Claudia zou nu soppen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:18 schreef Mani89 het volgende:
Wedden dat Matthijs wel heeeeelemaal in een deuk licht?
Je zou er bijna verschillig van worden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:19 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het leuk, ik krijg er een gezellig saamhorig gevoel bij!
Ik hoop op een LuckyTV hierover maandag.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:19 schreef Karina het volgende:
Het publiek lacht nu omdat ze het sneu vinden voor hem.
SCHANDALIG!!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:21 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Nee, die kwam er niet helemaal uit nee.
Maar jij begon.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:23 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
@ Cynix ®
Poep in je schoen
True.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:24 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind DWDD echt heel duidelijk steeds slechter worden. Deels de onderwerpen, deels hoe ze behandeld worden, en voor een heel groot deel Matthijs met zijn gedrag. Echt, hij wordt steeds erger en drukker en vervelender. Misschien moet Benno Mentveld het maar permanent over gaan nemen.
Eens.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:24 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind DWDD echt heel duidelijk steeds slechter worden. Deels de onderwerpen, deels hoe ze behandeld worden, en voor een heel groot deel Matthijs met zijn gedrag. Echt, hij wordt steeds erger en drukker en vervelender. Misschien moet Benno Mentveld het maar permanent over gaan nemen.
Ja idd, echt ook precies diezelfde manier van zingen. En zelfs de beats lijken op die van Bas.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:08 schreef YazooW het volgende:
Is die gast van de Jeugd, kan je toch wel horen?
Zijn manier van 'interviewen' en een gesprek voeren met iemand. Ik kan niet goed onder woorden brengen wat er erg aan is, maar hij wil zo graag het gesprek een bepaalde richting opsturen. Hij zet iemand zo erg op een voetstuk, maar soms ook juist weer niet. Zijn maniertjes. Zijn drukke gepraat. Bah. Hij zou veel en veel neutraler moeten zijn, dit is vaak gewoon niet om aan te zien.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eens.
Matthijs is blasé geworden. En ongeduldig.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja idd, echt ook precies diezelfde manier van zingen. En zelfs de beats lijken op die van Bas.
Jiskefet was goed, maar dit is wel wat ouwe meuk en vaak al 2 of 3 keer uitgezonden. Gek genoeg verveelt een serie als Fawlty Towers me nooit, maar ken ik Jiskefet nu wel een beetje. Toch minder tijdloos dan K&B?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:31 schreef Adelante het volgende:
vanavond hans teeuwen als sinterklaas in jiskefet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |