Je hebt mij nog niet eens geaccepteerdquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:16 schreef tliciouz het volgende:
Zal ik Doop accepteren? Dan geef ik hem wel zijn zin want dan ziet hij mijn pics
Je moet toch iets als je forever alone bentquote:
Ohja, voeg me even toe danquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je hebt mij nog niet eens geaccepteerd
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:16 schreef tliciouz het volgende:
Zal ik Doop accepteren? Dan geef ik hem wel zijn zin want dan ziet hij mijn pics
Treurige haas.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je moet toch iets als je forever alone bent
Oh wacht het ging niet over KK
Och, als je er zo een bent dan hoeft het ook niet van mij.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat ik je niet toe kan voegen, zal dodelijk zijn voor mijn FB-image.
quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Och, als je er zo een bent dan hoeft het ook niet van mij.
Hihiquote:
quote:
Neus zoekt neus, is dat een nieuw programma?quote:
Bozzquote:
Dank maar ik kom nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:33 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
een een invite voor de meetregelding is er ook uit naar jou
rossiebossiemossiepossiequote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:36 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dank maar ik kom niet![]()
Wie is Niels?
Dat is nestor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:36 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wie is Niels?
Eigenlijk moet je even kijken in dat bericht van Nick op mijn prikbord (prikbordquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:36 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wie is Niels?
Ook met hun FOK nicks?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je even kijken in dat bericht van Nick op mijn prikbord (prikbord). Daar staat iedereen van deze SC wel in geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |