone' post binnengekregen. Dat van jou is waarschijnlijk een pakket of niet?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bij mij wisten ze gister al te vertellen dat ie niet binnen zou komengvd
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:46 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar jij bent lui en luie mensen moeten boeten
Ik wou net zeggen sziget is ook al helemaal kapot. 6 jaar terug was het nog redelijk onbekend, tegenwoordig is het gewoon lowlands. Er wordt grof verdiend aan al die westerse verwende jongeren die erheen gaan. Wat eerst een euro kosten kost nu ook gewoon 5 euro.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lowlands was vroeger een tof festival tegenwoordig is het maar een verzameling van m00iboys en vintage girls. Ik ga lekker naar sziget van de zomer ook al is dat steeds meer verrotter aan het worden met al die gare nederlanders.
ik woon niet in de stadquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:46 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als je gewoon de stad in was gegaan had je hem ook zelf kunnen hebben, maar jij bent lui en luie mensen moeten boeten
Ja ik snap dat niet echt, aangezien normaal gewoon via de gewone post gaat en nu zelfs een track en trace kreegquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb hem via de 'gewone' post binnengekregen. Dat van jou is waarschijnlijk een pakket of niet?
Ik zou nogal gek zijn om ook nog een treinkaartje te gaan dokken om een game te gaan halenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik ook niet, zit nu in de trein terug.
Want ik doe moeite en moeite wordt beloont
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
75 EURO?! Wauwie wauwieeee... Sommige mensen kunnen daar een week van eten, holy shit![]()
Weet je wel hoeveel schnitzels je met 75 euro kan kopen?quote:
Kasthipsters.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:49 schreef Tauchmeister het volgende:
Fucking boeiend wat andere mensen met hun geld doen, als het mainstream en dus duur wordt ben je gelijk een homo als ik sommigen hier mag geloven
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:13 schreef Doopy-X- het volgende:
Met die btw die omhoog is gegaan wordt het al snel duur. Gisteren 2 kaartjes voor Awakenings Pasen gekocht a 45 euro per stuk.
15 jaar geleden was dat 27,50 in guldens...
Dat lijkt er wel op jaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:32 schreef SoldMayor het volgende:
Nicklas je xbox heeft een hartinfarct gehad na een potje mw3 of wa?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die van mij is per ongeluk door midden gegaan
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:23 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik ga overstag.
*maakt vleesboek aan*
Jup.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:33 schreef Bozz187 het volgende:
[..]![]()
![]()
doe je dat nou om foto;s van titty te zien?
ja het is kut! en je komt er nooit meer vanafquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Niet dus
Ik roep al 3 jaar dat FB kut is, nu maar eens kijken of dat echt zo is
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:45 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Ineens vind ik dit op de Facebook van Daan
Die shit wordt absurd hard ingehaaldquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:41 schreef Michhas het volgende:
Dacht ik vanavond een pilsje te gaan drinken met Pieter, rijden er gaan treinen
Jaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Is Facebook ook zo aan het kloten de laatste tijd bij jullie?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:45 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Ineens vind ik dit op de Facebook van Daan
Jep, reacties die niet verschijnen, of na een tijdje weer weggaan. Dat soort kutzooi.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Is Facebook ook zo aan het kloten de laatste tijd bij jullie?
Compleet andere foto's bij vrienden...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jep, reacties die niet verschijnen, of na een tijdje weer weggaan. Dat soort kutzooi.
Op Android is FB pas kut sinds de laatste update. Allemaal moeilijk langzaamquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Compleet andere foto's bij vrienden...
GMTAquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:35 schreef Kutstudent het volgende:
facebook maken en dan als eerste fokkers gaan toevoegen.
Ik heb geen Android meerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op Android is FB pas kut sinds de laatste update. Allemaal moeilijk langzaam
Kwam toevallig Nick tegen in mijn lijstje....quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:35 schreef Kutstudent het volgende:
facebook maken en dan als eerste fokkers gaan toevoegen.
Gevonden. Volgens mij.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Wie het eerst Doopstah heeft gevonden
Jupquote:
hoe kan dat dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:40 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Kwam toevallig Nick tegen in mijn lijstje....
Dat staat vast.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die shit wordt absurd hard ingehaald
Wanneer en waar? Dan kom ik ook even 1/3 van het bier van de betreffende stad consumeren. Als jullie dat chill vinden tenminste.quote:
Puik plan. Sowieso ergens in de komende vier weken lijkt me een goed idee, het is te lang geleden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wanneer en waar? Dan kom ik ook even 1/3 van het bier van de betreffende stad consumeren. Als jullie dat chill vinden tenminste.
Ik zit in Delft, brak te zijn en stinkend al heel de dag te fokken en series te kijken. Dus dat zou 'm sowieso niet worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Puik plan. Sowieso ergens in de komende vier weken lijkt me een goed idee, het is te lang geleden.
Ik zou vanavond wel naar Den Bosch willen komen, graag zelfs, maar dat gekut met die treinenDan is DB toch net iets te ver
Clichématige diarree,.quote:
Die shit ga ik dus echt niet kijkenquote:
Noooooooo! We gaan niet fucking meeten in Arnhem, Arnhem is KUT.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:12 schreef tliciouz het volgende:
Kom dan volgend weekend naar Arnhem?
Dat soort shit kan ik dus echt niet kijken.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:13 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat soort shit kan ik dus echt niet kijken.
GMTA enzulks.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die shit ga ik dus echt niet kijken
Al geef je me 50 euro, gewoon niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
GMTA enzulks.
Ik kan er niet tegen
Soweiso in een stad met nachtnet, anders moet ik knakervroeg terug.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Noooooooo! We gaan niet fucking meeten in Arnhem, Arnhem is KUT.
MUST... NOT... REACT....quote:Ik ga naar Lowlands toe, ik ga naar Lowlands toe..Met mijn vriendjes en vriendinnetjes
Erg he, mensen die plezier maken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:20 schreef Kutstudent het volgende:
Iemand op facebook:
[..]
MUST... NOT... REACT....
Me First & The Gimme Gimmes is fuckin episch yo!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:20 schreef Kutstudent het volgende:
Iemand op facebook:
[..]
MUST... NOT... REACT....
Ja oke, en nachtnet idd. Zeg maar waar en ik ben er.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Noooooooo! We gaan niet fucking meeten in Arnhem, Arnhem is KUT.
Kom op man, 185 euro betalen om 3 dagen in andermans stront te mogen liggen en waterig bier te drinken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Erg he, mensen die plezier maken.
Utje.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja oke, en nachtnet idd. Zeg maar waar en ik ben er.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kom op man, 185 euro betalen om 3 dagen in andermans stront te mogen liggen en waterig bier te drinken.Nee, van die 185 euro kan je veel leukere dingen doen.
Jij gaat nooit naar een feestje?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kom op man, 185 euro betalen om 3 dagen in andermans stront te mogen liggen en waterig bier te drinken.Nee, van die 185 euro kan je veel leukere dingen doen.
Oh jawel, maar ik geef die 185 liever uit aan 3 dagen chille kroegen in met mooie en schone mensen dan daar als varkens in de modder gaan rollen.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh jawel, maar ik geef die 185 liever uit aan 3 dagen chille kroegen in met mooie en schone mensen dan daar als varkens in de modder gaan rollen.
Jij snapt mequote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja oke, en nachtnet idd. Zeg maar waar en ik ben er.

Nijmegen heeft toch ook geen nachtnet?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij snapt me [ afbeelding ]
Dan nog liever Nijmegen, is voor iedereen beter bereikbaar, en Café Samson
Nee klopt, maar Nijmegen is vanaf Utrecht beter bereikbaar. En onze zuiderse vrinden moeten sowieso via Utrecht reizen (volgens mij).quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nijmegen heeft toch ook geen nachtnet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |