Dat komt door de G-krachten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:41 schreef Bozz187 het volgende:
heheh, rossdale staat alijd scheef op de foto. doet die dat express of is ie gewoon scheef?
als je accepteert verdwijnt ie.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:50 schreef Doopy-X- het volgende:
Wanneer verdwijnt zo'n friend-request? Ben die harses van Maurice al goed zat.
geen verwijder knopje??quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:50 schreef Doopy-X- het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:50 schreef Doopy-X- het volgende:
Het leven is zwaar voor een 33 jarige ambtenaar.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:55 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb al 6x op Niet nu gedrukt, gaat niet weg
Je gezicht is zwaar met zo'n neus.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het leven is zwaar voor een 33 jarige ambtenaar.
haha knopje doet dus keihard een niet nu op jouquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:55 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb al 6x op Niet nu gedrukt, gaat niet weg
Kan je echt niet met iets beters komen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Je gezicht is zwaar met zo'n neus.
doopyquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Vond hem zelf wel aardig TBHquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kan je echt niet met iets beters komen?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:35 schreef Kutstudent het volgende:
facebook maken en dan als eerste fokkers gaan toevoegen.
Waarom niet? Maar weiger gerust hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom voegt doop mij toe op feestboek?
Dat valt reuze meequote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:53 schreef Bozz187 het volgende:
Hehe doop doet nu almeer met fb dan ik
Welke meet?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nick, jij bent wel bij die meet he.
Nee een misschienquote:
Rook jij? Minpunten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:37 schreef Bozz187 het volgende:
Whaha vind ik net een half pakje peuken op me kamer van ongeveer 2 maanden geleden
Je hebt een motor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja, moet er toch op een of andere manier stoer uit zien
(kom er maar in moraalridders)
nou hop duik eropquote:
Nah.quote:
Jawel. Ap en Sjoerd en Roos en Tiff... Maar ik heb geen zin om naar de stad toe te gaan man, Arnhem sucks assquote:
Katerloze zondag is ook wel eens lekkerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nah.
Ben nog half brakjes van gisteren en Delft is niet leuk op zaterdag. Alleen maar paupers.
Shit, na al die gezelligheid tussen jou en Nick net? Ik zou na 1 minuut al in huilen uitbarsten denk ikquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Michhas kom je pyjamaparty doen dan
Kom mw2 doen danquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nah.
Ben nog half brakjes van gisteren en Delft is niet leuk op zaterdag. Alleen maar paupers.
Wij zijn lievvv hurquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Shit, na al die gezelligheid tussen jou en Nick net? Ik zou na 1 minuut al in huilen uitbarsten denk ik
aaah oke, goed puntquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jawel. Ap en Sjoerd en Roos en Tiff... Maar ik heb geen zin om naar de stad toe te gaan man, Arnhem sucks ass
En ik heb geen pyjama, ik slaap altijd naakt. En als ik dan naakt rond zou gaan lopen zou ik Nick een minderwaardigheidscomplex geven... Not coolquote:
Ik heb wel een sok voor jequote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
En ik heb geen pyjama, ik slaap altijd naakt. En als ik dan naakt rond zou gaan lopen zou ik Nick een minderwaardigheidscomplex geven... Not cool
hell no son.....quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
En ik heb geen pyjama, ik slaap altijd naakt. En als ik dan naakt rond zou gaan lopen zou ik Nick een minderwaardigheidscomplex geven... Not cool
die van jou past toch in een vingerhoedjequote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Shit, zelfs een panty zou niet lang genoeg zijn voor die enorme schwanz van mij.
Een vingerhoedje van de GVR wel ja...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
die van jou past toch in een vingerhoedje
wijquote:
Jawelquote:
nee, gewoon neequote:
Beest.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:29 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ok fuck jullie, ik doe wel mee
surequote:
Precies.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Katerloze zondag is ook wel eens lekker
Nee, heb even geen internet op m'n lolbox. Vanaf maandag weer.quote:
4 dagen er over doen om een netwerk aan te leggenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Nee, heb even geen internet op m'n lolbox. Vanaf maandag weer.
mw2 does not support party chatquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:44 schreef tliciouz het volgende:
Ik zit in jullie party maar hoor niemand?
noobquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:44 schreef tliciouz het volgende:
Ik zit in jullie party maar hoor niemand?
Daar ligt het niet aan. Netwerk ligt al klaar, kabels hangen enalles. Alleen de verdeler die we hebben besteld is nog niet binnen dankzij dit kutweer konden ze gisteren niet leveren en nou wordt het dus maandag.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
4 dagen er over doen om een netwerk aan te leggen
krijg je van al dat gooien met je micquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |