Flauw glimlachje kreeg ik er wel uit.quote:
De PVV doet niet anders..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:47 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik hoorde alleen Wilders Wilders Wilders net. Pechtold moet zich niet bezig houden met Wilders maar met de standpunten waar zijn partij voor staat.
Kijken met je ogen dicht?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:52 schreef GGMM het volgende:
Oh,hij viel helemaal niet bijna in slaap, zo kijkt hij blijkbaar gewoon.
Ik zag ze nu pasquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die staan daar al een tijdje hoor
Hoofdstad van de wereld, jwzquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
Alles is in Amsterdam bedacht. Ja hoor, het zal ook eens niet.
Ik zie weinig 40tigers die er zo uitzien.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:02 schreef Karina het volgende:
Met die student die 28 is maar eruit ziet alsof hij al 40 is
Ik ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:03 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk teveel tv, al deze fragmenten heb ik al in de desbetreffende programma's gezien
Hij durft wel.quote:
Hij was nu niet in beeld, er zit er eentje in dat studentenhuis, die lijkt net 40.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:03 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik zie weinig 40tigers die er zo uitzien.
Ooooowwwquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij was nu niet in beeld, er zit er eentje in dat studentenhuis, die lijkt net 40.
Die bolle met blond haar?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij was nu niet in beeld, er zit er eentje in dat studentenhuis, die lijkt net 40.
Die ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die bolle met blond haar?
Die lijkt idd eind 30...
Heb je ons nodig om je te vertellen wat grappig is?quote:
Volgens mij zelfs een bijna datequote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die heeeel lang geleden een date had?
Ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:05 schreef hexje het volgende:
[..]
Heb je ons nodig om je te vertellen wat grappig is?
quote:
Ja dat riep ik de eerste keer ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:08 schreef YazooW het volgende:
Is die gast van de Jeugd, kan je toch wel horen?
Ik vind de muziek er ook wel iets op lijken inderdaad.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:08 schreef YazooW het volgende:
Ja was het eerste wat ik dacht.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:08 schreef YazooW het volgende:
iddquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:08 schreef YazooW het volgende:
Zo dan.quote:
Is er dit jaar wel iets goeds geweest dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:08 schreef Saekerhett het volgende:
Echt, wat verschrikkelijk, waarom laat DWDD dit toe? Stel mongolen
Net als is en eensquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:09 schreef borisz het volgende:
Mensen die 'de' gebruiken waar 'het' moet
Al die 'hippe muziekbandjes' zijn megatroep.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is er dit jaar wel iets goeds geweest dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt mensen van niet Nederlandse afkomst eraan herkennen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:09 schreef borisz het volgende:
Mensen die 'de' gebruiken waar 'het' moet
Mannen dragen geen blouse, mannen dragen een overhemd.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
Hij heeft wel altijd een mooie blouse aan
Ik heb het best warm (met mijn 2 fleece dekens om)quote:
Dit noem ik een blousequote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:11 schreef kilozout het volgende:
[..]
Mannen dragen geen blouse, mannen dragen een overhemd.
Bloemetjesoverhemdenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
Hij heeft wel altijd een mooie blouse aan
jammer genoeg blijft het daar niet alleen bij...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:10 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Je kunt mensen van niet Nederlandse afkomst eraan herkennen.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:08 schreef Cee het volgende:
Dus dit is gewoon JVT met extreme burka's?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:08 schreef YazooW het volgende:
Quote van de weekquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:11 schreef kilozout het volgende:
[..]
Idd. Pepijn is veel groterquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:09 schreef Gramulanion het volgende:
Denken dat dat Pepijn Lanen was.!
Met mooie kleuren. Nieuw?quote:
dan gaan mensen nog denken dat je een allochtoon bentquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:12 schreef Tegan het volgende:
Ik zou ook niet herkenbaar willen zijn met dit nummer.
quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:09 schreef Gramulanion het volgende:
Denken dat dat Pepijn Lanen was.!
Nee, overleden.quote:
Past beter bij een vrouw met pittig kort kapsel.quote:
Mannen dragen een shirt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:11 schreef kilozout het volgende:
[..]
Groot gedeelte van de Roemenen zijn ook alcoholist, die hebben niet eens door dat alles wat uit Volendam gewoon pure kanker is.quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:14 schreef YazooW het volgende:
[..]
Overhemd, shirt is een t-shirt met lange mouwen.
In dit geval is daar niet heel veel voor nodig.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:17 schreef DrDentz het volgende:
Tong80 moet daar eens gaan staan. Zijn topics zijn altijd grappiger.
Claudia zou nu soppen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:18 schreef Mani89 het volgende:
Wedden dat Matthijs wel heeeeelemaal in een deuk licht?
Je zou er bijna verschillig van worden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:19 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het leuk, ik krijg er een gezellig saamhorig gevoel bij!
Ik hoop op een LuckyTV hierover maandag.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:19 schreef Karina het volgende:
Het publiek lacht nu omdat ze het sneu vinden voor hem.
SCHANDALIG!!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:21 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Nee, die kwam er niet helemaal uit nee.
Maar jij begon.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:23 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
@ Cynix ®
Poep in je schoen
True.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:24 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind DWDD echt heel duidelijk steeds slechter worden. Deels de onderwerpen, deels hoe ze behandeld worden, en voor een heel groot deel Matthijs met zijn gedrag. Echt, hij wordt steeds erger en drukker en vervelender. Misschien moet Benno Mentveld het maar permanent over gaan nemen.
Eens.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:24 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind DWDD echt heel duidelijk steeds slechter worden. Deels de onderwerpen, deels hoe ze behandeld worden, en voor een heel groot deel Matthijs met zijn gedrag. Echt, hij wordt steeds erger en drukker en vervelender. Misschien moet Benno Mentveld het maar permanent over gaan nemen.
Ja idd, echt ook precies diezelfde manier van zingen. En zelfs de beats lijken op die van Bas.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:08 schreef YazooW het volgende:
Zijn manier van 'interviewen' en een gesprek voeren met iemand. Ik kan niet goed onder woorden brengen wat er erg aan is, maar hij wil zo graag het gesprek een bepaalde richting opsturen. Hij zet iemand zo erg op een voetstuk, maar soms ook juist weer niet. Zijn maniertjes. Zijn drukke gepraat. Bah. Hij zou veel en veel neutraler moeten zijn, dit is vaak gewoon niet om aan te zien.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eens.
Matthijs is blasé geworden. En ongeduldig.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja idd, echt ook precies diezelfde manier van zingen. En zelfs de beats lijken op die van Bas.
Jiskefet was goed, maar dit is wel wat ouwe meuk en vaak al 2 of 3 keer uitgezonden. Gek genoeg verveelt een serie als Fawlty Towers me nooit, maar ken ik Jiskefet nu wel een beetje. Toch minder tijdloos dan K&B?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:31 schreef Adelante het volgende:
vanavond hans teeuwen als sinterklaas in jiskefet
SBS6 of RTL7?quote:
Zo mooi dat Jiskefet herhaald wordt op vrijdagavond.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:31 schreef Adelante het volgende:
vanavond hans teeuwen als sinterklaas in jiskefet
Pechtold heeft goede ideeen, maar is veels te soft/aardig.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:01 schreef GGMM het volgende:
Pechtold is wel een enorm trieste weg in geslagen eigenlijk.
Nope, dat zijn echt Haagse idioten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sowieso Vieze Fur. Pepijn doet de kraaien al toch.
Een studio 100 acteur ? het is igg wel in de stijl van de jeugd kunnen gewoon kopieën zijn natuurlijk .quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:33 schreef Tegan het volgende:
Waarom is het dan alleen een hit in Belgie? Ik denk dat er iig wel een Belg in zit.
The voice of europe komt uit Belgiëquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:33 schreef Tegan het volgende:
Waarom is het dan alleen een hit in Belgie? Ik denk dat er iig wel een Belg in zit.
Veel te klein. er zijn geen bekende rapperts uit Vlaanderen, In Wallonië wel maar dat zou je gelijk horen.quote:
Ah ok. Hij heeft wel precies dat 'zeurderige' (maar wel leuke) toontje in z'n manier van zingen.quote:
Tom Barman? Wist niet wie het was, maar zie dat ie van Deus is (wat ik dan nog wel kan).quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Denk dat het in ieder geval Belgen zijn, of 1 er van zeker, want daar is het begonnen en is ook in een zaal de clip opgenomen. Ze doen het zo omdat ze normaal heel andere muziek maken en er anders een verkeerde associatie is. Ze komen uit de hoek van Rock en Jazz. Dus DJVT lijkt me verder uitgesloten. Denk inderdaad dat Tom Barman niet zo'n vreemde gok is.
't Hof van Commercequote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Veel te klein. er zijn geen bekende rapperts uit Vlaanderen, In Wallonië wel maar dat zou je gelijk horen.
Top, dankjewelquote:Op maandag 6 februari 2012 12:40 schreef Ritmo het volgende:
Die van afgelopen vrijdag. Is vanaf nu elke vrijdag geloof ik.
Ik dacht even dat ik een oude gastenlijst zag. Ik zie DWDD er voor aan om ze elke dag uit te nodigenquote:Op maandag 6 februari 2012 12:09 schreef Ritmo het volgende:
Nee he. Alweer die brabbelende boertjes vanavond met hun gezeur over hun elfstedentochtje die heeeel misschien mogelijk over 2 weken wellicht zal plaats vinden.
Bij voorkeur met een introfilmpje dat iedere dag weer 10 seconden langer wordt.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik een oude gastenlijst zag. Ik zie DWDD er voor aan om ze elke dag uit te nodigen
Ja, hier precies hetzelfdequote:Op maandag 6 februari 2012 13:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik een oude gastenlijst zag.
Toch niet weer hèquote:Op maandag 6 februari 2012 16:46 schreef Pitom het volgende:
Elfstedentocht![]()
Gaat weer een bijzonder saaie uitzending worden vanavond.
Dat dus. Als het morgen zou beginnen dan mogen ze het erover hebben.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Toch niet weer hèWat valt er over te zeggen.
In dit programma wel maar het 18.00 journaal er mee openen en er 8 minuten aan besteden slaat nergens op. Er zijn vandaag 1500 mensen hun baan wijt geraakt bij NedCar.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Vorige week sloeg de drukte om de Elfstedentocht idd nergens op. Nu de rayonhoofden, voor het eerst in 15 jaar, bij elkaar zijn gekomen, is een blokje van 9 minuten zeker op zijn plaats.
Dat vond ik ook.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
In dit programma wel maar het 18.00 journaal er mee openen en er 8 minuten aan besteden slaat nergens op. Er zijn vandaag 1500 mensen hun baan wijt geraakt bij NedCar.
SCHANDE!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |