De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je droomt wel, je onthoudt 't alleen niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:13 schreef heloef het volgende:
Ik droom trouwen veul te weinig vind ik.
Piemels?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
We jagen de topics er wel weer doorheen vanavond. Dat krijg je met piemels.
Oh god je hebt haar getriggerd Kaneel.quote:
iTquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Clowns.![]()
Ik was als de dood voor clowns vroeger.
Ja, piemels. Vreemd dat de spelcheck het woord niet kent. Rood kringeltje.quote:
Ja, vanmiddag ook al.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh god je hebt haar getriggerd Kaneel.
Klopt. Bij nader inzien was die niet eng, maar ben jarenlang bang geweest.quote:
Dir refereert naar iets indirects, dich naar iets directs. Je gebruikt altijd dir in combinatie met woorden zoals mit, es ed. En dich als je bv. Hass dich ... exct.quote:
We hebben de slagroomtaartdiscussie al gehad hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:15 schreef heloef het volgende:
Vanaf nu gaat het over kutjes, weg met piemels.
Slagroomtaart?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:16 schreef twi het volgende:
[..]
We hebben de slagroomtaartdiscussie al gehad hoor.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:16 schreef kutkloon7 het volgende:
kennen jullie die ene clip met die pratende kutjes?
Oh, ik snap.quote:
Goed goed... heb je mijn droom gelezen?quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat zegt het over mij dat ik dacht dat daar stond: "Even kyra uitwonen:W'
Welterustenquote:
Nee.. Maar ik zoek hem gelijk op!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goed goed... heb je mijn droom gelezen?
Whehehe... ik weet niet meer in welk topic het wasquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:20 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Nee.. Maar ik zoek hem gelijk op!
Ik lig al in bedquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:20 schreef marbasnarf het volgende:
ga even mij joggingbroek aandoen.. !
dacht dat jullie dat vast wilden weten!
oh en de doggies laten plassen
Gelukkig maar, stel je voor dat mensen alleen maar zouden meelezen. Zou dat even nutteloos zijn.quote:
Veel plezier.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:20 schreef marbasnarf het volgende:
welterustenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel plezier.
Ik ga slapen, tot morgen scheetjes van me.
tot morgen diarreetjequote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel plezier.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:20 schreef marbasnarf het volgende:
slaapze!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel plezier.
mja... scheetje/poepie .. al die dingen, niet echt knuffelbaar maar wel maatschappelijk geaccepteerdquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... scheetje/poepie .. al die dingen, niet echt knuffelbaar maar wel maatschappelijk geaccepteerd
en dan zeg ik diarreetje en dan is t "bah" .. rare wereld
Anders PM je hem gewoon, ben wel erg benieuwd nuquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehe... ik weet niet meer in welk topic het was
valt best mee buitenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:24 schreef marbasnarf het volgende:
maar goed, ben ff de kou in en hijs ik me in mn bank-kleding en dan ben ik weer terug... niet huilen, komt allemaal goed!
Ik ga zoeken voor jequote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:24 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Anders PM je hem gewoon, ben wel erg benieuwd nu
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
We waren op een meet met nog veel andere fokkers.
Maar Drommel had zin in een spelletje
En opeens waren we allemaal 14-16 jaarEn waren we op een 1 of ander kamp.
We sliepen allemaal bij elkaar op luchtbedden die even hoog waren... (klein detail)
Toen gingen we doen, durf of de waarheid spelen![]()
Joysa koos durven: Of ze met Snarf durfde te zoenen... waarop ze ja antwoorde.
En toen giegelde Royco... dan weten we welke "doen" ze zo moet doen
Murdera koos waarheid: Is het waar dat hij eigenlijk een neger is?
Iedereen lachen maar er kwam geen antwoord
Ik koos doen: En toen moest ik met geenvetzak zoenen
Iedereen dacht dat ik dat niet zo durven omdat ik 16 was en hij 14
Snarf koos doen: en die moest met Royco en Drommel zoenen.....
Joysa was aan de beurt en die koos doen: en die moest met mij zoenen
Zoiets was het... weet niet meer of het in die volgorde was
Daarna gingen we slapen en Drommel lag bij mij op het luchtbed, en hij bewoog heel de tijdEn toen werd ik boos en ging ik met mijn kussen op zijn gezicht slaan..... toen werd ik wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn piemeltje zegt slaap lekker.quote:
Whahaha awesome!quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:29 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Whahaha awesome!maar natuurlijk ben je niet bang om met een jonger iemand te zoenen
![]()
Ik krijg spontaan de neiging om m'n tanden te poetsen hiervan!BRB
Tjah.. honden..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:32 schreef marbasnarf het volgende:
god... weer een avontuur beleefd...
die imbeciel hier van de hoek laat nooit zn hond uit, zet de voordeur open, gata tv kijken en zn hond loopt los in de wijk om zn ding te doen...
mijn honden (netjes aan de lijn) zagen die hond lopen, en t ging redelijk goed, maar toen die hond naar hun toekwam gerend.. grommend... hield ik mn honden ook niet meer... 1 plaat ijs hier op de parkeerplek... toen er een hoop herrie was van grommende blaffende honden en mijn "kappuh tis glad... niet trekken hoooooooow" kwam die man op zn gemak eens naar de deur gelopen...
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:32 schreef marbasnarf het volgende:
die imbeciel hier van de hoek laat nooit zn hond uit, zet de voordeur open, gata tv kijken en zn hond loopt los in de wijk om zn ding te doen...
mijn honden (netjes aan de lijn) zagen die hond lopen, en t ging redelijk goed, maar toen die hond naar hun toekwam gerend.. grommend... hield ik mn honden ook niet meer... 1 plaat ijs hier op de parkeerplek... toen er een hoop herrie was van grommende blaffende honden en mijn "kappuh tis glad... niet trekken hoooooooow" kwam die man op zn gemak eens naar de deur gelopen...
Ik slaap in de woonkamer op een 2 persoonsluchtbed, omdat de slaapkamer ijskoud isquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
Heeft iemand een warm bedje voor me?
ik slaap altijd op de bank... hekel aan alleen in bed slapen..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik slaap in de woonkamer op een 2 persoonsluchtbed, omdat de slaapkamer ijskoud is
ik had ze losgelatenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:32 schreef marbasnarf het volgende:
Heb je geen centrale verwarming?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik slaap in de woonkamer op een 2 persoonsluchtbed, omdat de slaapkamer ijskoud is
ja, dan vreten ze straks zijn hond op... en dna heb ik straks "valse" honden... leuke buurtroddel =pquote:
Ja maar op de bank is ook alleen toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik slaap altijd op de bank... hekel aan alleen in bed slapen..
Drommel of Royco, kom er maar in!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, dan vreten ze straks zijn hond op... en dna heb ik straks "valse" honden... leuke buurtroddel =p
ja, maar een bank is bedoelt om alleen op te slapen, 2 persoonsbed..is gewoon kaal en leeg en ongezellig...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar op de bank is ook alleen toch?
Ik kom eraan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet hetquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar een bank is bedoelt om alleen op te slapen, 2 persoonsbed..is gewoon kaal en leeg en ongezellig...
aaaaahw arme jongen..!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:36 schreef Watertornado het volgende:
Mwehhh alles draait ik ga maar eens mijn slaapmuts opzetten.
maar vanaf maart moet ik vanmezelf doordeweeks in bed slapen..quote:
En dan? Doe het standje even voorquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:37 schreef Drommeldaris het volgende:
http://tinychat.com/avnzmg
Kom eens hier, deze topics gaan me veel te snel. Tevens ben ik halfnaakt
heb trouwens echt al een jaar of 2,5 niet alleen in bed geslapen...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar vanaf maart moet ik vanmezelf doordeweeks in bed slapen..
Hoezo vanaf maart?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar vanaf maart moet ik vanmezelf doordeweeks in bed slapen..
Je weet al wel wat ik bedoelquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan? Doe het standje even voor
omdat feb nog te vroeg is... ben er echt niet aan toe.. en moet echt een beter stok hebben dan "van de zomer" anders ga ik t nooit doenquote:
jepquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Wtf, je slaapt alleen maar op een bank?
en welke helft is naakt..?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:48 schreef charmed_angel het volgende:
Drommel waarom zit je halfnaakt eigenlijk
Dat is privequote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:48 schreef charmed_angel het volgende:
Gezien hoe vaak hij er half naakt zit, is de vraag eerder waarom hij niet halfnaakt zit wanneer 'ie kleding aan heeft.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:48 schreef charmed_angel het volgende:
dan zit hij vast met zn tepels te spelen..quote:
Zijn derdequote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan zit hij vast met zn tepels te spelen..
we zitten ernaast.... fotos van ons aan weerszijde gezet terwijl je met je 3e tepel speelt..?quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
we zitten ernaast.... fotos van ons aan weerszijde gezet terwijl je met je 3e tepel speelt..?
klopt...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:56 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar ca al dat uitgaan en zo, dacht dat je een vriend had?
ja ca... je bent getrouwd, waarom maak jij nog plezier...?? =Pquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:56 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar ca al dat uitgaan en zo, dacht dat je een vriend had?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja ca... je bent getrouwd, waarom maak jij nog plezier...?? =P
kan je lachen, maar vind dat je eigenlijk eh... sokken moet gaan breien ofzo...quote:
Geen idee vindt je dat in een huwelijk nog losbandigheid hoort?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
klopt...
Ik mag toch wel uitgaan?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja ca... je bent getrouwd, waarom maak jij nog plezier...?? =P
stappen is toch niet per definitie losbandig...?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Geen idee vindt je dat in een huwelijk nog losbandigheid hoort?
ik ga 1 keer in de maand uitquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Geen idee vindt je dat in een huwelijk nog losbandigheid hoort?
die denkt dat ik tijdens het stappen, los ga op iedere man die ik tegen komquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
stappen is toch niet per definitie losbandig...?
wil je mijn sokkenbrei-buddy worden?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kan je lachen, maar vind dat je eigenlijk eh... sokken moet gaan breien ofzo...
mja... zegt misschien meer over het referentiekader van deze persoon...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die denkt dat ik tijdens het stappen, los ga op iedere man die ik tegen kom
truste!! ik ga ff tv zappen... morgen .. oeh crap.. straks.. werkenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:09 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga slapen.... morgen namelijk fit zijn voor een nachtje stappen
deze maand 3x omdat manlief in t buitenaldn zit... wel beetje opletten he =pquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:11 schreef geenvetzak het volgende:
juist, 1 keer in de maand uit heslaaplekker!
1 keer in de maand is voldoende heh om die misstap te makenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga 1 keer in de maand uit
Ok deze maand 3 keer omdat man in buitenland zit
Ik hou gewoon van feesten
Dat kan, maar daar ben je zelf bijquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:16 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
1 keer in de maand is voldoende heh om die misstap te maken
een misstap kan ze ook begaan in de sportschool, supermarkt, park...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:16 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
1 keer in de maand is voldoende heh om die misstap te maken
Ja sportschool!! Whoehoe, lekkere mannen daar hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
een misstap kan ze ook begaan in de sportschool, supermarkt, park...
ghehe, misschien ook maar niet meer heengaan dan... en beste kun je t park ook maar vermijden (lekkere joggers, spontane hondenbaasjes...) dus kyra moet vanaf nu in de keuken poepenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja sportschool!! Whoehoe, lekkere mannen daar hoor
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe, misschien ook maar niet meer heengaan dan... en beste kun je t park ook maar vermijden (lekkere joggers, spontane hondenbaasjes...) dus kyra moet vanaf nu in de keuken poepen
Weet niet hoor grinding is toch wel de grens opzoeken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet echt, ik ga uit om te drinken en te dansen. Om plezier te hebben met vriendinnenmoet kunnen
de grens... sorry maar denk dat als je je partner leuk genoeg vind dat stappen (of wat dan ook) niet eens in de buurt van een grens komt..?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:21 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Weet niet hoor grinding is toch wel de grens opzoeken.
maar stel nu dat die bezorger leuk is....quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:22 schreef charmed_angel het volgende:
En dan boodschappen bestellen via ah bezorgen.
En ik mag niet meer werken, want al die lekkere mannelijk collega's
Het kan overal gebeurenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:21 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Weet niet hoor grinding is toch wel de grens opzoeken.
Shitquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar stel nu dat die bezorger leuk is....
en je hem spontaan de kleren van t lijf rukt...
die kun je ook heel seksie uitdoen..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ShitDan zie ik maar 1 oplossing! Ik word moslima, burka aan enzo
Waarom zou je willen flirten?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken mijn grens, flirten mag, maar niet verder dan dat. Nou dan is het klaar toch?
Je maakt het me wel moeilijk hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die kun je ook heel seksie uitdoen..
Ja dat gebeurd van zelf, kan ik niks aan doen. Gebeurd ook erg vaak onbewust.... That's mequote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom zou je willen flirten?
Zelfs nuquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:26 schreef marbasnarf het volgende:
ik zie gewoon geen oplossing..verleiding ligt overal op de loer...
Dat zijn interessante vragen, ik blijf nog even wakkerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:28 schreef marbasnarf het volgende:
zeg eh.. digitalgirl... heb jij een relatie...?
en zo ja.. hoe kom je je week dan door..?
ervaring met vreemdgaan, vanwaar je angst?
Sorry, ik weet dat je vrijgezel bent maar ik heb niet zo op honden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:28 schreef marbasnarf het volgende:
zeg eh.. digitalgirl... heb jij een relatie...?
en zo ja.. hoe kom je je week dan door..?
ervaring met vreemdgaan, vanwaar je angst?
Dat vraagt ze nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Sorry, ik weet dat je vrijgezel bent maar ik heb niet zo op honden.
eh...?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Sorry, ik weet dat je vrijgezel bent maar ik heb niet zo op honden.
quote:
Dat heb ik gemerktquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:34 schreef marbasnarf het volgende:
ja, water koken, zoutwater erbij doen en dan laten afkoelen (anders vind je neus t niet fijn =p)
misschien moet je mn vragen nog eens lezen...?quote:
Ziet er wel apart uit. Ik ben erg benieuwd naar de smaak. Volgende week zaterdag even maken ookquote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:28 schreef Faxie het volgende:
Eerste poging![]()
Apart om te drinken..... die Baileys klontert een beetje en dat geeft een raar gevoel in de mond...
Hoewel sommige vrouwen daar vast wel gewend aan zullen zijn
[ afbeelding ]
Wel lekkerMaar de volgende keer ga ik het met mandarijnenlikeur proberen
Argh dat is irritant!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:32 schreef marbasnarf het volgende:
mijn neus... alsof ik aan een bokswedstrijd heb meegedaan en flink verloren...
maar helaas... heb alleen last van stress en daarom plotselinge bloedneuzen... klinkt veel mindr stoer
Barbra streisand - Marba snarfendquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:32 schreef marbasnarf het volgende:
mijn neus... alsof ik aan een bokswedstrijd heb meegedaan en flink verloren...
maar helaas... heb alleen last van stress en daarom plotselinge bloedneuzen... klinkt veel mindr stoer
ghehe die is wel vergezocht =pquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Barbra streisand - Marba snarfend
Oehoehoeeehh![]()
Of ben ik nu gek![]()
O, kut van je bloedneus.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Barbra streisand - Marba snarfend
Oehoehoeeehh![]()
Of ben ik nu gek![]()
O, kut van je bloedneus.
Dat is toch geen shot glaasje?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:28 schreef Faxie het volgende:
Eerste poging![]()
Apart om te drinken..... die Baileys klontert een beetje en dat geeft een raar gevoel in de mond...
[ afbeelding ]
haha dat dacht ik ook....! zoooo weinig!!quote:
Het moet toch weinig zijn?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
haha dat dacht ik ook....! zoooo weinig!!
http://www.liveleak.com/view?i=a36_1328039293quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:01 schreef marbasnarf het volgende:
dacht dat t op 1e foto in groot glas zat en dat je t gewoon als cocktail drinkt...?
Glaasjes?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=a36_1328039293
Het zijn echt shot glaasjes
ja dat zou suggeren, dat je in je eentje staat te shotten... =Pquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Shot glas is beetje tegenstrijdig he
Meer shot GLAZENquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Shot glas is beetje tegenstrijdig he
Dat wel, maar ik meer op het glas van fax.. die is wel erg grootquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ze lijken wel iets groter dan de normale shotglazen
Dat is volgens mij gewoon een groot wijnglasquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik meer op het glas van fax.. die is wel erg groot
Ja, dat is dus wat ik wilde zeggenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is volgens mij gewoon een groot wijnglas
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je wat ribben mist dan kan je .....
Laat ook maar
Hoe ernstig is datquote:Ik ben ontzettend onzeker over mijn uiterlijk. Ik hoor vaak van mijn vrienden dat ik lelijk ben en dat ik nooit een vriendin zal krijgen.
Volgens mij is hij dan vrij zeker over zijn uiterlijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:34 schreef kingtoppie het volgende:
Lol dit topic..
''onzeker over uiterlijk''
[..]
Hoe ernstig is dat
Lekkere vrienden wel ook.
Ik ga denk ik gezellig met de bus, kijken of het rijdt. Dan uiteraard naar de slijterij en misschien de bibliotheek checken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:43 schreef kingtoppie het volgende:
Hebben jullie nog iets op de planning voor vandaag?
Lekker dagje voor mezelf denk ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:43 schreef kingtoppie het volgende:
En toen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:45 schreef Crutch het volgende:
Ik keek even bij de nieuwe topics.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:45 schreef Crutch het volgende:
Ik keek even bij de nieuwe topics.
[ afbeelding ]
Films downkopen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:43 schreef kingtoppie het volgende:
Ben even de huiskamer aan het opruimen....quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:43 schreef kingtoppie het volgende:
Eten-gamen-eten-verjaardag-slapenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:43 schreef kingtoppie het volgende:
Paddy'squote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben even de huiskamer aan het opruimen....
Dan Kyra weer uitlaten, dan naar de winkels om neusspray te halen... en nog wat, maar dat ben ik weer vergetenDaarna nog 2 uurtjes schaatsen.
Om 17:00 kyra naar mijn ouders brengen, daarna badderen, bedenken wat ik aan doe vanavond. En dan de kou in... bus en metro richting Rotterdam. Eten bij de pizzeria, dan wat drinken in Paddy's en dan los in de Get Back
Cewl.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vanavond Big Band
Big Band Night With ...Sleazy Jets
daar ben ik nog nooit geweest. Maar wel veel over gehoordquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:57 schreef Crutch het volgende:
[..]
Cewl.![]()
Dizzy is ook wel leuk, kom je daar wel eens?
Is net als Paddy's doordeweek ook wel tof.
Dizzy is wel een grappig jazz cafe idd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:57 schreef Crutch het volgende:
Dizzy is ook wel leuk, kom je daar wel eens?
Is net als Paddy's doordeweek ook wel tof.
Behoorlijk Jazz ja, maar zo gezellig.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar ben ik nog nooit geweest. Maar wel veel over gehoord
Is toch Jazz enzo?
Rotown daar ben ik al zolang niet meer geweestquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
Behoorlijk Jazz ja, maar zo gezellig.![]()
Rotown is ook leuk.
Het zag er ook vrij ranzig uitquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:14 schreef Faxie het volgende:
Het was een cherryglas....shotglas leek me iets te weinig....
Nu was het 'iets' te veel
Het ziet er wel vies uit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:28 schreef Faxie het volgende:
Eerste poging![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:59 schreef Sinosappel het volgende:
Wtf is dat drankje? Is het een drankje? Ziet eruit als pudding.Behalve dan dat het beyonce is.. Met haar standaard beyonce bewegingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rest is leuk ja.Rustig aan.
Wat precies is daar niet perfect aan dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Behalve dan dat het beyonce is.. Met haar standaard beyonce bewegingen.
De rest is leuk ja.
Questie van smaak denkquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat precies is daar niet perfect aan dan?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Questie van smaak denk![]()
Doe mij maar een shakira.
En terecht.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:07 schreef Joysa het volgende:
Twi, ik zit in de auto.. Plage is op de radio en ik moet aan jou denken
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze zingt ook nog is mooier dan beyonce
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Stop gewoon, dit begint genant te worden
Leer Engels en Nederlands voordat je je slechte smaak hier komt etaleren.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
All the single ladysssss yeeeyeyeyee
![]()
Kwestie en ladies danquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Leer Engels en Nederlands voordat je je slechte smaak hier komt etaleren.
Het nadeel van puppies is dat ze honden worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:13 schreef Bartholomeus het volgende:
En ik zag iemand met een puppy labrador/boxer kruising, pikzwart
Dat vind ik geen nadeel hoor, later als ik groot ben wil ik ook een hondquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:14 schreef twi het volgende:
[..]
Het nadeel van puppies is dat ze honden worden.
Wat voor?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat vind ik geen nadeel hoor, later als ik groot ben wil ik ook een hond
Een labrador of een boxer, dus die kruising vond ik wel heel tofquote:
Picsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een labrador of een boxer, dus die kruising vond ik wel heel tof
een huski.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat vind ik geen nadeel hoor, later als ik groot ben wil ik ook een hond
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een labrador of een boxer, dus die kruising vond ik wel heel tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze man snapt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:17 schreef dawg het volgende:
[..]
een huski.
jammer dat die beesten het liefst een koud klimaat willen en ook nog eens uren per dag de poten moeten strekken.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:17 schreef twi het volgende:
[..]Nee dat is de Paashaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:
Heb ik niet. Maar men neme een zwarte labrador:quote:
Prachtige beesten inderdaad, maar wel érg bewegingsbehoevend. Nou moet je met elke hond wel flink de deur uit natuurlijk, maar je kunt het ook overdrijvenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:17 schreef dawg het volgende:
[..]
een huski.
jammer dat die beesten het liefst een koud klimaat willen en ook nog eens uren per dag de poten moeten strekken.
Niet zo aanstellen bewegen is gezondquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heb ik niet. Maar men neme een zwarte labrador:
[img]http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTLYDRVykWL5Pu1_8QvNqqY0hgETExsgUIVEJ_STfTmHwDAqK8Y[img]
En daar zet je dan een boxer kop op:
[imghttp://www.freewebs.com/rebledonna/boxer_cliff.jpg[img]
Et voilá
[..]
Prachtige beesten inderdaad, maar wel érg bewegingsbehoevend. Nou moet je met elke hond wel flink de deur uit natuurlijk, maar je kunt het ook overdrijven
Overbodige postquote:
quote:
lol hetero mannenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het gaat over dieren en knappe vrouwen? Ik kom goed binnen.
Shakira, omnomnom. De dingen die ik met haar zou doen...
Dát is jouw probleem, je valt op gaysquote:
Kleine diertjes zijn sowieso leukquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik hetero ben.
Het was dan ook een "kijk eens wat een leuk filmpje ik heb gevonden"-post.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Overbodige post
Dat is gewoon een algemeen bekend feit.
Dat is mijn probleem denk ik inderdaad.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dát is jouw probleem, je valt op gays
Wandelen? Koken?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het gaat over dieren en knappe vrouwen? Ik kom goed binnen.
Shakira, omnomnom. De dingen die ik met haar zou doen...
Moet ik wel even over nadenken hoorquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kleine diertjes zijn sowieso leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heaven is a place on earth with you
homoquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Moet ik wel even over nadenken hoor
Bekeer hem tot hetroquote:
quote:
Ja of Myrquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wine her, dine her, fuck her brains out.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komt omdat je teveel met je sexy lijf zonder shirt optreedt op tiny chat.
Mensen die Sinos niet zo hard zouden geven dat ze weer haar been breektquote:
Gewoon zo hard geven dat ze allebei der benen breekt man.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Mensen die Sinos niet zo hard zouden geven dat ze weer haar been breekt
Neen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof jij haar niet zou doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |