De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je droomt wel, je onthoudt 't alleen niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:13 schreef heloef het volgende:
Ik droom trouwen veul te weinig vind ik.
Piemels?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
We jagen de topics er wel weer doorheen vanavond. Dat krijg je met piemels.
Oh god je hebt haar getriggerd Kaneel.quote:
iTquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Clowns.![]()
Ik was als de dood voor clowns vroeger.
Ja, piemels. Vreemd dat de spelcheck het woord niet kent. Rood kringeltje.quote:
Ja, vanmiddag ook al.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh god je hebt haar getriggerd Kaneel.
Klopt. Bij nader inzien was die niet eng, maar ben jarenlang bang geweest.quote:
Dir refereert naar iets indirects, dich naar iets directs. Je gebruikt altijd dir in combinatie met woorden zoals mit, es ed. En dich als je bv. Hass dich ... exct.quote:
We hebben de slagroomtaartdiscussie al gehad hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:15 schreef heloef het volgende:
Vanaf nu gaat het over kutjes, weg met piemels.
Slagroomtaart?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:16 schreef twi het volgende:
[..]
We hebben de slagroomtaartdiscussie al gehad hoor.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:16 schreef kutkloon7 het volgende:
kennen jullie die ene clip met die pratende kutjes?
Oh, ik snap.quote:
Goed goed... heb je mijn droom gelezen?quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat zegt het over mij dat ik dacht dat daar stond: "Even kyra uitwonen:W'
Welterustenquote:
Nee.. Maar ik zoek hem gelijk op!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goed goed... heb je mijn droom gelezen?
Whehehe... ik weet niet meer in welk topic het wasquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:20 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Nee.. Maar ik zoek hem gelijk op!
Ik lig al in bedquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:20 schreef marbasnarf het volgende:
ga even mij joggingbroek aandoen.. !
dacht dat jullie dat vast wilden weten!
oh en de doggies laten plassen
Gelukkig maar, stel je voor dat mensen alleen maar zouden meelezen. Zou dat even nutteloos zijn.quote:
Veel plezier.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:20 schreef marbasnarf het volgende:
welterustenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel plezier.
Ik ga slapen, tot morgen scheetjes van me.
tot morgen diarreetjequote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel plezier.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:20 schreef marbasnarf het volgende:
slaapze!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel plezier.
mja... scheetje/poepie .. al die dingen, niet echt knuffelbaar maar wel maatschappelijk geaccepteerdquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... scheetje/poepie .. al die dingen, niet echt knuffelbaar maar wel maatschappelijk geaccepteerd
en dan zeg ik diarreetje en dan is t "bah" .. rare wereld
Anders PM je hem gewoon, ben wel erg benieuwd nuquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehe... ik weet niet meer in welk topic het was
valt best mee buitenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:24 schreef marbasnarf het volgende:
maar goed, ben ff de kou in en hijs ik me in mn bank-kleding en dan ben ik weer terug... niet huilen, komt allemaal goed!
Ik ga zoeken voor jequote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:24 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Anders PM je hem gewoon, ben wel erg benieuwd nu
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
We waren op een meet met nog veel andere fokkers.
Maar Drommel had zin in een spelletje
En opeens waren we allemaal 14-16 jaarEn waren we op een 1 of ander kamp.
We sliepen allemaal bij elkaar op luchtbedden die even hoog waren... (klein detail)
Toen gingen we doen, durf of de waarheid spelen![]()
Joysa koos durven: Of ze met Snarf durfde te zoenen... waarop ze ja antwoorde.
En toen giegelde Royco... dan weten we welke "doen" ze zo moet doen
Murdera koos waarheid: Is het waar dat hij eigenlijk een neger is?
Iedereen lachen maar er kwam geen antwoord
Ik koos doen: En toen moest ik met geenvetzak zoenen
Iedereen dacht dat ik dat niet zo durven omdat ik 16 was en hij 14
Snarf koos doen: en die moest met Royco en Drommel zoenen.....
Joysa was aan de beurt en die koos doen: en die moest met mij zoenen
Zoiets was het... weet niet meer of het in die volgorde was
Daarna gingen we slapen en Drommel lag bij mij op het luchtbed, en hij bewoog heel de tijdEn toen werd ik boos en ging ik met mijn kussen op zijn gezicht slaan..... toen werd ik wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn piemeltje zegt slaap lekker.quote:
Whahaha awesome!quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:29 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Whahaha awesome!maar natuurlijk ben je niet bang om met een jonger iemand te zoenen
![]()
Ik krijg spontaan de neiging om m'n tanden te poetsen hiervan!BRB
Tjah.. honden..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:32 schreef marbasnarf het volgende:
god... weer een avontuur beleefd...
die imbeciel hier van de hoek laat nooit zn hond uit, zet de voordeur open, gata tv kijken en zn hond loopt los in de wijk om zn ding te doen...
mijn honden (netjes aan de lijn) zagen die hond lopen, en t ging redelijk goed, maar toen die hond naar hun toekwam gerend.. grommend... hield ik mn honden ook niet meer... 1 plaat ijs hier op de parkeerplek... toen er een hoop herrie was van grommende blaffende honden en mijn "kappuh tis glad... niet trekken hoooooooow" kwam die man op zn gemak eens naar de deur gelopen...
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:32 schreef marbasnarf het volgende:
die imbeciel hier van de hoek laat nooit zn hond uit, zet de voordeur open, gata tv kijken en zn hond loopt los in de wijk om zn ding te doen...
mijn honden (netjes aan de lijn) zagen die hond lopen, en t ging redelijk goed, maar toen die hond naar hun toekwam gerend.. grommend... hield ik mn honden ook niet meer... 1 plaat ijs hier op de parkeerplek... toen er een hoop herrie was van grommende blaffende honden en mijn "kappuh tis glad... niet trekken hoooooooow" kwam die man op zn gemak eens naar de deur gelopen...
Ik slaap in de woonkamer op een 2 persoonsluchtbed, omdat de slaapkamer ijskoud isquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
Heeft iemand een warm bedje voor me?
ik slaap altijd op de bank... hekel aan alleen in bed slapen..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik slaap in de woonkamer op een 2 persoonsluchtbed, omdat de slaapkamer ijskoud is
ik had ze losgelatenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:32 schreef marbasnarf het volgende:
Heb je geen centrale verwarming?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik slaap in de woonkamer op een 2 persoonsluchtbed, omdat de slaapkamer ijskoud is
ja, dan vreten ze straks zijn hond op... en dna heb ik straks "valse" honden... leuke buurtroddel =pquote:
Ja maar op de bank is ook alleen toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik slaap altijd op de bank... hekel aan alleen in bed slapen..
Drommel of Royco, kom er maar in!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, dan vreten ze straks zijn hond op... en dna heb ik straks "valse" honden... leuke buurtroddel =p
ja, maar een bank is bedoelt om alleen op te slapen, 2 persoonsbed..is gewoon kaal en leeg en ongezellig...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar op de bank is ook alleen toch?
Ik kom eraan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet hetquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar een bank is bedoelt om alleen op te slapen, 2 persoonsbed..is gewoon kaal en leeg en ongezellig...
aaaaahw arme jongen..!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:36 schreef Watertornado het volgende:
Mwehhh alles draait ik ga maar eens mijn slaapmuts opzetten.
maar vanaf maart moet ik vanmezelf doordeweeks in bed slapen..quote:
En dan? Doe het standje even voorquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:37 schreef Drommeldaris het volgende:
http://tinychat.com/avnzmg
Kom eens hier, deze topics gaan me veel te snel. Tevens ben ik halfnaakt
heb trouwens echt al een jaar of 2,5 niet alleen in bed geslapen...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar vanaf maart moet ik vanmezelf doordeweeks in bed slapen..
Hoezo vanaf maart?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar vanaf maart moet ik vanmezelf doordeweeks in bed slapen..
Je weet al wel wat ik bedoelquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan? Doe het standje even voor
omdat feb nog te vroeg is... ben er echt niet aan toe.. en moet echt een beter stok hebben dan "van de zomer" anders ga ik t nooit doenquote:
jepquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Wtf, je slaapt alleen maar op een bank?
en welke helft is naakt..?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:48 schreef charmed_angel het volgende:
Drommel waarom zit je halfnaakt eigenlijk
Dat is privequote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:48 schreef charmed_angel het volgende:
Gezien hoe vaak hij er half naakt zit, is de vraag eerder waarom hij niet halfnaakt zit wanneer 'ie kleding aan heeft.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:48 schreef charmed_angel het volgende:
dan zit hij vast met zn tepels te spelen..quote:
Zijn derdequote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan zit hij vast met zn tepels te spelen..
we zitten ernaast.... fotos van ons aan weerszijde gezet terwijl je met je 3e tepel speelt..?quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
we zitten ernaast.... fotos van ons aan weerszijde gezet terwijl je met je 3e tepel speelt..?
klopt...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:56 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar ca al dat uitgaan en zo, dacht dat je een vriend had?
ja ca... je bent getrouwd, waarom maak jij nog plezier...?? =Pquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:56 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar ca al dat uitgaan en zo, dacht dat je een vriend had?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja ca... je bent getrouwd, waarom maak jij nog plezier...?? =P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |