Net als is en eensquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:09 schreef borisz het volgende:
Mensen die 'de' gebruiken waar 'het' moet
Al die 'hippe muziekbandjes' zijn megatroep.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is er dit jaar wel iets goeds geweest dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt mensen van niet Nederlandse afkomst eraan herkennen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:09 schreef borisz het volgende:
Mensen die 'de' gebruiken waar 'het' moet
Mannen dragen geen blouse, mannen dragen een overhemd.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
Hij heeft wel altijd een mooie blouse aan
Ik heb het best warm (met mijn 2 fleece dekens om)quote:
Dit noem ik een blousequote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:11 schreef kilozout het volgende:
[..]
Mannen dragen geen blouse, mannen dragen een overhemd.
Bloemetjesoverhemdenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
Hij heeft wel altijd een mooie blouse aan
jammer genoeg blijft het daar niet alleen bij...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:10 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Je kunt mensen van niet Nederlandse afkomst eraan herkennen.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:08 schreef Cee het volgende:
Dus dit is gewoon JVT met extreme burka's?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:08 schreef YazooW het volgende:
Is die gast van de Jeugd, kan je toch wel horen?
Quote van de weekquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:11 schreef kilozout het volgende:
[..]
Mannen dragen geen blouse, mannen dragen een overhemd.
Idd. Pepijn is veel groterquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:09 schreef Gramulanion het volgende:
Denken dat dat Pepijn Lanen was.!
Met mooie kleuren. Nieuw?quote:
dan gaan mensen nog denken dat je een allochtoon bentquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:12 schreef Tegan het volgende:
Ik zou ook niet herkenbaar willen zijn met dit nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |