Ben even de huiskamer aan het opruimen....quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:43 schreef kingtoppie het volgende:
Hebben jullie nog iets op de planning voor vandaag?
Eten-gamen-eten-verjaardag-slapenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:43 schreef kingtoppie het volgende:
Hebben jullie nog iets op de planning voor vandaag?
Paddy'squote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben even de huiskamer aan het opruimen....
Dan Kyra weer uitlaten, dan naar de winkels om neusspray te halen... en nog wat, maar dat ben ik weer vergetenDaarna nog 2 uurtjes schaatsen.
Om 17:00 kyra naar mijn ouders brengen, daarna badderen, bedenken wat ik aan doe vanavond. En dan de kou in... bus en metro richting Rotterdam. Eten bij de pizzeria, dan wat drinken in Paddy's en dan los in de Get Back
Cewl.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vanavond Big Band
Big Band Night With ...Sleazy Jets
daar ben ik nog nooit geweest. Maar wel veel over gehoordquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:57 schreef Crutch het volgende:
[..]
Cewl.![]()
Dizzy is ook wel leuk, kom je daar wel eens?
Is net als Paddy's doordeweek ook wel tof.
Dizzy is wel een grappig jazz cafe idd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:57 schreef Crutch het volgende:
Dizzy is ook wel leuk, kom je daar wel eens?
Is net als Paddy's doordeweek ook wel tof.
Behoorlijk Jazz ja, maar zo gezellig.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar ben ik nog nooit geweest. Maar wel veel over gehoord
Is toch Jazz enzo?
Rotown daar ben ik al zolang niet meer geweestquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
Behoorlijk Jazz ja, maar zo gezellig.![]()
Rotown is ook leuk.
Het zag er ook vrij ranzig uitquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:14 schreef Faxie het volgende:
Het was een cherryglas....shotglas leek me iets te weinig....
Nu was het 'iets' te veel
Het ziet er wel vies uit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:28 schreef Faxie het volgende:
Eerste poging![]()
Apart om te drinken..... die Baileys klontert een beetje en dat geeft een raar gevoel in de mond...
Hoewel sommige vrouwen daar vast wel gewend aan zullen zijn
[ afbeelding ]
Wel lekkerMaar de volgende keer ga ik het met mandarijnenlikeur proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:59 schreef Sinosappel het volgende:
Wtf is dat drankje? Is het een drankje? Ziet eruit als pudding.Behalve dan dat het beyonce is.. Met haar standaard beyonce bewegingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rest is leuk ja.Rustig aan.
Wat precies is daar niet perfect aan dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Behalve dan dat het beyonce is.. Met haar standaard beyonce bewegingen.
De rest is leuk ja.
Questie van smaak denkquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat precies is daar niet perfect aan dan?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Questie van smaak denk![]()
Doe mij maar een shakira.
En terecht.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:07 schreef Joysa het volgende:
Twi, ik zit in de auto.. Plage is op de radio en ik moet aan jou denken
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze zingt ook nog is mooier dan beyonce
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Stop gewoon, dit begint genant te worden
Leer Engels en Nederlands voordat je je slechte smaak hier komt etaleren.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
All the single ladysssss yeeeyeyeyee
![]()
Kwestie en ladies danquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Leer Engels en Nederlands voordat je je slechte smaak hier komt etaleren.
Het nadeel van puppies is dat ze honden worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:13 schreef Bartholomeus het volgende:
En ik zag iemand met een puppy labrador/boxer kruising, pikzwart
Dat vind ik geen nadeel hoor, later als ik groot ben wil ik ook een hondquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:14 schreef twi het volgende:
[..]
Het nadeel van puppies is dat ze honden worden.
Wat voor?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat vind ik geen nadeel hoor, later als ik groot ben wil ik ook een hond
Een labrador of een boxer, dus die kruising vond ik wel heel tofquote:
Picsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een labrador of een boxer, dus die kruising vond ik wel heel tof
een huski.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat vind ik geen nadeel hoor, later als ik groot ben wil ik ook een hond
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een labrador of een boxer, dus die kruising vond ik wel heel tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze man snapt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:17 schreef dawg het volgende:
[..]
een huski.
jammer dat die beesten het liefst een koud klimaat willen en ook nog eens uren per dag de poten moeten strekken.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:17 schreef twi het volgende:
[..]Nee dat is de Paashaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:
Heb ik niet. Maar men neme een zwarte labrador:quote:
Prachtige beesten inderdaad, maar wel érg bewegingsbehoevend. Nou moet je met elke hond wel flink de deur uit natuurlijk, maar je kunt het ook overdrijvenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:17 schreef dawg het volgende:
[..]
een huski.
jammer dat die beesten het liefst een koud klimaat willen en ook nog eens uren per dag de poten moeten strekken.
Niet zo aanstellen bewegen is gezondquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heb ik niet. Maar men neme een zwarte labrador:
[img]http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTLYDRVykWL5Pu1_8QvNqqY0hgETExsgUIVEJ_STfTmHwDAqK8Y[img]
En daar zet je dan een boxer kop op:
[imghttp://www.freewebs.com/rebledonna/boxer_cliff.jpg[img]
Et voilá
[..]
Prachtige beesten inderdaad, maar wel érg bewegingsbehoevend. Nou moet je met elke hond wel flink de deur uit natuurlijk, maar je kunt het ook overdrijven
Overbodige postquote:
quote:
lol hetero mannenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het gaat over dieren en knappe vrouwen? Ik kom goed binnen.
Shakira, omnomnom. De dingen die ik met haar zou doen...
Dát is jouw probleem, je valt op gaysquote:
Kleine diertjes zijn sowieso leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik hetero ben.
Het was dan ook een "kijk eens wat een leuk filmpje ik heb gevonden"-post.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Overbodige post
Dat is gewoon een algemeen bekend feit.
Dat is mijn probleem denk ik inderdaad.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dát is jouw probleem, je valt op gays
Wandelen? Koken?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het gaat over dieren en knappe vrouwen? Ik kom goed binnen.
Shakira, omnomnom. De dingen die ik met haar zou doen...
Moet ik wel even over nadenken hoorquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kleine diertjes zijn sowieso leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heaven is a place on earth with you
homoquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Moet ik wel even over nadenken hoor
Bekeer hem tot hetroquote:
quote:
Ja of Myrquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wine her, dine her, fuck her brains out.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komt omdat je teveel met je sexy lijf zonder shirt optreedt op tiny chat.
Mensen die Sinos niet zo hard zouden geven dat ze weer haar been breektquote:
Gewoon zo hard geven dat ze allebei der benen breekt man.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Mensen die Sinos niet zo hard zouden geven dat ze weer haar been breekt
Neen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof jij haar niet zou doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |