maar stel nu dat die bezorger leuk is....quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:22 schreef charmed_angel het volgende:
En dan boodschappen bestellen via ah bezorgen.
En ik mag niet meer werken, want al die lekkere mannelijk collega's
Het kan overal gebeurenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:21 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Weet niet hoor grinding is toch wel de grens opzoeken.
Shitquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar stel nu dat die bezorger leuk is....
en je hem spontaan de kleren van t lijf rukt...
die kun je ook heel seksie uitdoen..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ShitDan zie ik maar 1 oplossing! Ik word moslima, burka aan enzo
Waarom zou je willen flirten?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken mijn grens, flirten mag, maar niet verder dan dat. Nou dan is het klaar toch?
Je maakt het me wel moeilijk hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die kun je ook heel seksie uitdoen..
Ja dat gebeurd van zelf, kan ik niks aan doen. Gebeurd ook erg vaak onbewust.... That's mequote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom zou je willen flirten?
Zelfs nuquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:26 schreef marbasnarf het volgende:
ik zie gewoon geen oplossing..verleiding ligt overal op de loer...
Dat zijn interessante vragen, ik blijf nog even wakkerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:28 schreef marbasnarf het volgende:
zeg eh.. digitalgirl... heb jij een relatie...?
en zo ja.. hoe kom je je week dan door..?
ervaring met vreemdgaan, vanwaar je angst?
Sorry, ik weet dat je vrijgezel bent maar ik heb niet zo op honden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:28 schreef marbasnarf het volgende:
zeg eh.. digitalgirl... heb jij een relatie...?
en zo ja.. hoe kom je je week dan door..?
ervaring met vreemdgaan, vanwaar je angst?
Dat vraagt ze nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Sorry, ik weet dat je vrijgezel bent maar ik heb niet zo op honden.
eh...?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Sorry, ik weet dat je vrijgezel bent maar ik heb niet zo op honden.
quote:
Dat heb ik gemerktquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:34 schreef marbasnarf het volgende:
ja, water koken, zoutwater erbij doen en dan laten afkoelen (anders vind je neus t niet fijn =p)
misschien moet je mn vragen nog eens lezen...?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |