ja dat zou suggeren, dat je in je eentje staat te shotten... =Pquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Shot glas is beetje tegenstrijdig he
Meer shot GLAZENquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Shot glas is beetje tegenstrijdig he
Dat wel, maar ik meer op het glas van fax.. die is wel erg grootquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ze lijken wel iets groter dan de normale shotglazen
Dat is volgens mij gewoon een groot wijnglasquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik meer op het glas van fax.. die is wel erg groot
Ja, dat is dus wat ik wilde zeggenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is volgens mij gewoon een groot wijnglas
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je wat ribben mist dan kan je .....
Laat ook maar
Hoe ernstig is datquote:Ik ben ontzettend onzeker over mijn uiterlijk. Ik hoor vaak van mijn vrienden dat ik lelijk ben en dat ik nooit een vriendin zal krijgen.
Volgens mij is hij dan vrij zeker over zijn uiterlijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:34 schreef kingtoppie het volgende:
Lol dit topic..
''onzeker over uiterlijk''
[..]
Hoe ernstig is dat
Lekkere vrienden wel ook.
Ik ga denk ik gezellig met de bus, kijken of het rijdt. Dan uiteraard naar de slijterij en misschien de bibliotheek checken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:43 schreef kingtoppie het volgende:
Hebben jullie nog iets op de planning voor vandaag?
Lekker dagje voor mezelf denk ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:43 schreef kingtoppie het volgende:
En toen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:45 schreef Crutch het volgende:
Ik keek even bij de nieuwe topics.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:45 schreef Crutch het volgende:
Ik keek even bij de nieuwe topics.
[ afbeelding ]
Films downkopen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:43 schreef kingtoppie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |