Ik hoop voor je dat jullie slaapkamer niet aan de voorkant ligt gezien de ligging van de straat.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:55 schreef Claudia_x het volgende:
Leuk juist dat de trend eens wordt doorbroken.
Bloemetje, wat een gave ideeën!
Mefke, welke kleuren heb je uitgezocht?
waarom dat?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:34 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat jullie slaapkamer niet aan de voorkant ligt gezien de ligging van de straat.
Ik ben ook wel benieuwd! Maar nee, we slapen aan de achterkant.quote:
FOTO!!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb 'em geverfd.![]()
Ik weet alleen niet of ik het mooi vind.![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:10 schreef wickie het volgende:
Nou, ik denk dat ik het wel mooi vind eigenlijk. Maar ik moet het in het echt zien hoor, anders kan ik niet echt beoordelen
Jeetjequote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moest gister na het verven ontzettend overgeven. Nu word ik elke keer dat ik de muur zie misselijk.
Ik vind het toch niet mooi. Ik denk dat ik er volgend weekeinde iets anders overheen gooi.
Mwah, te veel werk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:37 schreef Vlindur het volgende:
En de nis, misschien kun je de twee zijkanten terug schilderen in de orginele kleur, zodat je alleen die muur overhoudt om te 'schitteren'
Dan schop je die toch eerst naar boven. Daar zijn bedden voor uitgevonden hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mwah, te veel werk.
Ik heb nog geen foto van de gordijnen. Nu gaat niet lukken want m'n lief ligt op de bank te slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |