quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een labrador of een boxer, dus die kruising vond ik wel heel tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze man snapt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:17 schreef dawg het volgende:
[..]
een huski.
jammer dat die beesten het liefst een koud klimaat willen en ook nog eens uren per dag de poten moeten strekken.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:17 schreef twi het volgende:
[..]Nee dat is de Paashaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:
Heb ik niet. Maar men neme een zwarte labrador:quote:
Prachtige beesten inderdaad, maar wel érg bewegingsbehoevend. Nou moet je met elke hond wel flink de deur uit natuurlijk, maar je kunt het ook overdrijvenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:17 schreef dawg het volgende:
[..]
een huski.
jammer dat die beesten het liefst een koud klimaat willen en ook nog eens uren per dag de poten moeten strekken.
Niet zo aanstellen bewegen is gezondquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heb ik niet. Maar men neme een zwarte labrador:
[img]http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTLYDRVykWL5Pu1_8QvNqqY0hgETExsgUIVEJ_STfTmHwDAqK8Y[img]
En daar zet je dan een boxer kop op:
[imghttp://www.freewebs.com/rebledonna/boxer_cliff.jpg[img]
Et voilá
[..]
Prachtige beesten inderdaad, maar wel érg bewegingsbehoevend. Nou moet je met elke hond wel flink de deur uit natuurlijk, maar je kunt het ook overdrijven
Overbodige postquote:
quote:
lol hetero mannenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het gaat over dieren en knappe vrouwen? Ik kom goed binnen.
Shakira, omnomnom. De dingen die ik met haar zou doen...
Dát is jouw probleem, je valt op gaysquote:
Kleine diertjes zijn sowieso leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik hetero ben.
Het was dan ook een "kijk eens wat een leuk filmpje ik heb gevonden"-post.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Overbodige post
Dat is gewoon een algemeen bekend feit.
Dat is mijn probleem denk ik inderdaad.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dát is jouw probleem, je valt op gays
Wandelen? Koken?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het gaat over dieren en knappe vrouwen? Ik kom goed binnen.
Shakira, omnomnom. De dingen die ik met haar zou doen...
Moet ik wel even over nadenken hoorquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kleine diertjes zijn sowieso leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heaven is a place on earth with you
homoquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Moet ik wel even over nadenken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |