SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:59 schreef Sinosappel het volgende:
Wtf is dat drankje? Is het een drankje? Ziet eruit als pudding.Behalve dan dat het beyonce is.. Met haar standaard beyonce bewegingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rest is leuk ja.Rustig aan.
Wat precies is daar niet perfect aan dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Behalve dan dat het beyonce is.. Met haar standaard beyonce bewegingen.
De rest is leuk ja.
Questie van smaak denkquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat precies is daar niet perfect aan dan?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Questie van smaak denk![]()
Doe mij maar een shakira.
En terecht.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:07 schreef Joysa het volgende:
Twi, ik zit in de auto.. Plage is op de radio en ik moet aan jou denken
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze zingt ook nog is mooier dan beyonce
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Stop gewoon, dit begint genant te worden
Leer Engels en Nederlands voordat je je slechte smaak hier komt etaleren.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
All the single ladysssss yeeeyeyeyee
![]()
Kwestie en ladies danquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Leer Engels en Nederlands voordat je je slechte smaak hier komt etaleren.
Het nadeel van puppies is dat ze honden worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:13 schreef Bartholomeus het volgende:
En ik zag iemand met een puppy labrador/boxer kruising, pikzwart
Dat vind ik geen nadeel hoor, later als ik groot ben wil ik ook een hondquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:14 schreef twi het volgende:
[..]
Het nadeel van puppies is dat ze honden worden.
Wat voor?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat vind ik geen nadeel hoor, later als ik groot ben wil ik ook een hond
Een labrador of een boxer, dus die kruising vond ik wel heel tofquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |