Whut?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fantastisch ja..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:58 schreef m.k het volgende:
![]()
http://www.google.nl/maps(...)4961&t=h&z=5&layer=t
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:58 schreef m.k het volgende:
![]()
http://www.google.nl/maps(...)4961&t=h&z=5&layer=t
Ik ben de verschrikking van beschaafd NL.quote:
http://www.scdb.info/soft(...)th-screens_de_03.jpgquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:06 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens zo'n zelfde kaart opzoeken maar dan met flitskasten in europa.
Kijk en huiver.
Dat zie je fout. Niet zo gekquote:
Hij is niet gay, er is immers in de wijde omgeving niet nog een stoplichtflitspaal welke hij kan opnaaien.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:25 schreef Pumatje het volgende:
stoplichtflitspaal dan.. who cares.
prett-y gay
Ik niet want ik moet door de polder rijden waar niet gestrooid is.quote:
True, heel NL naait elkaar.quote:
En ik fietsend....quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik niet want ik moet door de polder rijden waar niet gestrooid is.
Gelukkig en uiteraard ben ik een zeer bekwaam rijder
Spreek je uit ervaring?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer heb jij dan bij 11 of 13 AfdRa gediend?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik niet want ik moet door de polder rijden waar niet gestrooid is.
Gelukkig en uiteraard ben ik een zeer bekwaam rijder
whehehe.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij dan bij 11 of 13 AfdRa gediend?
Exactly, wazige lui die de meest verschikkelijke stunts uithalen... echt lompe, lompe lui!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:46 schreef Pumatje het volgende:
Op de kazerne is het ook altijd lache.....
Mongolen die met 70 over de ongestrooide wegen rijden.
Als het christelijke temperaturen waren had ik mijn witte tuinstoel buiten gezet om te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:40 schreef m.k het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)et_allemaal_uit.htmlAllebei domme wijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
True truequote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:52 schreef m.k het volgende:
Ze zijn in ieder geval allebei standvastig
Top. Goed ijs?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:59 schreef AchJa het volgende:
Vanmiddag de eerste kilometers te schaats weer afgevinkt.
ER's Youtube-dump topic #1quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:31 schreef ErwinRommel het volgende:
ff dat liedje zoeken op youtube van Frans.
Hey Grenadier van me, kijk eensch in het Herkenningsquiz topic.quote:
Zeg broekventje van me, bekijk jij dit eens!!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hey Grenadier van me, kijk eensch in het Herkenningsquiz topic.
hehe, Ik was er met school reisje nog voor de val van de muur en we moesten ook lachen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:39 schreef Pumatje het volgende:
Die helmen...
fokkin hell.. zien er werkelijk waar niet uit.
Is net geen lego zoals bij die Chinese paradesquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:11 schreef Pumatje het volgende:
ze doen me denken aan speelgoedpoppetjes van iets..of tekenfilm figuren.
met die helmen...kan er even niet op komen.
Koude oorlog bestond ik nog niet, maar dat maakt het filmpje dat je plaatste niet minder geschikt voor je eigen topic.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:10 schreef ErwinRommel het volgende:
m.k. Dank voor jouw topic report![]()
Gaat over gvd de koude oorlog toen jij nog een peuter was!
Ooit hier geweest m.k.?
Of krijg ik weer een topic report?
whehehe.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:14 schreef Pumatje het volgende:
daar ben ik vaak geweest..!
eer getoond aan soviet cavalerie troepen.
Hebben een eigen pilaar... heb er helaas op deze pc geen foto van.
Die T-34's die daar staan.
Ik ben van het kijken met de handjes, en ik moest en zou erop gaan staan.
Zakte ik door het zijpantser
Dan heb jij geen idee waar dat filmpje over gingquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:21 schreef m.k het volgende:
[..]
Koude oorlog bestond ik nog niet, maar dat maakt het filmpje dat je plaatste niet minder geschikt voor je eigen topic.
Verder heb ik geen probleem met filmpjes zoals die je nu plaatst.
En doe eens niet zo serieus man.
Hoeft ook niet, er is namelijk geen excuus op de aardbol voor dat filmpje.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan heb jij geen idee waar dat filmpje over ging
Nee?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:29 schreef m.k het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, er is namelijk geen excuus op de aardbol voor dat filmpje.
Dat je naar het westen moest want daar droeg iedereen spandex pakken en vel gekleurde paddo's op hun hoofd?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee?
Dan weet jij weinig van de muziek ttv de koude oorlog. Boodschap leek mij toch erg duidelijk.
Goed, geen zin in een discussie, je snapt het schijnbaar niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:36 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat je naar het westen moest want daar droeg iedereen spandex pakken en vel gekleurde paddo's op hun hoofd?
Welke wil je bestellen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:10 schreef Remco026 het volgende:
pfff wil ik Meindl's bestellen bij countrystore.nl, staat nergens wat voor soort maat je moet opgeven, Engelse of Amerikaanse. aangezien ik UK maat 10 heb en US maat 10,5.
Welke meindl's?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:10 schreef Remco026 het volgende:
pfff wil ik Meindl's bestellen bij countrystore.nl, staat nergens wat voor soort maat je moet opgeven, Engelse of Amerikaanse. aangezien ik UK maat 10 heb en US maat 10,5.
http://www.noorloos-se.com/pdf/shoesize_meindl.pdfquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:10 schreef Remco026 het volgende:
Daar heb je weinig aan als je niet weet of het US of UK is wat de site wil dat je invultquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:34 schreef Vortix het volgende:
[..]
http://www.noorloos-se.com/pdf/shoesize_meindl.pdf
Succes!
Meindl Para Proquote:
Zou ik ook doenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:37 schreef Vortix het volgende:
Oh sorry, net iets te snel overheen gelezen.
Neemt niet weg dat ik eerst naar een winkel zou gaan om ze te passen, dan pas bestellen.
What was on?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:58 schreef Rave_NL het volgende:
BBC1. Nu.
Anders uit schaamte je testikels inleveren.
wtf?quote:
A'foort?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:13 schreef hoogvlieger het volgende:
Lekker achter in de 4-tonner vandaag
blauwe hap en hoe de frituurpan werkt?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:08 schreef Cobra4 het volgende:
Zo, even op het gemak een oud Marine Kookboek doornemen.
Nee.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:09 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
blauwe hap en hoe de frituurpan werkt?
Lijkt er wel op ja. Maar jouw versie is tenminste redelijk recent. Dank je wel!quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:25 schreef jankaas020 het volgende:
Das dan ook wel weer tof, kopie van een kopie met gaatjes erin meegekopieerd en pagina's schots en scheef en woorden die missen...
WTFquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:46 schreef Esses het volgende:
lol.. invalide vrijstelling wegenbelasting... Ook invaliden die een auto hebben, kunnen onder bepaalde voorwaarden in aanmerking komen voor vrijstelling, dat heet: invaliditeitsvrijstelling. De auto mag dan niet te duur zijn, de houder van de auto moet een verklaring van een arts overleggen waarin staat dat hij invalide is en hij kan niet met het openbaar vervoer reizen. Ook moet men, om voor deze vrijstelling in aanmerking te komen, geboren zijn vóór 1 april 1918.
Dit moet een 1 april grap uit 1918 geweest zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |