als je gewoon de stad in was gegaan had je hem ook zelf kunnen hebben, maar jij bent lui en luie mensen moeten boetenquote:
Ik heb hem via de 'gewone' post binnengekregen. Dat van jou is waarschijnlijk een pakket of niet?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bij mij wisten ze gister al te vertellen dat ie niet binnen zou komengvd
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:46 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar jij bent lui en luie mensen moeten boeten
Ik wou net zeggen sziget is ook al helemaal kapot. 6 jaar terug was het nog redelijk onbekend, tegenwoordig is het gewoon lowlands. Er wordt grof verdiend aan al die westerse verwende jongeren die erheen gaan. Wat eerst een euro kosten kost nu ook gewoon 5 euro.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lowlands was vroeger een tof festival tegenwoordig is het maar een verzameling van m00iboys en vintage girls. Ik ga lekker naar sziget van de zomer ook al is dat steeds meer verrotter aan het worden met al die gare nederlanders.
ik woon niet in de stadquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:46 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als je gewoon de stad in was gegaan had je hem ook zelf kunnen hebben, maar jij bent lui en luie mensen moeten boeten
Ja ik snap dat niet echt, aangezien normaal gewoon via de gewone post gaat en nu zelfs een track en trace kreegquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb hem via de 'gewone' post binnengekregen. Dat van jou is waarschijnlijk een pakket of niet?
Ik zou nogal gek zijn om ook nog een treinkaartje te gaan dokken om een game te gaan halenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik ook niet, zit nu in de trein terug.
Want ik doe moeite en moeite wordt beloont
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
75 EURO?! Wauwie wauwieeee... Sommige mensen kunnen daar een week van eten, holy shit![]()
Weet je wel hoeveel schnitzels je met 75 euro kan kopen?quote:
Kasthipsters.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:49 schreef Tauchmeister het volgende:
Fucking boeiend wat andere mensen met hun geld doen, als het mainstream en dus duur wordt ben je gelijk een homo als ik sommigen hier mag geloven
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:13 schreef Doopy-X- het volgende:
Met die btw die omhoog is gegaan wordt het al snel duur. Gisteren 2 kaartjes voor Awakenings Pasen gekocht a 45 euro per stuk.
15 jaar geleden was dat 27,50 in guldens...
Dat lijkt er wel op jaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:32 schreef SoldMayor het volgende:
Nicklas je xbox heeft een hartinfarct gehad na een potje mw3 of wa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |