Whut?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fantastisch ja..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:58 schreef m.k het volgende:
![]()
http://www.google.nl/maps(...)4961&t=h&z=5&layer=t
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:58 schreef m.k het volgende:
![]()
http://www.google.nl/maps(...)4961&t=h&z=5&layer=t
Ik ben de verschrikking van beschaafd NL.quote:
http://www.scdb.info/soft(...)th-screens_de_03.jpgquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:06 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens zo'n zelfde kaart opzoeken maar dan met flitskasten in europa.
Kijk en huiver.
Dat zie je fout. Niet zo gekquote:
Hij is niet gay, er is immers in de wijde omgeving niet nog een stoplichtflitspaal welke hij kan opnaaien.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:25 schreef Pumatje het volgende:
stoplichtflitspaal dan.. who cares.
prett-y gay
Ik niet want ik moet door de polder rijden waar niet gestrooid is.quote:
True, heel NL naait elkaar.quote:
En ik fietsend....quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik niet want ik moet door de polder rijden waar niet gestrooid is.
Gelukkig en uiteraard ben ik een zeer bekwaam rijder
Spreek je uit ervaring?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer heb jij dan bij 11 of 13 AfdRa gediend?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik niet want ik moet door de polder rijden waar niet gestrooid is.
Gelukkig en uiteraard ben ik een zeer bekwaam rijder
whehehe.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij dan bij 11 of 13 AfdRa gediend?
Exactly, wazige lui die de meest verschikkelijke stunts uithalen... echt lompe, lompe lui!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:46 schreef Pumatje het volgende:
Op de kazerne is het ook altijd lache.....
Mongolen die met 70 over de ongestrooide wegen rijden.
Als het christelijke temperaturen waren had ik mijn witte tuinstoel buiten gezet om te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:40 schreef m.k het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)et_allemaal_uit.htmlAllebei domme wijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
True truequote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:52 schreef m.k het volgende:
Ze zijn in ieder geval allebei standvastig
Top. Goed ijs?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:59 schreef AchJa het volgende:
Vanmiddag de eerste kilometers te schaats weer afgevinkt.
ER's Youtube-dump topic #1quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:31 schreef ErwinRommel het volgende:
ff dat liedje zoeken op youtube van Frans.
Hey Grenadier van me, kijk eensch in het Herkenningsquiz topic.quote:
Zeg broekventje van me, bekijk jij dit eens!!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hey Grenadier van me, kijk eensch in het Herkenningsquiz topic.
hehe, Ik was er met school reisje nog voor de val van de muur en we moesten ook lachen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:39 schreef Pumatje het volgende:
Die helmen...
fokkin hell.. zien er werkelijk waar niet uit.
Is net geen lego zoals bij die Chinese paradesquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:11 schreef Pumatje het volgende:
ze doen me denken aan speelgoedpoppetjes van iets..of tekenfilm figuren.
met die helmen...kan er even niet op komen.
Koude oorlog bestond ik nog niet, maar dat maakt het filmpje dat je plaatste niet minder geschikt voor je eigen topic.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:10 schreef ErwinRommel het volgende:
m.k. Dank voor jouw topic report![]()
Gaat over gvd de koude oorlog toen jij nog een peuter was!
Ooit hier geweest m.k.?
Of krijg ik weer een topic report?
whehehe.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:14 schreef Pumatje het volgende:
daar ben ik vaak geweest..!
eer getoond aan soviet cavalerie troepen.
Hebben een eigen pilaar... heb er helaas op deze pc geen foto van.
Die T-34's die daar staan.
Ik ben van het kijken met de handjes, en ik moest en zou erop gaan staan.
Zakte ik door het zijpantser
Dan heb jij geen idee waar dat filmpje over gingquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:21 schreef m.k het volgende:
[..]
Koude oorlog bestond ik nog niet, maar dat maakt het filmpje dat je plaatste niet minder geschikt voor je eigen topic.
Verder heb ik geen probleem met filmpjes zoals die je nu plaatst.
En doe eens niet zo serieus man.
Hoeft ook niet, er is namelijk geen excuus op de aardbol voor dat filmpje.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan heb jij geen idee waar dat filmpje over ging
Nee?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:29 schreef m.k het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, er is namelijk geen excuus op de aardbol voor dat filmpje.
Dat je naar het westen moest want daar droeg iedereen spandex pakken en vel gekleurde paddo's op hun hoofd?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee?
Dan weet jij weinig van de muziek ttv de koude oorlog. Boodschap leek mij toch erg duidelijk.
Goed, geen zin in een discussie, je snapt het schijnbaar niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:36 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat je naar het westen moest want daar droeg iedereen spandex pakken en vel gekleurde paddo's op hun hoofd?
Welke wil je bestellen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:10 schreef Remco026 het volgende:
pfff wil ik Meindl's bestellen bij countrystore.nl, staat nergens wat voor soort maat je moet opgeven, Engelse of Amerikaanse. aangezien ik UK maat 10 heb en US maat 10,5.
Welke meindl's?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:10 schreef Remco026 het volgende:
pfff wil ik Meindl's bestellen bij countrystore.nl, staat nergens wat voor soort maat je moet opgeven, Engelse of Amerikaanse. aangezien ik UK maat 10 heb en US maat 10,5.
http://www.noorloos-se.com/pdf/shoesize_meindl.pdfquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:10 schreef Remco026 het volgende:
Daar heb je weinig aan als je niet weet of het US of UK is wat de site wil dat je invultquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:34 schreef Vortix het volgende:
[..]
http://www.noorloos-se.com/pdf/shoesize_meindl.pdf
Succes!
Meindl Para Proquote:
Zou ik ook doenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:37 schreef Vortix het volgende:
Oh sorry, net iets te snel overheen gelezen.
Neemt niet weg dat ik eerst naar een winkel zou gaan om ze te passen, dan pas bestellen.
What was on?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:58 schreef Rave_NL het volgende:
BBC1. Nu.
Anders uit schaamte je testikels inleveren.
wtf?quote:
A'foort?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:13 schreef hoogvlieger het volgende:
Lekker achter in de 4-tonner vandaag
blauwe hap en hoe de frituurpan werkt?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:08 schreef Cobra4 het volgende:
Zo, even op het gemak een oud Marine Kookboek doornemen.
Nee.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:09 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
blauwe hap en hoe de frituurpan werkt?
Lijkt er wel op ja. Maar jouw versie is tenminste redelijk recent. Dank je wel!quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:25 schreef jankaas020 het volgende:
Das dan ook wel weer tof, kopie van een kopie met gaatjes erin meegekopieerd en pagina's schots en scheef en woorden die missen...
WTFquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:46 schreef Esses het volgende:
lol.. invalide vrijstelling wegenbelasting... Ook invaliden die een auto hebben, kunnen onder bepaalde voorwaarden in aanmerking komen voor vrijstelling, dat heet: invaliditeitsvrijstelling. De auto mag dan niet te duur zijn, de houder van de auto moet een verklaring van een arts overleggen waarin staat dat hij invalide is en hij kan niet met het openbaar vervoer reizen. Ook moet men, om voor deze vrijstelling in aanmerking te komen, geboren zijn vóór 1 april 1918.
Dit moet een 1 april grap uit 1918 geweest zijnquote:
Nice.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Een lang weekend voor mij
Wie had dat gedacht. t/m dinsdag vrij. Alhoewel, dinsdag weer onderzoeken in ZKH
Daar hou ik idd al weer rekening meequote:Op zondag 5 februari 2012 11:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nice.
Maar wedden dat je baas je weer optrommelt omdat zo'n andere verzaker niet op komt dagen.
Aangifte in NL, alleen bij KMar indien mil. locatie. Indien gewoon in een stad voor de deur, succes politie. Ook melden in duitsland!!!quote:Op zondag 5 februari 2012 17:04 schreef Pumatje het volgende:
Lui, goedemorgen!
Nog een vraagje over die gestolen auto van die vriend van me.
Hij is ook militair in het Nederlandse leger, is enkel van Turkse afkomst ( heeft turks paspoort en Nederlands ) maar is woonachtig in Duitsland...
Waar moet hij allemaal aangifte doen?
melden bij de Duitse politie? Met welk doel?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:29 schreef Esses het volgende:
[..]
Aangifte in NL, alleen bij KMar indien mil. locatie. Indien gewoon in een stad voor de deur, succes politie. Ook melden in duitsland!!!
Gister ook al geplaatst door iemandquote:Op zondag 5 februari 2012 21:34 schreef hoogvlieger het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1237354
KRO reporter over huurlingen/PMC's. Ff kijken nu.
Ja kon even niet op je naam komenquote:
Dat sporten gaat nog niet helemaal, maar ik ga zo wel weer 800 meter wandelen naar mijn werkquote:Op maandag 6 februari 2012 09:48 schreef EllaN het volgende:
Nieuwe week.
Wat staat er op de planning?
Voor mij weer trouw colleges volgen en sinds een maandje probeer ik elke week 3 tot 4x te sporten. Tot nu toe lukt het.
quote:
Vandaag en morgen nog vrij. Morgen wel een CT scan plus longfunctie test in ziekenhuis. De rest van de week t/m zaterdag werken. En uiteraard aan de webshop werkenquote:Op maandag 6 februari 2012 09:48 schreef EllaN het volgende:
Nieuwe week.
Wat staat er op de planning?
Voor mij weer trouw colleges volgen en sinds een maandje probeer ik elke week 3 tot 4x te sporten. Tot nu toe lukt het.
Die staat je idd schattigquote:Op maandag 6 februari 2012 09:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Inclusief mijn witte muts met vlechtjes
Aii succes ermee.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vandaag en morgen nog vrij. Morgen wel een CT scan plus longfunctie test in ziekenhuis. De rest van de week t/m zaterdag werken. En uiteraard aan de webshop werken
Kijk eens in de gmail-account.. kansloos die leverancierquote:
LOL ja, net gelezen. As said, we do it ourselvesquote:Op maandag 6 februari 2012 12:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kijk eens in de gmail-account.. kansloos die leverancier
Zit aan de telefoon, is erg rustig dus kan tussendoor nog een keer FOK!-en ookquote:Op maandag 6 februari 2012 12:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
LOL ja, net gelezen. As said, we do it ourselves
Werkse
Jan is teminste duidelijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:41 schreef m.k het volgende:
Die tweede spreker![]()
http://nos.nl/video/33778(...)sche-elf-steden.html
Coolquote:
Lezen lul.quote:
Ok: lezen kleine piemel.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou ja zeg!!! iets minder mag ook wel
Lotusss!!quote:
Die heb een kut jaquote:
ja hier!quote:
Tof. 100% score met mijn antwoorden op je vragen dus.quote:
Ben ik toch nog ergens goed inquote:Op maandag 6 februari 2012 14:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tof. 100% score met mijn antwoorden op je vragen dus.
quote:
Ja, ik dus.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ben ik toch nog ergens goed in
Maar dat kan toch geen verrassing zijn?quote:
Hey "stugge Fries"quote:
Ik nog niet, voorlopig ligt er nog te weinig ijs en dat zie ik de komende dagen niet snel veranderen.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hey "stugge Fries"
Al de 11 stedentocht koorts?
Veel plezier, liever jij dan ikquote:Op maandag 6 februari 2012 16:07 schreef m.k het volgende:
Maar weer eens een rondje hardgelopenVeel leuker in de sneeuw
Het is warmer dan het in de zomer was als je in de zon loopquote:Op maandag 6 februari 2012 16:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Veel plezier, liever jij dan ik
Je weet het, ik heb het niet zo op sneeuw en kou!quote:Op maandag 6 februari 2012 16:47 schreef m.k het volgende:
[..]
Het is warmer dan het in de zomer was als je in de zon loop
Heb de schaatsen in de kofferbak liggen, woensdag een tochtje hier in de buurt, maar ff meedoen denk ik. Sport ik ook eens hier.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik kan niet eens schaatsen, laat staan op de lange latten staan
Sporten hoef jij toch helemaal niet met jouw Adonis lichaam?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb de schaatsen in de kofferbak liggen, woensdag een tochtje hier in de buurt, maar ff meedoen denk ik. Sport ik ook eens hier.
En welke word het?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:48 schreef ErwinRommel het volgende:
En weer bezig een domeinnaam te registreren
Ehm, nope. Alleen nog maar die online vragenlijst ingevuld. Ik wist toen niet zeker of hij wel verstuurd was want ik kreeg een wit scherm bij verzenden. Maar nog even achteraan gegaan en gebeld en kennelijk is die lijst gewoon aangekomen. Ze zeiden dat ik binnenkort wel iets zou horen, dus ik ben benieuwd. Waar zit jij eigenlijk gelegerd?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:11 schreef Schild het volgende:
@Sam; hoe staat het er eigenlijk voor met je Natres sollicitatie? Al uitnodiging voor keuring gekregen?
Nee, zo'n mail heb ik dus inderdaad nooit gekregen.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:31 schreef Schild het volgende:
Je hebt wel gelijk na het invullen van die vragenlijst een e-mail gehad met verschillende pdf'jes die je moest invullen en terugsturen naar Amsterdam (salarisformulier, mivd vragenlijst etc)? Als je die niet hebt teruggestuurd dan zal het lang gaan duren voordat je iets hoort denk ik.
Edit/ Lees nu dat de Natres procedure iets anders is...en dat die email dan niet van toepasing is.
Lamaar komenquote:Beste x,
Vandaag is 7½ kg boeken naar je op weg gegaan. Veel plezier ermee en bedankt voor deze transactie.
Vriendelijke groeten,
x
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:31 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben geen positieve toevoeging.
Elke keer als ik de schijn wek mee te vallen verpest ik het weer door Erwin te vragen m'n ballen te likken.
Ach, dat houdt de sfeer er een beetje in.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:31 schreef Rave_NL het volgende:
Elke keer als ik de schijn wek mee te vallen verpest ik het weer door Erwin te vragen m'n ballen te likken.
In mijn wereld is dat gewoon een positieve toevoeging.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:31 schreef Rave_NL het volgende:
Wait whut?!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:31 schreef Rave_NL het volgende:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 07:48 schreef Rave_NL het volgende:
Op zich zo dat geen probleem zijn ware het niet dat hij er heilig van overtuigd is dat hij zijn tanden moet gebruiken.
masterlijkquote:
Toevallig vorige week zitten kijkenquote:
Dat doe ik niet meer met m'n ouwe lijfquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:29 schreef Braamyo het volgende:
Zojuist ff de Oirschotse cross voor de Rhino bokaal gelopen, Cie's 2e gewordenEn op het totaal classement iets van 25e (ofzo) met 21:40 op de 5,6 km onverhard terrein.
Pure Win
Vind jij onverhard ook lekkerder lopen dan asfalt?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:29 schreef Braamyo het volgende:
Zojuist ff de Oirschotse cross voor de Rhino bokaal gelopen, Cie's 2e gewordenEn op het totaal classement iets van 25e (ofzo) met 21:40 op de 5,6 km onverhard terrein.
Pure Win
Niet per se, maar het is sowieso een stuk beter voor je schok belasting dus ik zou het eigenlijk wel vaker moeten doenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:46 schreef m.k het volgende:
Vind jij onverhard ook lekkerder lopen dan asfalt?
Thanks !quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Dat doe ik niet meer met m'n ouwe lijf
Feli
Ik loop altijd een stuk actiever op onverharde paden, asfalt zak ik vrij snel in en ga ik sjokkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:48 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Niet per se, maar het is sowieso een stuk beter voor je schok belasting dus ik zou het eigenlijk wel vaker moeten doen
Vroegah ja!!!! Toen ik nog een Adonis lichaam hadquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:48 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Thanks !
Vroegah heawas alles beter. Toen oude lichamen nog niet oud waren
Dat vind madame Lotusss weer niet te vreten, helaasquote:
Paresto...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:56 schreef ErwinRommel het volgende:
en wat schaft de pot vandaag? Hier weer een overheerlijke aardappel-kaas schotel uit de oven
ohh good heavensquote:
Godzijdank sinds deze week zelf begonnen met eten koken etc, echt veel beter. Duurt wat langer maar dan heb je ook watquote:
Zelfs voor Lotusss is dat geen excuusquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Dat vind madame Lotusss weer niet te vreten, helaas
Zalm met gekookte aardappels en worteltjesquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:56 schreef ErwinRommel het volgende:
en wat schaft de pot vandaag? Hier weer een overheerlijke aardappel-kaas schotel uit de oven
Wat is een Adonis ook al weer?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Vroegah ja!!!! Toen ik nog een Adonis lichaam had
Vaak zak ik sowieso tussen de 3-4 km ff weg om daarna weer redelijk fris aan de finish te verschijnen (5 km) of een goeie doorstart te maken met als gevolg een lekkere eindtijd op de 10 km.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:51 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik loop altijd een stuk actiever op onverharde paden, asfalt zak ik vrij snel in en ga ik sjokken
Bij mij zit er altijd een stijgende lijn in mijn snelheid. Ik begin altijd langzaam en moet even loskomen, na 10 kilometer ren ik 10-20% sneller en heb ik vaak het gevoel dat ik er nog wel 10 kanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:37 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Vaak zak ik sowieso tussen de 3-4 km ff weg om daarna weer redelijk fris aan de finish te verschijnen (5 km) of een goeie doorstart te maken met als gevolg een lekkere eindtijd op de 10 km.
Nette tijd!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:29 schreef Braamyo het volgende:
Pure Win
It's lonely.. It's lonely at the top..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:50 schreef EllaN het volgende:
[..]
Nee, hij vroeg om een adonis, jij bent DE adonis.
Altijd baas boven baas.
Ik merk idd wel dat ik mezelf aan het begin beter ff kan tegen houden en pas na de 1e km mag versnellen van mezelf. Anders krijg je wat mijn trainings bud vandaag had, 2km op nr. 1 en daarna terugvallen tot de 60e positie op de 5e kmquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bij mij zit er altijd een stijgende lijn in mijn snelheid. Ik begin altijd langzaam en moet even loskomen, na 10 kilometer ren ik 10-20% sneller en heb ik vaak het gevoel dat ik er nog wel 10 kan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edti: En dank je
[ Bericht 5% gewijzigd door Braamyo op 07-02-2012 21:05:52 ]
Ah! nu heb ik hem doorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:50 schreef EllaN het volgende:
Nee, hij vroeg om een adonis, jij bent DE adonis.
Altijd baas boven baas.
Duh, zij dragen de sneeuwschuiver en ik de verantwoording. Daarbij schaats ik er wel rondjes omheen en geef leiding waarbij de handen enkel achter mijn rug vandaan komen om de plekjes aan te wijzen die ze vergeten zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:40 schreef Braamyo het volgende:
Denkende aan de lui waar ik mee samen werk dan doet dat het ijs meer kwaad dan goed...
De luftwaffe kennende zal Friesland dan de komende maanden zonder stroom zitten...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:59 schreef gerco94 het volgende:
Even met de heli erboven hangen, veel makkelijker
Dit zijn momenten dat ik god op mn blote knieën bedank dat ik geen pleun ben.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:24 schreef AchJa het volgende:
En mij niet even inlichten, de klootviolen.
Of kiezen tussen de carnavalssukkels hier of een thuiswedstrijd op de schaats, daar hoef ik niet zo lang over na te denken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dit zijn momenten dat ik god op mn blote knieën bedank dat ik geen pleun ben.
Op vrijwillige basis? Tuurlijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of kiezen tussen de carnavalssukkels hier of een thuiswedstrijd op de schaats, daar hoef ik niet zo lang over na te denken.
Ik denk dat ze best 100 vrijwilligers kunnen optrommelen, ik ga er gemakshalve ook vanuit dat het op vrijwillige basis gaat.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Op vrijwillige basis? Tuurlijk.
Denk dat er genoeg ondernemers zijn in Friesland die met liefde hun personeel een dag vrij geven als ze van plan zijn om te vegen. Maar zo?
Yupquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:30 schreef Royyy het volgende:
AchJa, nieuwe afleveringen van Spartacus al gezien?
Ik was even vergeten dat het alweer begonnen was, totdat ik in een bioscoop de commercial er van zag.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup. Ondertussen ook Alcatraz aan het volgen.
Assumption.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik denk dat ze best 100 vrijwilligers kunnen optrommelen, ik ga er gemakshalve ook vanuit dat het op vrijwillige basis gaat.
Ga eens heel snel leren schaatsen!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:54 schreef Thaboel het volgende:
Mooi, krijg net een mail dat ik vrijdag een tour toch moet gaan rijden voor school.... LEEEUUUKKK..... Ga wel een end hardlopen... Kan godver niet zo heul goed schaatsen.
Ga jij even heel snel een hoekje opzoeken waar je je kan gaan staan schamen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:54 schreef Thaboel het volgende:
Mooi, krijg net een mail dat ik vrijdag een tour toch moet gaan rijden voor school.... LEEEUUUKKK..... Ga wel een end hardlopen... Kan godver niet zo heul goed schaatsen.
Dat dusquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:14 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ga jij even heel snel een hoekje opzoeken waar je je kan gaan staan schamen.
Oh en btw, goede avond NLD.
Ik kan het ook niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:19 schreef Sine_Pari het volgende:
Neerlands nationale wintersport, en meneer kan het niet. Echt heel treurig.
Zelfs te lezen op Stares&Stripes:quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:24 schreef AchJa het volgende:
En mij niet even inlichten, de klootviolen.
Met dank aan Sine zeker.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zelfs te lezen op Stares&Stripes:
http://ap.stripes.com/dyn(...)=2012-02-08-05-55-12
Ik kan ook niet schaatsenquote:
dan moet je die troep ook in je keel laten zittenquote:
Nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:56 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Haden de grote jongens je stoel gepikt knul?
Waarom niet? Daar moet een goed excuus voor zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee.
Ik kan alleen niet schaatsen.
Nee, geen goed excuusquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:56 schreef m.k het volgende:
[..]
Waarom niet? Daar moet een goed excuus voor zijn.
Op verzoek van Esses weggehaald..quote:
---> GAMquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:17 schreef samthegreat5 het volgende:
Pruisen invaden als de Bataafse republiek in Napoleon: Total War met Darthmod.
Bring it on..
Zoiets wilde ik net ook posten...quote:
Het is dat Maitje bestaat. Anders zou ik met je trouwen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zoiets wilde ik net ook posten...
Ik weet niet of ErwinRommel het zo zal waarderen als je me van hem wegkaaptquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is dat Maitje bestaat. Anders zou ik met je trouwen.
Meningen veranderen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:15 schreef Braamyo het volgende:
Maitje trouwet met niemand, dus das makkelijk
ROFLquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:25 schreef jankaas020 het volgende:
ik toeter d'r elke avond in d'r reedt.
Weltrusten!quote:
Ga je slapen? :pquote:
Braamyo wel blijkbaar.quote:
Bedankt voor de uitleg. Nu begrijp ik die slaap smiley wat beter.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]= same old same old
![]()
Niet weltrusten xD
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
Bedankt voor de uitleg. Nu begrijp ik die slaap smiley wat beter.![]()
Waarom lijkt jouw UI eigenlijk op Afrika + het Midden-Oosten...?quote:
Dat zie ik echt nu pasquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:41 schreef Lotusss het volgende:
Waarom lijkt jouw UI eigenlijk op Afrika + het Midden-Oosten...?
Zullen we daar over stemmen?quote:
Dan moeten we zeker ook stemmen over alle andere rotzooi die niet over DEF gaat en hier gepost wordtquote:
Al die ER filmpjes :pquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan moeten we zeker ook stemmen over alle andere rotzooi die niet over DEF gaat en hier gepost wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |