Goed idee:quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zullen we de TT veranderen in "Bloedbad in Syrië"?
Ik wilde eigenlijk het woord "Onrust" veranderen in bloedbad. Of kan/mag dat niet?quote:
valt moeilijk meer te ontkennen he?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk het woord "Onrust" veranderen in bloedbad. Of kan/mag dat niet?
Maak er dan "Crisis" van.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
valt moeilijk meer te ontkennen he?
ik heb de titels graag zo neutraal mogelijk maar zeg het maar
Ik vind het zo prima.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:30 schreef sp3c het volgende:
done, bloedbad terugveranderen naar escalatie?
ik vind het wel passend zo
Of: "Rotjongens zijn niet liev in melk-en-honing land"quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:33 schreef killfrenzy het volgende:
Of: terroristische 'revolutie' in Syrie?
Wat een argument ookquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Allemaal leuk en aardig hoor, maar als ik dan de 'aanhangers' van het regime zie (normale mensen, vrouwen en mannen in normale kleding, kids erbij etc) en dan de 'opstandelingen': mongolen met lange ongetrimde baarden, jurken aan en continue ALLAH ACKBAR ALLAH ALLAH ALLAH schreeuwend dan heb ik toch er veel moeite de 'opstandelingen' als de goede kant te zien.
Goh, een niet-democratisch land waar de welgestelden afhankelijk zijn van de dictator, wat een merkwaardig verschijnsel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Allemaal leuk en aardig hoor, maar als ik dan de 'aanhangers' van het regime zie (normale mensen, vrouwen en mannen in normale kleding, kids erbij etc) en dan de 'opstandelingen': mongolen met lange ongetrimde baarden, jurken aan en continue ALLAH ACKBAR ALLAH ALLAH ALLAH schreeuwend dan heb ik toch er veel moeite de 'opstandelingen' als de goede kant te zien.
Ach ja, de volgende first lady daar zal in rouwgewaden rondlopen 365 dagen per jaar.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:12 schreef waht het volgende:
[..]
Zelfbehoud. Ik verwacht sowieso niet veel van vrouwen van dictators.
Nee het is totaal geen argument als de opstandelingen religieuze zeloten blijken te zijn. Nee geen enkel argument hoor.quote:
Oh dus de tegenstanders zijn per definitie goed, ook al zijn het extreem religieuze debielen alla Hezbollah?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:39 schreef Zith het volgende:
[..]
Goh, een niet-democratisch land waar de welgestelden afhankelijk zijn van de dictator, wat een merkwaardig verschijnsel.
Cijfers, bronnen, onderzoek graag. Dan kunnen we praten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee het is totaal geen argument als de opstandelingen religieuze zeloten blijken te zijn. Nee geen enkel argument hoor.
Eh, je weet dat het huidige regime van Syrie juist de Hesbollah ondersteunt he?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh dus de tegenstanders zijn per definitie goed, ook al zijn het extreem religieuze debielen alla Hezbollah?
lijkt me toch best waarschijnlijk dat die de drijvende macht zijn aangezien die het meest te winnen hebben lijkt me een taak voor de militairen die deserteren om dat onder de duim te huiden met het oog op morgen (of overmorgen ofzo)quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:43 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Cijfers, bronnen, onderzoek graag. Dan kunnen we praten.
Anders is het je angst (?) dat typt.
De enige reden waarom Syrie Hezbollah ondersteunt is omdat ze willen dat Hezbolla Libanon destabiliseert zodat zij het kunnen 'stabiliseren' oftewel bezetten zoals ze al zolang gedaan hebben.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:45 schreef Zith het volgende:
[..]
Eh, je weet dat het huidige regime van Syrie juist de Hesbollah ondersteunt he?
Verder is mijn lijn van goed/slecht bij democratie. Elke groep die de dictator wilt wegjagen om er iets wat meer democratisch is neer te zetten is wmb beter. Geo-politieke issues boeien mij niet echt.
Sorry, ik heb geen rapport hier liggen, maar jij vast ook niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:43 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Cijfers, bronnen, onderzoek graag. Dan kunnen we praten.
Anders is het je angst (?) dat typt.
Ze zijn vergeten wat er met Iran is gebeurd, nadat de Sjah in 1979 werd verjaagd. De Assad van die tijd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen rapport hier liggen, maar jij vast ook niet.
Echter de beelden die je ziet, laten telkens debielen met kale koppen en baarden zien. Dat belooft niet veel goeds.
Maar ja, je kan natuurlijk ook gewoon naief doen en denken dat het hier opeens heel anders gaat dan in de andere 'lente'-landen.
Wie is ze? Niemand is dat vergeten. Niemand kan dat vergeten omdat dat al regelmatig naar boven is gehaald door tegenstanders van wat er heeft plaatsgevonden in Arabische landen. Ja, ook in de Westerse media, ook op TV. Het hele trauma en angstdenken hier in het Westen is gebaseerd op de grote boze Islamisten die een tweede Iran ervan gaan maken. Daarover had men het toen Tahrir vol stond, toen men in Libie vocht en nu in Syrie ook. Tunesie zou "een Talibanstaat worden", Egypte gaat ook richting de theocratie in Iran en in Libie hebben we binnenkort een Islamitisch Emiraat aan de Middellandse Zee waar men handen gaat afhakken, de zweep erover haalt en vrouwen lekker stenigt.....quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:53 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ze zijn vergeten wat er met Iran is gebeurd, nadat de Sjah in 1979 werd verjaagd. De Assad van die tijd.
Ben je de uitslagen in Egypte vergeten?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:58 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Wie is ze? Niemand is dat vergeten. Niemand kan dat vergeten omdat dat al regelmatig naar boven is gehaald door tegenstanders van wat er heeft plaatsgevonden in Arabische landen. Ja, ook in de Westerse media, ook op TV. Het hele trauma en angstdenken hier in het Westen is gebaseerd op de grote boze Islamisten die een tweede Iran ervan gaan maken. Daarover had men het toen Tahrir vol stond, toen men in Libie vocht en nu in Syrie ook. Tunesie zou "een Talibanstaat worden", Egypte gaat ook richting de theocratie in Iran en in Libie hebben we binnenkort een Islamitisch Emiraat aan de Middellandse Zee waar men handen gaat afhakken, de zweep erover haalt en vrouwen lekker stenigt.....![]()
![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd waar deze rakkertjes over twee jaar zijn en of ze hierop terugkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |