Dat heb ik gemerktquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:34 schreef marbasnarf het volgende:
ja, water koken, zoutwater erbij doen en dan laten afkoelen (anders vind je neus t niet fijn =p)
misschien moet je mn vragen nog eens lezen...?quote:
Ziet er wel apart uit. Ik ben erg benieuwd naar de smaak. Volgende week zaterdag even maken ookquote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:28 schreef Faxie het volgende:
Eerste poging![]()
Apart om te drinken..... die Baileys klontert een beetje en dat geeft een raar gevoel in de mond...
Hoewel sommige vrouwen daar vast wel gewend aan zullen zijn
[ afbeelding ]
Wel lekkerMaar de volgende keer ga ik het met mandarijnenlikeur proberen
Argh dat is irritant!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:32 schreef marbasnarf het volgende:
mijn neus... alsof ik aan een bokswedstrijd heb meegedaan en flink verloren...
maar helaas... heb alleen last van stress en daarom plotselinge bloedneuzen... klinkt veel mindr stoer
Barbra streisand - Marba snarfendquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:32 schreef marbasnarf het volgende:
mijn neus... alsof ik aan een bokswedstrijd heb meegedaan en flink verloren...
maar helaas... heb alleen last van stress en daarom plotselinge bloedneuzen... klinkt veel mindr stoer
ghehe die is wel vergezocht =pquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Barbra streisand - Marba snarfend
Oehoehoeeehh![]()
Of ben ik nu gek![]()
O, kut van je bloedneus.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Barbra streisand - Marba snarfend
Oehoehoeeehh![]()
Of ben ik nu gek![]()
O, kut van je bloedneus.
Dat is toch geen shot glaasje?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:28 schreef Faxie het volgende:
Eerste poging![]()
Apart om te drinken..... die Baileys klontert een beetje en dat geeft een raar gevoel in de mond...
Hoewel sommige vrouwen daar vast wel gewend aan zullen zijn
[ afbeelding ]
Wel lekkerMaar de volgende keer ga ik het met mandarijnenlikeur proberen
haha dat dacht ik ook....! zoooo weinig!!quote:
Het moet toch weinig zijn?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
haha dat dacht ik ook....! zoooo weinig!!
http://www.liveleak.com/view?i=a36_1328039293quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:01 schreef marbasnarf het volgende:
dacht dat t op 1e foto in groot glas zat en dat je t gewoon als cocktail drinkt...?
Glaasjes?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=a36_1328039293
Het zijn echt shot glaasjes
ja dat zou suggeren, dat je in je eentje staat te shotten... =Pquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Shot glas is beetje tegenstrijdig he
Meer shot GLAZENquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Shot glas is beetje tegenstrijdig he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |