quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zong in de Kamer van Koophandel?
Zodra de eerste goede kandidaat komtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:05 schreef iBenny het volgende:
En vergeet niet te adopteren
The Voice Kids Adoptiespel
22:30quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Tot hoe laat duurt het?
Ik ben een beetje bang dat ik het niet vol ga houden
Dat dit kan bij jouquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Van het zesde zintuig krijg ik spontaan jeuk aan datzelfde zintuig. Wat een klote programma is dat zeg.
ik kan niet kiezen, er zijn zo veel leuke meisjesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:05 schreef iBenny het volgende:
En vergeet niet te adopteren
The Voice Kids Adoptiespel
welk programmaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:07 schreef iBenny het volgende:
Dat programma van Nick & Simon morgen lijkt me wel tof
Ik heb het wel weer gezien, half uurtje vind ik lang genoegquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Tot hoe laat duurt het?
Ik ben een beetje bang dat ik het niet vol ga houden
Oh nee, bah, ik vind IHVH ook al zo erg, dit is net zoiets.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:07 schreef iBenny het volgende:
Viel wel mee eigenlijkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee, bah, ik vind IHVH ook al zo erg, dit is net zoiets.
Da's donderdag weerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
half 11, neh, ik ga er geen 2 uur voor zitten, doe mij dan maar een uurtje The Winner Is
Wat ik van het voorstukje zag, vond ik het er wel op lijken. Liedjes en een soort kwisje. Maar ik houd sowieso niet van dat soort programma's, dat "gezellige".quote:
Jammer dat dit beter scoort, er is geen zak aan... Op 6 heb je diversiteit, alleen al qua nummersquote:
Dat laatste is zeker waar, ik hoorde meer "originele" nummers dan bij VOH, bij VOH hoor je echt altijd hetzelfde.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat dit beter scoort, er is geen zak aan... Op 6 heb je diversiteit, alleen al qua nummers
Mij ook!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:07 schreef iBenny het volgende:
Ik vind dit ook minder, maar dat komt ook door het VOH-gehaltequote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat dit beter scoort, er is geen zak aan... Op 6 heb je diversiteit, alleen al qua nummers
Elke keer Adele/Anouk/Alicia Keys en Duffe Duffyquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker waar, ik hoorde meer "originele" nummers dan bij VOH, bij VOH hoor je echt altijd hetzelfde.
owwwwwww dat kan ik niet zienquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Morgen op Nederland 1... Nick tegen Simon
Ik wacht op het 'totale pakketje'quote:
Welke afkortingen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
NIET ZOVEEL AFKORTINGEN GEBRUIKEN DAT SNAP IK NIET, VERDOMME!
Das martijn krabbe, gekkerd!quote:
En Danquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:12 schreef Karina het volgende:
De diversiteit is ook de reden dat ik HgT zo leuk vind. Daar zie je echt van alles wat.
dat is hip tegenwoordig geloof ikquote:
Vooral Dan jaquote:
HGT, VOH, Winner? Wat is dezen?quote:
Holland Got Talent, Voice of Holland, The Winner isquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
HGT, VOH, Winner? Wat is dezen?
die gozer boftquote:
Talentenjachtenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
HGT, VOH, Winner? Wat is dezen?
Da's boffenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:15 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
die gozer bofttwee mooie zussen en zelf is hij zo lelijk als een aap
Wel stukken beter dan ditquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
Nou ja hij is pas 13, dan kun je ook geen vlekkeloos Engels verwachten.
Toen ik 13 was sprak ik negen talen vloeiend.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
Nou ja hij is pas 13, dan kun je ook geen vlekkeloos Engels verwachten.
zelfs kinderen moeten niks van hem hebbenquote:
De Engelse Dora spreekt af en toe Spaans.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:20 schreef iBenny het volgende:
Gewoon een paar afleveringen van Dora kijken, dan moet het wel goedkomen met zijn Engels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |