O ja, dat had je gezegd. Gefeliciteerd man. Doe haar maar de groetjes van me.quote:Op zondag 5 februari 2012 02:33 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee me ma is 50 geworden dus die vrienden zijn op bezoek...
zal ik doen!!!quote:Op zondag 5 februari 2012 02:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
O ja, dat had je gezegd. Gefeliciteerd man. Doe haar maar de groetjes van me.
Yes, alleen weinig bejaarden hier... Het is vooral heel erg koud hierquote:Op zondag 5 februari 2012 08:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Yeaaah
Ben je weer bejaarden aan het plagen?
Weekends scheer ik ook echt niet, vriendin vind stoppelbaard ook niks maar heeft het al opgegevenquote:Op zondag 5 februari 2012 10:04 schreef PierreTT het volgende:
Het is dus verrekte koud, en deze jongen laat vrolijk (en uit winterluiheid) zijn baard staanMijn vriendin kan hier helaas op een of andere rare manier slecht mee omgaan. Tips om hier normaal mee om te gaan zonder direct te gaan schreeuwen dat ze zich nergens mee moet bemoeien en op moet tiefen? Michhas? Rossdale?
Baardjes.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:04 schreef PierreTT het volgende:
Het is dus verrekte koud, en deze jongen laat vrolijk (en uit winterluiheid) zijn baard staanMijn vriendin kan hier helaas op een of andere rare manier slecht mee omgaan. Tips om hier normaal mee om te gaan zonder direct te gaan schreeuwen dat ze zich nergens mee moet bemoeien en op moet tiefen? Michhas? Rossdale?
Het is dus echt zoiets ongeveer. Eerste plaatje wat ik kon vinden.quote:Op zondag 5 februari 2012 10:07 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Weekends scheer ik ook echt niet, vriendin vind stoppelbaard ook niks maar heeft het al opgegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |