Desmondquote:Op zondag 5 februari 2012 10:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is dus echt zoiets ongeveer. Eerste plaatje wat ik kon vinden.
[ afbeelding ]
Zeg tegen je vriendin dat je terug wil naar je mannelijke roots, omdat je vindt dat je de laatste paar jaar soft bent geworden.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:04 schreef PierreTT het volgende:
Het is dus verrekte koud, en deze jongen laat vrolijk (en uit winterluiheid) zijn baard staanMijn vriendin kan hier helaas op een of andere rare manier slecht mee omgaan. Tips om hier normaal mee om te gaan zonder direct te gaan schreeuwen dat ze zich nergens mee moet bemoeien en op moet tiefen? Michhas? Rossdale?
Beste. Advies. Ooit.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zeg tegen je vriendin dat je terug wil naar je mannelijke roots, omdat je vindt dat je de laatste paar jaar soft bent geworden.
Ga naar de stad en koop een flanellen houthakkersshirt, een stevige spijkerbroek en een paar Timberlands. Laat je baard staan. Binnen no time zie je er fucking mannelijk uit, en ben je onweerstaanbaar voor je vriendin.
Ze hebben onderzoek gedaan naar bovenstaande, 60% van de tijd werkt het altijd.
Zeggen dat je haar niet meer neukt?quote:Op zondag 5 februari 2012 10:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar hoe om te gaan met die chantage?
Dat dacht ik zelf ook, maar ik weet niet wie dat langer volhoudtquote:Op zondag 5 februari 2012 10:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeggen dat je haar niet meer neukt?
Dat is nog niks, de mijne ziet er nog erger uit, en de dame hier geeft er niet zo veel omquote:Op zondag 5 februari 2012 10:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is dus echt zoiets ongeveer. Eerste plaatje wat ik kon vinden.
[ afbeelding ]
Even volhouden dan is het carnaval.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat dacht ik zelf ook, maar ik weet niet wie dat langer volhoudt
Zeg tegen haar dat je dat fucking geil vindt. Harige benen, en harige andere dingen. Vervolgens moet je allemaal seksueel getinte, nasty shit tegen haar zeggen over al dat haar.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar hoe om te gaan met die chantage?
En dan? U suggereert wat precies?quote:Op zondag 5 februari 2012 10:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Even volhouden dan is het carnaval.
Gast, ik moest zo hard lachen hier dat de langslopende bejaarden vroegen wat er wasquote:Op zondag 5 februari 2012 10:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zeg tegen haar dat je dat fucking geil vindt. Harige benen, en harige andere dingen. Vervolgens moet je allemaal seksueel getinte, nasty shit tegen haar zeggen over al dat haar.
Dingen als 'Ik vindt het geil om je benen helemaal onder te spuiten, zodat mijn mannensap in je beenhaar blijft hangen.' Dat soort crap.
Waarschijnlijk vindt zij dat natuurlijk fucking vadsig (dat is het overigens ook), waardoor ze zich weer wil gaan scheren.
quote:Op zondag 5 februari 2012 10:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gast, ik moest zo hard lachen hier dat de langslopende bejaarden vroegen wat er was![]()
Want?! Argumentatie heb ik nodig!11!!1!quote:Op zondag 5 februari 2012 10:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is nog niks, de mijne ziet er nog erger uit, en de dame hier geeft er niet zo veel om
Zullen we afspreken niet weer samen een heel topic vol te spammen hiermee?quote:
vooruitquote:Op zondag 5 februari 2012 10:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zullen we afspreken niet weer samen een heel topic vol te spammen hiermee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |