Ik hoop voor je dat jullie slaapkamer niet aan de voorkant ligt gezien de ligging van de straat.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:55 schreef Claudia_x het volgende:
Leuk juist dat de trend eens wordt doorbroken.
Bloemetje, wat een gave ideeën!
Mefke, welke kleuren heb je uitgezocht?
waarom dat?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:34 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat jullie slaapkamer niet aan de voorkant ligt gezien de ligging van de straat.
Ik ben ook wel benieuwd! Maar nee, we slapen aan de achterkant.quote:
FOTO!!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb 'em geverfd.![]()
Ik weet alleen niet of ik het mooi vind.![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:10 schreef wickie het volgende:
Nou, ik denk dat ik het wel mooi vind eigenlijk. Maar ik moet het in het echt zien hoor, anders kan ik niet echt beoordelen
Jeetjequote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moest gister na het verven ontzettend overgeven. Nu word ik elke keer dat ik de muur zie misselijk.
Ik vind het toch niet mooi. Ik denk dat ik er volgend weekeinde iets anders overheen gooi.
Mwah, te veel werk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:37 schreef Vlindur het volgende:
En de nis, misschien kun je de twee zijkanten terug schilderen in de orginele kleur, zodat je alleen die muur overhoudt om te 'schitteren'
Dan schop je die toch eerst naar boven. Daar zijn bedden voor uitgevonden hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mwah, te veel werk.
Ik heb nog geen foto van de gordijnen. Nu gaat niet lukken want m'n lief ligt op de bank te slapen.
Wel heel donker! Ik zou het geloof ik toch iets lichter willen. In ieder geval iets meer met een blauwe ondertoon, zoals het plaatje dat ik eerder postte:quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:08 schreef Mangostine het volgende:
/onlurk
Claudia, is dit wat?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Romantic taupe, een matte kalkachtige verf van PTMD.
/lurk
Dat we ze lelijk vinden lijkt me ons eigen probleem. Gevalletje 'zag er op staal prima uit, viel in het groot bitter tegen'. Dat we ze te doorschijnend vinden is een kwestie van niet goed voorgelicht zijn. Maar daar zijn we ook niet geheel een slachtoffer in. We hebben de gordijnen in een andere kleur in de winkel zien hangen en er nota bene doorheen gekeken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:37 schreef Ml-etje het volgende:
Kun je niet gewoon terug gaan met die gordijnen?
Oh okquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat we ze lelijk vinden lijkt me ons eigen probleem. Gevalletje 'zag er op staal prima uit, viel in het groot bitter tegen'. Dat we ze te doorschijnend vinden is een kwestie van niet goed voorgelicht zijn. Maar daar zijn we ook niet geheel een slachtoffer in. We hebben de gordijnen in een andere kleur in de winkel zien hangen en er nota bene doorheen gekeken.
Oh, echt? Had je het gordijn niet in de winkel zien hangen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh ok
Wij hadden dat doorschijnende ook en hebben uiteindelijk wel de teruggang gemaakt, is prima opgelost.
Ja maar tegen een wandje bleek achteraf (en dat was ook het geluk).quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, echt? Had je het gordijn niet in de winkel zien hangen?
Ik heb me er gewoon ontzettend in vergist. In het materiaal, in het doorschijnen, in de kleur. Dat soort dingen overkomt me wel vaker, maar dat uitgerekend déze gordijnen verkeerd moeten gaan is een beetje jammer.
Ik heb zelfs nog rondgedanst met de staal.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja maar tegen een wandje bleek achteraf (en dat was ook het geluk).
Ik vind de kleur op je zolder juist zo verschrikkelijk mooiquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:31 schreef Claudia_x het volgende:
Met de vloer gaat de kleur trouwens prima samen. Die kleuren zijn wel met elkaar in balans. Het is meer dat het rood er zo uitspringt. Dat had ik tevoren ook verwacht, maar het pakt toch niet goed uit. En als je op de bank zit dan verdrink je haast in de groene gloed. Het is gewoon too much. Als we deze kleur op de zoldermuren hadden gehad had ik het vast fantastisch gevonden.
Ik ben benieuwd hoe het wordt! Weet je al wat voor kleur je als accentkleur gaat gebruiken?quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:04 schreef mefke79 het volgende:
onze kleur is idd heel donkergrijs en dan zonder neiging naar bruin.
Dit inderdaad!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik vind vóór een supermooie kleur maar ná past inderdaad veel beter in het geheel![]()
Behalve die van Ferm Living vind ik deze ook erg leuk:quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:19 schreef the shining het volgende:
Op Velvetine hadden ze trouwens een mooie verzameling kussens, moest meteen aan jouw topic denken! (http://www.velvetine-onli(...)ur-splash-of-colour/)
Volgens mij hebben ze die wel bij de HEMA en IKEA! Misschien ook wel bij hobby(web)winkels?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Behalve die van Ferm Living vind ik deze ook erg leuk:
[ afbeelding ]
Je ziet vaak dat ze alleen hoezen verkopen. Waar kun je het beste de kussens zelf krijgen in standaardmaten?
Ik heb wel eens goede ideeënquote:
Door jou ben ik ook aan het denken gezet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:17 schreef Vlindur het volgende:
Oh ja Claudia! Helemaal super!!
[..]
Ik heb wel eens goede ideeën![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |